2009-08-22, 00:27
Medlem
sjukt kåta har jag märkt av dom få erfarenheter jag har
Citera
2009-08-22, 00:30
Medlem
Denna tråd ska bli rolig att följa eftersom jag själv håller på med ridning på elitnivå.

Jag kan bara svara för mig själv och
1. Aldrig att jag skulle påtvinga någon information om mina hästar. Snarare får mina nära vänner dra ur mig hur det går och få ett "bra" till svar. Vissa fick nyligen veta att jag köpt en till för ett halvår sedan.

2. Skyldig . Jag kan sällan hänga på olika aktiviteter då jag ligger ute nästan varje helg och ibland veckovis på tävlingar. Dock har jag inga problem med att direkt efter krogen/efterfest/ONS bara byta skor och pallra mig ner till stallet.

3. Bilder finns i Mode & livsstil så du får väl bedömma själv. Gissningsvis så tror jag att du mött hobbyryttare och då finns det alla möjliga exemplar. Vi som rider mycket varje dag har nästan alla väldigt tajta kroppar.
Citera
2009-08-22, 00:32
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaB
Denna tråd ska bli rolig att följa eftersom jag själv håller på med ridning på elitnivå.

Jag kan bara svara för mig själv och
1. Aldrig att jag skulle påtvinga någon information om mina hästar. Snarare får mina nära vänner dra ur mig hur det går och få ett "bra" till svar. Vissa fick nyligen veta att jag köpt en till för ett halvår sedan.

2. Skyldig . Jag kan sällan hänga på olika aktiviteter då jag ligger ute nästan varje helg och ibland veckovis på tävlingar. Dock har jag inga problem med att direkt efter krogen/efterfest/ONS bara byta skor och pallra mig ner till stallet.

3. Bilder finns i Mode & livsstil så du får väl bedömma själv. Gissningsvis så tror jag att du mött hobbyryttare och då finns det alla möjliga exemplar. Vi som rider mycket varje dag har nästan alla väldigt tajta kroppar.

Då är du väl ett undantag, eller så var mina fyra flörtar undantag.

Angående din rumpa, så vet jag inte var du menar att jag ska titta. Men jag tror dig.
Citera
2009-08-22, 00:33
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thessprincess
Vad var det du fastnade för från början?

De hästtjejer jag känner, inklusive mig själv, är ärliga, raka, omhändertagande och självständiga personer.

Det är ju en sport som gör att man lätt kan bli lite fanatisk (att jämföra med motorsport och golf som är lite liknande), man kan lätt tillbringa många timmar i stallet och det är en sport som ger en väldigt mycket på väldigt många plan (gemenskap/ömhet/närhet/aktivitet/prestation osv).

Vi hästtjejer irriterar oss på män som blir svartsjuka på en häst och tycker att den tar tid för mycket tid...(mycket osexigt att vara svartsjuk på ett djur)

Vad gäller stora rövar är det nog inte signifikativt med hästtjejer utan säger nog mer om ditt val av kvinnor, du gillar väl det eftersom du dras till det.

Jag fastnade inte för någonsin egentligen. De var trevliga människor helt enkelt.
Citera
2009-08-22, 00:37
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Vi som rider mycket varje dag har nästan alla väldigt tajta kroppar.
Informativ bild till det tack!
Citera
2009-08-22, 00:40
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis

"Bild, tack!" och "Källa, tack!" - de ständigt återkommande kraven på Flashback
Citera
2009-08-22, 00:41
Medlem
DoctorWhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOaiki
Då är du väl ett undantag, eller så var mina fyra flörtar undantag.

Eller så är det så att personlighet inte alls har att göra med om man är hästintresserad eller inte...
Det finns nog självupptagna människor av båda kön och inom alla intresseområden.

Om dessa tjejer tilltalade dig, du tyckte att dom var trevliga - och det visade sig att dom var självupptagna och inte hade nog social kompetens att inse att dom uttråkade dig... Vad tror du själv om det? Varför tror du att du drogs till dem från början?
Citera
2009-08-22, 00:42
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOaiki
"Bild, tack!" och "Källa, tack!" - de ständigt återkommande kraven på Flashback
Man är ändå utbildad med att uttrycka källkritik om källor ej finns
Citera
2009-08-22, 00:44
Medlem
kenth44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra cretu1
sjukt kåta har jag märkt av dom få erfarenheter jag har
Ja! Nån mer som haft sex i stallet när ingen annan(eller få andra) varit där? Hästjejer <3
Citera
2009-08-22, 00:49
Medlem
mellotrons avatar
Citat:
Bilder finns i Mode & livsstil så du får väl bedöma själv.

Ser väldigt bra ut utan att överdriva.
Citera
2009-08-22, 00:56
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorWho
Eller så är det så att personlighet inte alls har att göra med om man är hästintresserad eller inte...
Det finns nog självupptagna människor av båda kön och inom alla intresseområden.

Om dessa tjejer tilltalade dig, du tyckte att dom var trevliga - och det visade sig att dom var självupptagna och inte hade nog social kompetens att inse att dom uttråkade dig... Vad tror du själv om det? Varför tror du att du drogs till dem från början?

Ja, det finns nog självupptagna människor inom alla intresseområden. Att det råkade vara just hästtjejer i alla fyra fall kan vara slumpen, därav denna tråd.

Angående vad som drog mig till dem till att börja med, så överskattar du mina rationella beslut när jag dejtar. Jag såg, jag ville sätta på, och jag satte på. Det är inte så mycket svårare än så. Att de var trevliga i övrigt var liksom ett plus. Det var inte en livslång kärlek. Vi snackar max en månad.
Citera
2009-08-22, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis

Du får väl leta lite under mode & livsstil
På andra ryttare tänker jag inte lägga ut, däremot är det inte särskilt svårt att söka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in