2014-12-14, 18:32
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varmluftsballong
Har Zundel skivit om förintelsen alls? Var då?

Finns risk för att min länk med tillhöande videoklipp outar dig, säger inte att det är du, men ni är väldigt lika:
http://captiongenerator.com/27334/Frintelseivrarna
Jaha, du bara skriker om något du inte ens vet vad det innehåller?
Citera
2014-12-14, 18:33
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ja Zundel har noll trovärdighet.

Om någon kommer och säger att förintelsen är en bluff och samtidigt är en antisemitisk, hitlerdyrkande snubbe ,så är han en icke-trovärdighet och är helt icke-tillförlitlig. Kom igen nu BlizzardKing, Zundel är en tönt.
Kom igen nu, varmluftsballong, led dina utsagor om Zündel i bevis!
Citera
2014-12-14, 18:43
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Kom igen nu, varmluftsballong, led dina utsagor om Zündel i bevis!

Inlägg 877- har jag redan gjort! Men du ignorerar det du efterfrågar. Du är ohederlig.

(FB) Påstådd förintelseöverlevare besökte min skola.

Eller du menar att Zundel har använt sig av vedertaget vetenskaplig metod?
Citera
2014-12-14, 18:50
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Inlägg 877- har jag redan gjort! Men du ignorerar det du efterfrågar. Du är ohederlig.

(FB) Påstådd förintelseöverlevare besökte min skola.

Eller du menar att Zundel har använt sig av vedertaget vetenskaplig metod?
Det är förstås herr varmluftsballong som är ohederlig eftersom du endast talat OM Zündel, inte VAD han skrivit som du anser inte är vedertaget vetenskaplig metod. Se så, schas i väg nu och gör rätt.
Citera
2014-12-14, 19:00
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Det är förstås herr varmluftsballong som är ohederlig eftersom du endast talat OM Zündel, inte VAD han skrivit som du anser inte är vedertaget vetenskaplig metod. Se så, schas i väg nu och gör rätt.

Jaha, så du vill att jag med bakgrund av att Zundel som är antisemit och hitlerdyrkande nasse som åkt i finkan för att spridit hat, nu ska sätta mig ner och ta emot hans "fakta" som inte är framlagd enligt någon metod och som menar att förintelsen är ett påhitt?

Sjukt att en sådan byfåne och nasse lyckas fånga en sådan helt vanlig person som du.
Senast redigerad av varmluftsballong 2014-12-14 kl. 19:04.
Citera
2014-12-14, 19:19
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Jaha, så du vill att jag med bakgrund av att Zundel som är antisemit och hitlerdyrkande nasse som åkt i finkan för att spridit hat, nu ska sätta mig ner och ta emot hans "fakta" som inte är framlagd enligt någon metod och som menar att förintelsen är ett påhitt?

Sjukt att en sådan byfåne och nasse lyckas fånga en sådan helt vanlig person som du.
Sjukt att en byfåne och förnekare som du bara lyckas nedvärdera Zündels person och inte vederlägga vad han påstår. Det gör knappast dig till en vanlig person...

Att Zündel beundrar Hitler gör han ingen hemilghet av men förtar det hans seriositet? Kan du påvisa hans påstådda "antisemitism" genom att citera något som är antisemitiskt från hans hemsida?

På tal om lögner, Simon Wiesenthalcentret är ingen trovärdig organisation och har förfalskat exempelvis bilder som denna:

http://www.fpp.co.uk/Auschwitz/docs/fake/SWCsmokeFake.html
Citera
2014-12-14, 19:35
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Sjukt att en byfåne och förnekare som du bara lyckas nedvärdera Zündels person och inte vederlägga vad han påstår. Det gör knappast dig till en vanlig person...

Att Zündel beundrar Hitler gör han ingen hemilghet av men förtar det hans seriositet? Kan du påvisa hans påstådda "antisemitism" genom att citera något som är antisemitiskt från hans hemsida?

Nä för förintelsen kan bara bli en bluff genom att hänvisa till Zundel? Enkällekramaren BlizzardKing, du är så seriös.

Citat:
På tal om lögner, Simon Wiesenthalcentret är ingen trovärdig organisation och har förfalskat exempelvis bilder som denna:

http://www.fpp.co.uk/Auschwitz/docs/fake/SWCsmokeFake.html

Haha, klassiskt! Ska vi byta fokus nu? Tomte!
Citera
2014-12-14, 20:04
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Nä för förintelsen kan bara bli en bluff genom att hänvisa till Zundel? Enkällekramaren BlizzardKing, du är så seriös.

Haha, klassiskt! Ska vi byta fokus nu? Tomte!
Ändå klarar du varken av att bevisa Zündels "oseriositet" och "antisemitism", än mindre bevisa ett massmord på 6 miljoner judar, enligt en konspiratorisk plan där de flesta togs av daga i specialbyggda gaskammare.

Om SWC:S bildförfalskning har du förstås ingen kommentar?

Pajas?
Citera
2014-12-14, 20:32
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Ändå klarar du varken av att bevisa Zündels "oseriositet" och "antisemitism",

I ett inlägg nära dig. Det finns inget bevis som du godtar. Du har fått presenterat mängde av "bevis". Du är inte intresserad.

Att Zundel är din gud står klart.
Citera
2014-12-14, 20:40
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ta valfri text och vederlägg det som står det så har du ju bevisat att den är oseriös.

Sajterna består ju mest av forumsnack och inlägg utan källor, så det är inte allt för svårt.

Men ...Kan du länka till seriös forskning på de sidorna? Borde inte vara så svårt?
Nix, hur skulle du kunna det när det inte finns någon?

Citat:
... du fortsätter att ... citera selektivt

Du fortsätter att fråga men ger inga svar. Du har själv inga svar, jag vet.
Citera
2014-12-14, 21:06
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
I ett inlägg nära dig. Det finns inget bevis som du godtar. Du har fått presenterat mängde av "bevis". Du är inte intresserad.

Att Zundel är din gud står klart.
Inga bevis har presenterats!

Hade så varit fallet hade du förstås inte bara påstått det utan även bifogat ett bevis.
Citera
2014-12-14, 21:07
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Sajterna består ju mest av forumsnack och inlägg utan källor, så det är inte allt för svårt.

Men ...Kan du länka till seriös forskning på de sidorna? Borde inte vara så svårt?
Nix, hur skulle du kunna det när det inte finns någon?

Du fortsätter att fråga men ger inga svar. Du har själv inga svar, jag vet.
I så fall har du inte gjort några närmare studier. Gör om gör rätt.

Eftersom du fortsätter att ohederligt citera selektivt så blir din poster svårtolkade. Men jag får hjälpa dig på traven:

Så då kan det finnas anledning att misstänka att Auschwitzmuséet är mer politisk propaganda än en officiell plats för minnet av en historisk händelse?

Och ryska beräkningar är opålitliga? Lika opålitliga som deras påståenden om att tyskarna mördat tusentals polska officerare i Katynskogen eller påståendet om tvål tillverkad av judiskt kroppsfett?

Kan du bevisa att IHR och CODOH inte utför "riktig forskning"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in