Citat:
Ursprungligen postat av
666ten
Skulle inte kalla mig förintelseförnekare. Däremot är jag övertygad om att dödssiffrorna är uppblåsta och att åtminstone de “gaskammare” jag besökt var hittepå, av olika anledningar. Minns ärligt talat inte så mycket längre (det var cirka 30 år sedan) men back then blev jag väldigt skeptisk då allt för mycket av det jag såg inte verkade stämma med det som berättades av guiderna.
Bland annat placeringen (om det var nära en matsal eller nazisternas boende minns jag inte men det var helt bananas med tanke på riskerna för “oskyldiga” offer. Även dörrar, ventilation och annat uppfattade jag som märkliga.
Det är konstigt att många tycker så, ändå finns det hur mycket som helst att det ej stämmer. Många nämner att Zyklon b skulle explodera, därför kunde de ej använda det nära soldatbaracker med mera...
Att elektricitet skulle få zyklon b explodera.. osv...
Men ingen kan visa att det stämmer, bara de har hört talas om andra med mera. Finns revisionister som nämner det också, men då avslöjas de snabbt. Risk för explosion är om det är upplandat till 5 % av luftvolymen. När de gasade så var det ca 1000 ppm , alltså 0,1%. 1 % är 10 000 ppm. 5% är alltså 50 000 ppm. Så det är en jäkla massa
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/SV/TXT/?uri=CELEX%3A02008R1272-20170601
O,m du läser på om vätecyanid, så får du fram den är väldigt känslig,alltså oftast kan den ej existerar längre stunder. I gaskammaren högst ett par minuter, koldioxiden från utandningsluften och fukt gör att den förändras snabbt. Så i princip hade du kunnat stå med nästa i dörrspringorna utan att dö. Den har förändrats innan den tränger igenom dörröppningarna.
Kan läsa om poeten Dan Andersson, han dog av vätecyanid förgiftning, inte sprängdes rummet i luften, eller folk dog som vandrade in där dagen efter.