Detta hände någon gång under mina yngre tonår, satt framför datorn på kvällen och morsan tjatade på mig att jag skulle gå och lägga mig eftersom jag hade skolan dagen därpå. Men tiden rinner iväg och jag sitter kvar till långt in på natten när jag tillslut bestämmer mig för att gå och lägga mig. Jag stänger av datorn och tänker: vilken tur jag har att ingen har vaknat (mitt rum låg nära föräldrarnas och de vaknar väldigt lätt).
När jag precis har stängt av datorn hör jag dock att någon är uppe och går och jag får lite smått panik. Slänger mig under täcket fullt påklädd samtidigt som morsan öppnar dörren. Hjärtat dunkar i snabb takt men jag är säker på att jag klarat mig från att ha blivit påkommen. Då går hon fram till mig och drar bort täcket, väcker mig och frågar varför jag ligger där med kläder på?
Jag spelar nyvaken och säger: Öhhh, oj jag glömde visst ta av dem
Väldigt löjligt såhär i efterhand och kanske inte trådens största bidrag men hoppas någon iaf drog på smilbanden.
Hade sexualkunskap i 8an och läraren visade bilder på olika ställningar
Och under den lektionen så hade dom öppen scen i nollan(en kiosk i skolan)
Så jag smet dit och sa att jag skulle hämta penna i skåpet. Hon gick på det
Så jag gick dit och kollade klart men sen när jag kom in i klassrummet så sa
Hon :vars har du varit du skulle ju bara hämta penna
Jag:ehhh...jag gick på toa..
Snacka om felsägning! Japp alla i rummet började asgarva och trodde
Så klart att jag hade dragit en handtralla.......
Dags för en gullig barnbortförklaring! Två släktingar, systrar, hade varsin liten korg med godis. Den yngre sträcker fram handen mot den äldres korg.
Ä: Nej, ta inte!
Y: Jag skulle bara klappa dem...
Jag och min polare skulle ha en redovisning om spanska kalkstensgrottor när vi var på klassresa i spanien min del av arbetet var att förklara hur grottorna billdades osv och han skelle presentera om grottorna vi skulle besöka dagen efter
Han startar såhär tänk om jag skulle säga att jag va syninsk och sa att real madrid och barcelona skulle spela en match och att real madrid skulle vinna med 3-0 hur kul skulle då det vara för er att se matchen ? därför så tänkte jag, hur kul skulle det vara för er att se grottorna om jag betättade allt om dem nu? Och så slapp han undan med att inte förberett sig någonting.
När jag var runt 10 år hittade jag och några polare porrtidningar i skogen, vi delade lika på bytet och jag gömde mina tidningar under sängen. Självklart upptäcktes dessa av morsan när hon städade, så när hon konfronterade mig med frågan "Vad är det här" svarade jag i panik: det är pappas
Hon genomskådade mig såklart men var snäll nog att inte säga nåt mer om det
En annan gång när jag lite smått gjorde bort mig var dagen efter fest.
Några tjejkompisar hade bjudit in en random kille på våran fest som var väldigt blyg och i princip inte sa ett ord på hela kvällen. Mot småtimmarna när han hade lämnat festen ligger jag och resten av deltagarna halvt däckade i vardagsrummet och jag säger högt för mig själv: Den där M***** var en stel kille.... han skulle behöva en kuk i röven. ( en liten stunds eftertanke ) jag skulle kunna ge han det... det måste jag erkänna
Dagen efter var polarna inte sena med att håna mig över denna kommentar och undrade hur fan jag tänkte. Bakis som jag var försökte jag komma på en bra bortförklaring och kläcker ur mig: Jag var kåt
Hånen tog oanade propotioner efter den misslyckade bortförklaringen