2009-09-01, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Isterpuck
En kille på gympan hade en rejäl fartrand i sina kallingar, och han skyllde på att han hade ramlat ner i ett lerigt dike.
Hahahha, underbart!

Själv så skulle jag sno en polkagrispåse i ICA i Brastad, blev upptäckt och bortförklara mig med "Skulle bara se om den passade i fickan".
Citera
2009-09-01, 18:59
Medlem
En bekant som har en del drogproblem lyckades med följande.

Han snodde sin fars bil en kväll och lyckades repa den samt köra sönder något,kommer inte ihåg vad.
I panik så kör han hem bilen,parkerar den,springer in i sitt kök och tar en kökskniv som han sätter i ena hjulet,går upp och lägger sig.
När han farsa ser vad som hänt med bilen och frågar min bekanta vad som hänt svarar han "Öh det var terrorister som gjorde det"

Han farsa trodde honom inte.
Citera
2009-09-02, 21:30
Medlem
Carburators avatar
När jag är 5-10 minuter sen till jobbet brukar jag skylla på att halv 7 nyheterna började 5 minuter senare än vanligt. Aldrig någon som tror mig
Citera
2009-09-03, 18:49
Medlem
inga lika bra

grymt bra bortförklaringar ni har kört med.. jag har några, tycker själv inte dom är roliga men dom fungerade bra då iaf

min mamma hittade mitt cigarettpaket en gång och tog givetvis beslag på detta och frågade varför jag hade cigg.. mitt svar var att min kompis höll på att sluta rök och för att han inte skulle kunna röka skulle jag "ta hand" om dom.. hon trodde på mig men sa att då kan ju hon få dom alla vet väl hur svårt det var att få tag på cigg när man inte har rätt ålder inne.. men men..

en annan gång när min mamma var bortrest och min bror skulle "passa" oss - dvs mig o min syster - så hade jag min bästa kompis hemma och vi satt på mitt rum och drack lite.. då ringde en annan kompis och jag var ju då tvngen att lämna rummet. min bror och hans kompisar passade då på att försöka "bryta" sig in i mitt rum för dom misstänkte väl vad vi gjorde... jag fick då panik o skrek o sparkade (hmm) och tillslut gav dom upp och jag for in på mitt rum.. dom efter... kompisen hade ju hunnit gömma spriten men dom kände ju på lukten...
min ursäkt på varför jag fått panik var att jag hade haft fler kompisar på rummet (sa till och med under sängen ) och det fick jag ju inte ha för mamma.. haha... dom gick inte på detta kan jag ju säga och jag har fått höra detta i flera år.. jag hävdar dock fortfarande att jag hade kompisar under sängen

en annan gång (samma kompis som dom andra gångerna) var mamma bortrest igen och denna gången passade mormor oss, mormor o syster satt i köket o spelade spel och brorsan var väl på sitt rum eller vid datorn.. enplans hus måste påpekas.
jag o kompisen (vicke) drack på rummet (hade egen altan så vi kunde smyga ut o röka o så)
vi blev iaf apraka och sprang runt på gräsmattan och pyntade träd med korkar o saxar (första fjortis fyllan som ni kanske förstår)
vicke blev iaf aprak o spydde tillslut, dessutom spydde hon ner mitt duntäcke och smarta som vi var la vi ut det på altanen... det var minus grader.... det frös fast... rätt ordenligt..

iaf dagen efter sa jag till mamma att vicke blivit magsjuk o spytt ner täcket o vi la ut det på altanen.. hon gick på det med.. haha.. varför i helvete skulle vi lagt ut det där?!?

att inte resten av huset märkte oss är än idag ett frågetecken.. men kul hade vi iaf....
Citera
2010-10-01, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleap
jag och kompisen skulle ut och snusa fòr fòrsta gàngerna. hans mamma kommer efter honom och fràgar vad han har i bakfickan. utan svar kutar fòrbi henne i dòrròppningen springer upp pà rummen och kommer làngsamt tillbaka och visar en dosa vax fòr henne och kòr ut huvudet genom dòrren och sàger.

