Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-21, 13:36
  #1
Administrator
admins avatar
Östran: -De inser inte riskerna (2009-08-18)
http://www.ostran.se/nyheter/oeland/..._inte_riskerna

"Jag skulle ta honom med mig och sätta oss vid datorn, sedan skulle vi gå in på forum som flashback och läsa vad de som tagit det mycket längre skriver. Då får man höra vilka biverkningar det är."
Citera
2009-08-21, 17:09
  #2
Medlem
Citat:
Idag lever Erik ett helt vanligt liv.
Det var ju en jävla tur det efter att ha sniffat

Citat:
från och till i ungefär ett halvårs tid.

Citera
2009-09-15, 13:58
  #3
Medlem
Custom_mades avatar
Vah hahaha, vad var det där han pratade om att någons hjärna runnit ut ur näsan? Hahahaha
Citera
2009-09-15, 19:56
  #4
Avstängd
c-Helzings avatar
Citat:
"Vi körde bensin och det fräter ju sönder hjärnan. Det var jag och två till, ibland några ungar till. "

"Det gör det ju, bevisligen". Riskfyllt med all ära, men han behöver ju inte gå overkill.
Citera
2009-09-16, 17:51
  #5
Medlem
Carpe Diems avatar
Citat:
Jag frågar Erik vad han skulle göra om hans lillebror var en av de pojkar som nu boffar gas i Färjestaden.

- Jag skulle ta honom med mig och sätta oss vid datorn, sedan skulle vi gå in på forum som flashback och läsa vad de som tagit det mycket längre skriver. Då får man höra vilka biverkningar det är.

- Sedan skulle man vilja kolla på en halvvidrig film om vad som händer i kroppen.
http://www.ostran.se/nyheter/oeland/..._inte_riskerna

Ett mycket gott råd.
Jag är övertygad om att FB har räddat livet på många!

Ungar som får för sig att man kan dricka bensin, eller göra något annat lika vansinnigt kan faktiskt få en och annan insikt genom att fråga på drogforumen.
Citera
2009-10-09, 05:30
  #6
Avstängd
Väldigt intressant och väldigt bra. Att flashback avskräcker många från att börja med droger är ju rena välgörenheten!
Citera
2009-10-09, 23:02
  #7
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotteGripen
Väldigt intressant och väldigt bra. Att flashback avskräcker många från att börja med droger är ju rena välgörenheten!

Håller absolut med. Men hur många börjar på grund av flashback egentligen? Tror tyvärr det är betydligt fler.
Citera
2009-10-10, 00:48
  #8
Medlem
fizzles avatar
En fördel är att de åtminstone här kan få information och hjälp om drogerna, istället för att någon hytter med näven och säger "det är farligt, därför ska du inte ta droger".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback