Sambon har en lexmark x4580 skrivare. Jag har installerat drivrutinerna som man ska, dvs in med skivan samtidigt som skrivaren r ikopplad till datorn med USB kabel och kr installationen.
Det verkar som installationen fungerar felfritt d inget annat anges, MEN, nr jag ppnar (exempelvis) ett pdf dokument (mitt CV) och ska skriva ut, s finns inte skrivaren jag har installerat dr. Den dyker helt enkelt inte upp som en skrivare jag kan skriva ut p.
Jag r ett fitthr frn att sl ihjl fanskapet.
Datorn jag sitter p kr windows Vista 32b. Har prvat med drivare ifrn lexmarks hemsida.
Nix. Finns bara "Microsoft XPS document" och "Skicka till onenote 2007" =(
d har du allts inte installerat den nd. vad hnder om du bara pluggar in skrivaren i USB-porten? kommer det upp d att den vill installera skrivaren? nere i hgra hrnet?
d har du allts inte installerat den nd. vad hnder om du bara pluggar in skrivaren i USB-porten? kommer det upp d att den vill installera skrivaren? nere i hgra hrnet?
inte att skit. Det kommer bara upp en "Sker bortagning av maskinvara" knapp. Jag har frskt kra installationen som administratr, men det hjlpte inte mycket det heller.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!