òò! kalleap vist skulle vi byta vax med varandra?
- erm jovisst!

oh yeah! ledsen fòr bokstàverna men jag befinner mig i italien fòr tillfàllet

du kan gott stanna där din tråkiga jävel
Citera
2010-10-04, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tyse
ursäkta att jag är sen men min syster fastnade i cykeln. Sagt av en vän i 2an

Ursäkta att jag är sen, men jag fastnade när jag tog din syster i 2an. Sagt till en vän på cykel.
Senast redigerad av Ing0 2010-10-04 kl. 20:37. Anledning: citerade lite fel
Citera
2010-10-06, 09:47
Medlem
Bordellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hairymale
En bekant som har en del drogproblem lyckades med följande.

Han snodde sin fars bil en kväll och lyckades repa den samt köra sönder något,kommer inte ihåg vad.
I panik så kör han hem bilen,parkerar den,springer in i sitt kök och tar en kökskniv som han sätter i ena hjulet,går upp och lägger sig.
När han farsa ser vad som hänt med bilen och frågar min bekanta vad som hänt svarar han "Öh det var terrorister som gjorde det"

Han farsa trodde honom inte.
HAHAHA

Jag träffade någon jobbig brud på krogen en gång eller hur det nu var. Kommer bara ihåg att jag skulle gå därifrån för jag blev trött på henne.
'Jag ska hem nu'
'Varför det?'
'För jag har en... mat... i ugnen'
Jag hann ta några steg sen insåg jag att det blev lite fel där =P

En annan gång skulle jag gå ifrån mina kompisar.
'Jag ska gå och göra... sak...'
Citera
2010-10-27, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Lr min personliga favorit:

-Nej jag har inte rökt jag höll i min polares cigg medan han knöt skon...

haha den känner jag igen =D
Citera
2011-04-16, 22:22
Medlem
ScoothaBrothaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wermland
Ursäkta att jag är sen men min syster fastnade i 2an. Sagt av en vän till cykeln.
OnT. Vi var ett gäng som tittade på en p-rulle i tonåren. En av oss (inte jag) försvann och blev borta. Efter en stund gick vi för att se vart han tog vägen. Vi hade våra misstankar. Jojomensan... vi fann honom på dass med olåst dörr och ett stadigt tag om kuken som stod rakt upp mot zenit:

- MEN VA FAN!!! STÄNG DÖRREN NÄR JAG PISSAR!!

Wermland

Asg* Hahahaha den va riktigt bra !
Citera
2011-11-09, 10:21
Medlem
ZlatanManias avatar
Ursäkta att jag kom försent men jag kom inte på nån anledning till att komma i tid!
Citera
2011-11-09, 11:13
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
I ettan på gymnasiet kom jag och en vän tillbaka till lektionen utan läxpapprena kvar. Förklaringen blev:

"Ursäkta, men en get käkade upp papprena"

Det hemska var ju att det var sant. Vi hade suttit inne hos getterna (naturbruksgymnasium) som precis hade fått killingar och pluggat, utan att tänka på getters desperata aptit. Vips så kom skolans största bockkastrat och svalde papprena i ett nafs.
Och läraren trodde oss självklart inte
Citera
2011-11-09, 12:38
Medlem
Cosmouses avatar
Sanningen kommer man långt med

När man gick i 3an på gymnasiet så hade man: - 250 dagar till studenten, 200 dagar till studenten m.m.

Dom kunde hamna på en fredag, på en måndag osv.

I alla fall, denna gång så hamna det på en vardag, och jag sket i första lektionen. Kommer till skolan och kommer in till lektionen (var den enda som inte hade kommit).

Läraren fråga då mig: - Varför kom du inte till den första lektionen?

Jag svara då: - För jag var fan fortfarande full när jag vakna, och är det fortfarande.

Fick en stel blick från läraren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in