2009-08-20, 17:21
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdykare
Detta är gammalt. Det är en sedan länge känd sanning att den perfekta kvinnan är
1) 90 cm lång - lagom sughöjd
2) Saknar tänder - se TS post
3) Har stora öron - nåt att hålla i när hon suger
4) Saknar hår och har platt huvud - bekvämt att ställa ölburken på.

Några frågor?

Kan ingen med lite skills göra en fejkad bild på hur detta ideal kan tänkas se ut? Slår vad om att det inte kan misslyckas.
Citera
2009-08-20, 20:49
Medlem
Capones avatar
Varför skulle avsaknad av tänder ha någon betydelse? Era flickvänner måste varit bra ovarsamma.

Har ni blivit bitna av en sköldpadda någon gång så förstår ni att man kan göra skada med gommarna också om man inte vet vad man sysslar med
Citera
2009-08-20, 21:56
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Varför skulle avsaknad av tänder ha någon betydelse?

Det jag föreställer mig är att den tandlöse skulle kunna koncentrera sig mer på att bara låta munnen göra jobbet och slippa slösa energi på att vara varsam med gaddarna. Ba gurgla järnet liksom!
Citera
2009-08-21, 00:18
Medlem
BeachHunterNs avatar
Citat:
Detta är gammalt. Det är en sedan länge känd sanning att den perfekta kvinnan är

Några frågor?

hehe man har ju sett en sån där mask man sätter vid munnen som gör att man inte kan stänga tänderna och det är ett runt hål imitten
Citera
2009-08-22, 02:35
Medlem
CherryKittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Hej!

Jag satt och funderade på hur det vore att uppleva en avsugning av någon som saknar tänder. Jag föreställer mig nämligen att det egentligen vore det ultimata blåsjobbet. Ja, den vaginala likheten med nästan uteslutande beröring av slemhinna där den tandlöse mer eller mindre kan tugga fritt utan att kunna skada ollonet känns väldigt eftersträvansvärt. Vidare inbillar jag mig en av blygdläpparna sällan överträffad resistens och närkontakt, för knappast kan väl någon knipa starkare än kraften från ett par stenhårda käkmuskler. Gomseglet blir till livmoderhals och gomutskottet ett blott minne av klitoris.

Så hur känns det egentligen, alla ni som stimulerat en äldre tandlös människas smaklökar med eran genitala sekretion? Alla ni som känt det uddlösa tuggmotståndet från ett oavbrutet malande tandkött?

Hahaha xD fyfan va ja garvar åt den här tråden.
Läser texten om och om igen.
Hur fan kom du på det där?
Förmodligen skulle det nog vara rätt avsmakligt att "se" personen ifråga om denna saknar tänder.
Å sida om du tänder på våld kan du ju slå ut hennes tänder sen förnedringsmässigt tvinga henne att suga.
Citera
2009-08-22, 03:16
Medlem
Citat:

Några frågor?

Citera
2009-08-22, 05:22
Medlem
gizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Hej!

Jag satt och funderade på hur det vore att uppleva en avsugning av någon som saknar tänder. Jag föreställer mig nämligen att det egentligen vore det ultimata blåsjobbet. Ja, den vaginala likheten med nästan uteslutande beröring av slemhinna där den tandlöse mer eller mindre kan tugga fritt utan att kunna skada ollonet känns väldigt eftersträvansvärt. Vidare inbillar jag mig en av blygdläpparna sällan överträffad resistens och närkontakt, för knappast kan väl någon knipa starkare än kraften från ett par stenhårda käkmuskler. Gomseglet blir till livmoderhals och gomutskottet ett blott minne av klitoris.

Så hur känns det egentligen, alla ni som stimulerat en äldre tandlös människas smaklökar med eran genitala sekretion? Alla ni som känt det uddlösa tuggmotståndet från ett oavbrutet malande tandkött?

Sann poesi.
Citera
2009-08-22, 06:13
Medlem
Krafses avatar
Det låter helt himmelskt skönt, faktiskt. Fyfan, fast det jobbiga är att när man (jag iaf) börjar tänka på en tandlös mun så kommer bilden av ett skrikande spädbarn automatiskt upp. Inte direkt en turn-on om man säger så.

Men ändå, jag hade gärna blivit avsugen av en tandlös, fast hon får gärna se bra ut i övrigt.

Det ultimata vore ju om man själv var extremt vig och enkelt kunde suga av sig själv, och såklart sakna tänder då. Fast risken är väl man hade skiter i allt vad arbete och karriär heter och bara stannar hemma och suger sig själv hela dagarna.
Citera
2009-08-22, 06:53
Medlem
dobbelinas avatar
Vad jag förstår har även äldre tandlösa en viss slapphet i den glatta muskulaturen.
Man får nog träna upp käkarna med en liten gummiboll innan man trycker donken i gomseglet.
Det är väldigt viktigt att det sluter tätt
Senast redigerad av dobbelina 2009-08-22 kl. 06:57.
Citera
2009-08-22, 11:24
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Men ändå, jag hade gärna blivit avsugen av en tandlös, fast hon får gärna se bra ut i övrigt.

Problemet är att utan tänder blir munnen väldigt insjunken, och det ser oftast inte så attraktivt ut
Citera
2009-08-22, 11:41
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryKitty
Hahaha xD fyfan va ja garvar åt den här tråden.
Läser texten om och om igen.
Hur fan kom du på det där?

Med hjälp av förkunskap och en gnutta författarförmåga satte jag den livliga fantasin på pränt.
Citera
2009-08-22, 11:54
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dobbelina
Vad jag förstår har även äldre tandlösa en viss slapphet i den glatta muskulaturen.
Man får nog träna upp käkarna med en liten gummiboll innan man trycker donken i gomseglet.
Det är väldigt viktigt att det sluter tätt

Det har du förstås rätt i. Dessutom är det många äldre som har fördelen med en extra kroppsöppning. Jag tänker givetvis på den mytomspunna stomipåsen. För det skulle inte förvåna mig om det fanns folk som blev upphetsade av även detta hål. Folk som inte ogärna masserar det gamla magtarmpaketet med den stående kuken. Ja, rent luktmässigt borde det faktiskt påminna om att trycka den i tvåan. Något de flesta här verkar dyrka. Det kanske rent av räcker med att korka igen öppningen med ollonet och låta peristaltiken sköta den sexuella retningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in