Sambon har en lexmark x4580 skrivare. Jag har installerat drivrutinerna som man ska, dvs in med skivan samtidigt som skrivaren är ikopplad till datorn med USB kabel och kör installationen.
Det verkar som installationen fungerar felfritt då inget annat anges, MEN, när jag öppnar (exempelvis) ett pdf dokument (mitt CV) och ska skriva ut, så finns inte skrivaren jag har installerat där. Den dyker helt enkelt inte upp som en skrivare jag kan skriva ut på.
Jag är ett fitthår från att slå ihjäl fanskapet.
Datorn jag sitter på kör windows Vista 32b. Har prövat med drivare ifrån lexmarks hemsida.
Nix. Finns bara "Microsoft XPS document" och "Skicka till onenote 2007" =(
då har du alltså inte installerat den ändå. vad händer om du bara pluggar in skrivaren i USB-porten? kommer det upp då att den vill installera skrivaren? nere i högra hörnet?
då har du alltså inte installerat den ändå. vad händer om du bara pluggar in skrivaren i USB-porten? kommer det upp då att den vill installera skrivaren? nere i högra hörnet?
inte att skit. Det kommer bara upp en "Säker bortagning av maskinvara" knapp. Jag har försökt köra installationen som administratör, men det hjälpte inte mycket det heller.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!