Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-25, 18:16
  #1
Medlem
-snW-s avatar
Har funderat på att tatuera in följande:

http://mytattooink.com/images/tattoo-flash-4.gif

på överarmen. Har dock några frågor!

1) Hur bra kan färgerna bli IRL? Jag vill ha starka, levande färger som får tatueringen att liksom...hoppa ut...Jag har sett många tatueringar som har en sliten, "gråaktig" touch till dom. Om jag tatuerar in symbolen vill jag ha starka KLARA färger.

2) Är den svår att göra? Med andra ord, måste jag dra till något "expert"-ställe eller räcker vilket ställe som helst?

3) Hur mycket kostar det ungefär?

Tack!
Citera
2009-08-28, 03:20
  #2
Medlem
-snW-s avatar
!11
Citera
2009-08-28, 08:49
  #3
Medlem
ok...

1. Färgerna kan bli klara och starka, men det är klart med tiden så mattas de ner. Har dock för mig att (vit) färg blir svårt att gadda in, man får "skugga" fram det för bästa resultat...

2. Hittar du rätt artist så ska det inte bli något problem. Ser inte så avancerad ut.

3. Pris är bland det dummaste man kan fråga här på forumet. Alla tattuerare har olika priser, oftast betalar man per timma eller per sittning (3-3,5 timma). Det priset varierar väldigt beroende på var du befinner dig...

Bidde det svaret bra?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback