2009-08-19, 20:01
Medlem
Torinlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Lägg ner ditt stolpskott...
Ta dina idéer någon annastans och låt morötterna tysta munnen.

Det här är ett diskussionsforum så det är du som borde lägga ner om du inte ska diskutera något. Jag är inte vegetarian utan snarare tvärt om och jag är beredd att hålla med honom på vissa punkter.
2009-08-19, 20:01
Bannlyst
Är det någon som vet vilken film som djurplågaren i Lerum har varit med i? Han skulle tydligen har spelat i en film tillsammans med Micheal Nyqvist. Ni får ursäkta om frågan redan har ställts.
2009-08-19, 20:02
Bannlyst
Katter är levande intelligenta varelser och den här... saken har torterat 20 av dom till döds. Katterna är försvarlösa och fattar antagligen inte varför någon gör såhär mot dom. Det är ett vidrigt brott och han har enligt mig förlorat rätten att existera. Om jag personligen skulle få bestämma så skulle han vara inlåst i en kall mörk cell utan möbler eller toalett och dagligen få besök av en vakt som amputerar en liten kroppsdel, utan bedövning med start vid tårna och avslut med huvudet.
Senast redigerad av kammmma 2009-08-19 kl. 20:09.
2009-08-19, 20:02
Medlem
degen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OMGClayAiken
Är det någon som vet vilken film som djurplågaren i Lerum har varit med i? Han skulle tydligen har spelat i en film tillsammans med Micheal Nyqvist. Ni får ursäkta om frågan redan har ställts.
spelade mobbaren Oscar i filmen Bäst i Sverige (2002)
2009-08-19, 20:04
Medlem
Citat:

Kräket Joel Ander var med i Bäst i Sverige! (2002) och spelade en person vid namn Oscar.

http://www.imdb.com/name/nm1200376/
2009-08-19, 20:10
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apologeten
Även om kattmördartrådarna av typen vem var det, etc etc har stängts, så måste det rimligen vara tillåtet att diskutera vilket straff som kan bli aktuellt.

Nu ber jag användarna att hålla sig enbart till detta och inte lämna uppgifter om djurplågarens identitet och så vidare. Tack!
Vilken del av ovanstående har de analfabetiska trollen svårt att begripa?
Medlem
Sanningsägarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einar-Fredrik
Ja men det betyder inte att han får livstid. Han har avlivat några djur. Det har du med då du ätit djur under din livstid. Du har precis lika mycket blod på dina händer som den här snubben men vill inte kännas vid det? Skall du också in på livstid då?

En intressant frågeställning ( lite OT men ändå). Om du hade en katt eller en hund och någon torterade och dödade den, skulle du tycka likadant då?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NintendoDS
Kräket Joel Ander var med i Bäst i Sverige! (2002) och spelade en person vid namn Oscar.

http://www.imdb.com/name/nm1200376/

Tack tack, men akta dig för regel 1.06 eller vilken det är om att inte outa FB-medlemmar

Citat:
spelade mobbaren Oscar i filmen Bäst i Sverige (2002)

Tack till dig också!
Medlem
Citat:
Tycker du inte att det finns ex.vis mördare, rattfyllon, våldtäktsmän och våldspedofiler som borde in på livstid före den här nollan?

Absolut, men det har vi separata trådar för kanske?
2009-08-19, 20:13
Medlem
Citat:
Tack tack, men akta dig för regel 1.06 eller vilken det är om att inte outa FB-medlemmar

Jag känner inte till om han är medlem här eller har ens antytt det. Får man inte nämna Cristine Schürrer eller Helge Fossmo heller med risk för att de har konton här?
2009-08-19, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torinlol
Det här är ett diskussionsforum så det är du som borde lägga ner om du inte ska diskutera något. Jag är inte vegetarian utan snarare tvärt om och jag är beredd att hålla med honom på vissa punkter.
Har inga problem med att diskutera, men att jämföra köttätare med kattsadister är inte diskussion, det är provokation.
Inte samma sak.
2009-08-19, 20:16
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Låt mig gissa, du är kattälskare? Personligen äter jag djur men tycker inte att de har ett likvärdigt värde med människor eftersom jag i så fall inte med gott mod skulle kunna sätta mig ned och äta en köttbit. Jag skulle heller inte kunna tänka mig att jämställa djur med människor så som hund- och kattägare gör då det skulle innebära att jag i så fall lika gärna kunde äta människor...
Men ge dig!
Problemet är inte att GM var hungrig, problemet är att han ville orsaka lidande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in