Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-08-20, 21:46
Medlem
pherbl0ws avatar
Är singel själv och anser att det där med knullandet har med personligheten att göra. Har haft ett förhållande och har inte knullat någon annan tjej än hon jag hade det med.

Helt singel nu och har inga planer på att sätta på någon, det tillför inte mig någonting känns det som.
Citera
2009-08-20, 21:50
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pherbl0w
Är singel själv och anser att det där med knullandet har med personligheten att göra. Har haft ett förhållande och har inte knullat någon annan tjej än hon jag hade det med.

Helt singel nu och har inga planer på att sätta på någon, det tillför inte mig någonting känns det som.

Kan du inte berätta mer, hur tänker man som dig? Det är inte för att du är rädd att du inte skulle hitta så många som ville ha sex med dig då?
Citera
2009-08-20, 21:55
Medlem
Att någon ens nämner onani som ett alternativ är ju overkligt.. det är ju som att stilla hungern med att svepa en liter vatten mao: det lindrar ju typ i 15 minuter..
Citera
2009-08-20, 21:59
Medlem
pherbl0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Kan du inte berätta mer, hur tänker man som dig? Det är inte för att du är rädd att du inte skulle hitta så många som ville ha sex med dig då?
Haha, nej. Jag vet inte riktigt hur jag ska berätta, jag känner bara att jag inte drar på en festival, knullar sönder alla tjejer jag hittar och kommer hem igen eller varför inte en fest.
Dra dit, en tjej vill knulla och jag knullar henne, alltså sex är något jag tycker är kul om man står nära varran. Är man bara bekanta och inte har några känslor för varran så är det inte lika roligt om du förstår vad jag menar.
För att besvara din fråga så kan jag säga att jag inte har något som helst problem med att få tjejer, vilket bevisats av sig självt flera gånger.
Citera
2009-08-20, 22:39
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prometeus
Män är mer desperata och just därför kan kvinnor välja hur, när och med vem. Enkel spelteori.

Japp Ändå finns det personer som "förnekar" det. Kanske för att de inte kan se bortom personlig smak och inidividtänk så de missar översiktsbilden?
Citera
2009-08-20, 22:55
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Det finns ju en teori om att en liten del av killarna ligger med en stor del av tjejerna...

Du menar våra fiender, dom sk alfahanarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Folkilsken
Visst hände det att man hittade någon på krogen, men jag hade 3 kk så orka ragga lixom. Nu är man ringmärkt och knullar samma gubbe varje dag.

Rättelse: du blir knullad av samma gubbe. Såvida du inte penetrerar din gubbe med föremål eller är en homosexuell man.
Citera
2009-08-20, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Jag har en del lössläppta väninnor som har lekt av sig minst sagt & tyvärr blir ju deras rykte därefter.
Varför jag själv inte gillar att knulla runt är enkelt. Jag gillar inte att byta partner för jag har dels lite fobier mot könssjukdomar plus att det är bättre att hålla sig till ngn som man är kompatibel med sexuellt ist för en massa kassa engångs ligg.

Det där med ryktet har jag lite svårt att förstå. Det måste väl vara andra tjejer som fryser ut en om man knullar runt, för männen skiter för det mesta i om en tjej har legat runt. Men varför befatta sig med brudar som snackar skit om en? De är ju inga bra väninnor ändå.

Det lättaste ragget om man är man och inte är "alfahanne" är, som tidigare nämnts, en kvinna som just har lämnat eller lever i ett förhållande med dålig sex.

Tyvärr sitter de flesta kvinnor fast i ett antal vanföreställningar:

*Det går att förvandla en skitstövel till en trevlig person.
*En upptagen man måste vara en bättre man än en singelman.
*En snäll man är "tråkig", "mesig" en opassionerad älskare osv.
Citera
2009-08-20, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SorcererSimon
Japp Ändå finns det personer som "förnekar" det. Kanske för att de inte kan se bortom personlig smak och inidividtänk så de missar översiktsbilden?

Det är alltid någon som ska spela djävulens advokat. Det är inte riktigt PK att medge att kvinnor väljer cyniskt för att de kan.
Citera
2009-08-20, 23:12
Medlem
Så som många andra kloka flickor skrivit tidigare i tråden: ONS är sällan bra sex. Därför helt onödigt att "knulla runt" om det är kvalitativt sex man är ute efter- tusen gånger bättra att skaffa en eller flera älskare, kk:n. Som tidigare sagts: de som väljer att byta knullparter varje helg är förmodligen de som mest söker bekräftelse.
Citera
2009-08-20, 23:15
Medlem
Witticisms avatar
Jag är singel och tjej. Jag skulle inte ha någonting emot att ha sex, men för att jag ens ska bli sugen på att ha sex med någon så måste jag antingen vara kär i honom eller, om det bara ska handla om sex, så ska killen i fråga vara extremt fucking jävla sexig, snygg och ha en personlighet som jag står ut med. Det finns knappt några sådana killar. Så därför har jag ingen lust att ha sex för det mesta.

Dessutom så kan jag knappt ha sex utan att få känslor för någon och känslor krånglar till saker och ting. De gånger jag har haft sex när jag varit singel... så har jag oftast inte varit singel längre.
Citera
2009-08-20, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witticism
Jag är singel och tjej. Jag skulle inte ha någonting emot att ha sex, men för att jag ens ska bli sugen på att ha sex med någon så måste jag antingen vara kär i honom eller, om det bara ska handla om sex, så ska killen i fråga vara extremt fucking jävla sexig, snygg och ha en personlighet som jag står ut med. Det finns knappt några sådana killar. Så därför har jag ingen lust att ha sex för det mesta.

Dessutom så kan jag knappt ha sex utan att få känslor för någon och känslor krånglar till saker och ting. De gånger jag har haft sex när jag varit singel... så har jag oftast inte varit singel längre.

Tror att det är rätt vanligt att tjejer direkt relaterar sex till starkare känslor. Kommer nog rent biologiskt..att vilja binda sin partner för att sedan kunna skydda avkomman... Tror jag sett något program om det för länge sen på discovery.... För män är det (ofta) annorlunda. De kan skilja sex helt från andra känslor. De vill sprida sin avkomma så mycket som möjligt.. Finns säkert stora variationer på båda sidor!
Citera
2009-08-20, 23:31
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thermobarisk
Det är alltid någon som ska spela djävulens advokat. Det är inte riktigt PK att medge att kvinnor väljer cyniskt för att de kan.

Ja helt bestämt. Det verkar vara extra vanligt att någon ikläder sig rollen som djävulens advokat när det gäller en generallisering av kvinnor. Sen finns det väl alltid ett "pack" som försöker vinna gunst genom att vara PK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in