Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-08-19, 19:10
  #1
Medlem
Mohaves avatar
Kina har varit det mäktigaste riket i världen under många år. Så är det. Och det kinesiska riket blir just nu starkare och starkare. Fuck the USA? En insiktsfull iakttagare skrev att Shanghai är som New York men så mycket modernare.

Berätta här om era sexupplevelser med att knulla kineser!
Citera
2009-08-19, 19:16
  #2
Avstängd
Det borde ju kännas i alla fall. Asiatiska män har väl mindre kukar än andra folkslag, då borde ju fittan också vara mindre och trängre.
Citera
2009-08-19, 19:17
  #3
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraxar
Det borde ju kännas i alla fall. Asiatiska män har väl mindre kukar än andra folkslag, då borde ju fittan också vara mindre och trängre.

Hur gör du den uträkningen?
Citera
2009-08-19, 19:19
  #4
Avstängd
Fittan behöver ju inte vara onödigt stor för att asiater ska få plats, sen har det naturliga urvalet skött resten.
Citera
2009-08-19, 19:21
  #5
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraxar
Fittan behöver ju inte vara onödigt stor för att asiater ska få plats, sen har det naturliga urvalet skött resten.

Onödigt stor? Är du van vid slappa fittor (aka du har liten kuk)?
Kuken får väl plats även om fittan är för stor?
Citera
2009-08-19, 19:24
  #6
Medlem
Fimparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Kina har varit det mäktigaste riket i världen under många år. Så är det. Och det kinesiska riket blir just nu starkare och starkare. Fuck the USA? En insiktsfull iakttagare skrev att Shanghai är som New York men så mycket modernare.

Berätta här om era sexupplevelser med att knulla kineser!

Denna tråd kändes ju genomtänkt... tror mest du bara ville skapa en tråd för skapandes skull (som allt förmånga här inne)
Citera
2009-08-19, 19:28
  #7
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimparen
Denna tråd kändes ju genomtänkt... tror mest du bara ville skapa en tråd för skapandes skull (som allt förmånga här inne)
Nu skall vi inte vara sådana.

Min fråga är seriös och handlar delvis om världspolitik, delvis om sex.

Vilka är dina erfarenheter här? Om några..
Citera
2009-08-19, 19:29
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Onödigt stor? Är du van vid slappa fittor (aka du har liten kuk)?
Kuken får väl plats även om fittan är för stor?

Jag menar helt enkelt att eftersom asiater är små överlag så har kukarna och fittorna utvecklats så att de ska matcha varandra. Små kukar = små fittor.
Citera
2009-08-19, 19:35
  #9
Medlem
Mohaves avatar
"Det finns så många män som åker på semester till Thailand. En vän sade till mig: "Där köper man en flickvän för en vecka, ungefär som kärringarna gör i Gambia".

Vart tog kärleken vägen?
Citera
2009-08-19, 19:37
  #10
Medlem
Waspirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraxar
Jag menar helt enkelt att eftersom asiater är små överlag så har kukarna och fittorna utvecklats så att de ska matcha varandra. Små kukar = små fittor.

Fast tror du verkligen att de med stora fittor inte har fått några ligg? Sådana saker är ju inte direkt något man ser och när man väl knullar så tror jag det är få killar som drar ut den och tackar för sig pga. fittans storlek.
Citera
2009-08-19, 19:43
  #11
Medlem
Domedagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
"Det finns så många män som åker på semester till Thailand. En vän sade till mig: "Där köper man en flickvän för en vecka, ungefär som kärringarna gör i Gambia".

Vart tog kärleken vägen?

Äkta kärlek i en vecka.
Citera
2009-08-19, 19:47
  #12
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waspir
Fast tror du verkligen att de med stora fittor inte har fått några ligg? Sådana saker är ju inte direkt något man ser och när man väl knullar så tror jag det är få killar som drar ut den och tackar för sig pga. fittans storlek.
Är de kinsesiska fittorna verkligen så tajta och sköna? Eller är det bara snack? Min flickväns fitta är nordeuropeisk och perfekt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback