2009-08-19, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Nyss sa du ju 'skjuta'.
Då är väl det din ärliga åsikt?

Det var väl ett drömscenario. Om jag skall vara realist så bör han in på livstid, och då menar jag att han skall sitta livet ut. Där kan han fantisera bäst han vill.

Men innan dess skulle jag vilja slå honom medvetslös, alternativt tills jag tröttnar. Och tro mig, jag kan slå JÄVLIGT hårt och JÄVLIGT länge.
2009-08-19, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningsägaren
En intressant frågeställning ( lite OT men ändå). Om du hade en katt eller en hund och någon torterade och dödade den, skulle du tycka likadant då?

Grejen är den att jag inte skulle låta mitt djur kunna hamna i den situationen. Det är en fråga om ansvar och förmågan att axla det. Nu har jag inte hundar för tillfället då jag inte har behov av någon jakthund just nu och katter kommer inte på fråga då de inte är någon europeisk inhemsk art utan ett importerat ökenanpassat djur.

Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Har inga problem med att diskutera, men att jämföra köttätare med kattsadister är inte diskussion, det är provokation.
Inte samma sak.

Jag tycker det är högst intressant att du finner den jämförelsen provocerande. Det säger en hel del om dig.
2009-08-19, 20:17
Medlem
Jag har läst i tidningarna att djurmördaren hängts ut med namn och bild.
Då jag inte varit inne på FB på väldigt länge, var min första tanke att det var här de uppgifterna fanns.
Kanske har FB några nya etiska regler som inte togs hänsyn till innan.
Klart att det egentligen inte är rätt att hänga ut personer innan de lagförts, men man är väl säker nu eftersom kräket erkänt.

Vet någon var man kan hitta de uppgifterna?
2009-08-19, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einar-Fredrik
Tycker du inte att det finns ex.vis mördare, rattfyllon, våldtäktsmän och våldspedofiler som borde in på livstid före den här nollan?

Är det kösystem?
Spelas det någon musik medans man väntar tro...
2009-08-19, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Är det kösystem?
Troligtvis: får man ta hunden med sig in i himlen?
2009-08-19, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NintendoDS
Jag känner inte till om han är medlem här eller har ens antytt det. Får man inte nämna Cristine Schürrer eller Helge Fossmo heller med risk för att de har konton här?

Okej , jag trodde det var allmänt känt att han har ett FB-konto där han berättar om hur han mördar katter.
2009-08-19, 20:21
Medlem
Mjauu

Hoppas han aldrig kommer ut...
2009-08-19, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Är det kösystem?

Tro det eller ej men i den svenska statsbudgeten så ryms bara en viss mängd pengar och av dem så avsätts en ganska så pytteliten del till att "vårda" våra degenererade kriminella (istället för att hejda just degenererade från att föröka sig???). Det blir då en viss turordning ja. Det faktum att vi har svängdörrar på våra vårdande instanser samt att straffen är skrattretande är ännu en indikation på denna pengabrist.
2009-08-19, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OMGClayAiken
Okej , jag trodde det var allmänt känt att han har ett FB-konto där han berättar om hur han mördar katter.

Jaha, ok, men jag kollade reglerna om anonymitet och så länge man inte sammankopplar personen med ett nick i sitt inlägg är det lugnt.

Citat:
2009-08-19, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Men ge dig!
Problemet är inte att GM var hungrig, problemet är att han ville orsaka lidande.

Har du någonsin stoppat in huvudet i ett slakteri eller ännu bättre i ett halal-slakteri? Kom fan inte och prata lidande förräns du gjort det.
2009-08-19, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TRD
http://svenskabrott.inc.se/

Tack, snälla!

Har det tillkommit några nya regler på FB om outning?
2009-08-19, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq
Tack, snälla!

Har det tillkommit några nya regler på FB om outning?

Nej.
Citat:
är det som gäller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in