2009-08-17, 15:38
Medlem
Här ska man skriva in roliga/dåliga bortförklaringar man har varit med om, eller hört nån annan som varit med om.

Jag har hört en ganska rolig bortförklaring..jag var inte med om det, men en bekants kompis. Det var när han gick i skolan, och när dom skulle duscha efter idrotten så var det en kille, vi kan kalla honom björn, som slängde av sig kallingarna o sprang in i duschen. Killarna som satt kvar såg då att han hade fullt med bajs i kallingarna. När Björn kom ut igen, frågade en av killarna "va fan björn, har du bajsat på dig?" o pekade på kallingarna. Björn blir tyst, tittar på sina kallingar o svarar sen "seriöst grabbar, vem har bajsat i mina kalsonger?"
Citera
2009-08-17, 16:02
Medlem
egon02362s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellandi
Här ska man skriva in roliga/dåliga bortförklaringar man har varit med om, eller hört nån annan som varit med om.

Jag har hört en ganska rolig bortförklaring..jag var inte med om det, men en bekants kompis. Det var när han gick i skolan, och när dom skulle duscha efter idrotten så var det en kille, vi kan kalla honom björn, som slängde av sig kallingarna o sprang in i duschen. Killarna som satt kvar såg då att han hade fullt med bajs i kallingarna. När Björn kom ut igen, frågade en av killarna "va fan björn, har du bajsat på dig?" o pekade på kallingarna. Björn blir tyst, tittar på sina kallingar o svarar sen "seriöst grabbar, vem har bajsat i mina kalsonger?"

Hahaha, fan va bra Känns även väldigt bra att han hette Björn också, av någon anledning så passar det som fan haha
Citera
2009-08-17, 17:24
Medlem
Isterpucks avatar
En kille på gympan hade en rejäl fartrand i sina kallingar, och han skyllde på att han hade ramlat ner i ett lerigt dike.
Citera
2009-08-17, 21:49
Medlem
"Ursäkta att jag kom försent, jag blev påkört av ett flygplan."

Ngn elev i min Lärares förra klass sa det ^^ De blev insläppta på grund av att "om man kommer på en sån ursäkt då förtjänar man att bli insläppt"
Citera
2009-08-17, 22:04
Medlem
tyses avatar
ursäkta att jag är sen men min syster fastnade i cykeln. Sagt av en vän i 2an
Citera
2009-08-17, 22:17
Medlem
Wermlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyse
ursäkta att jag är sen men min syster fastnade i cykeln. Sagt av en vän i 2an
Ursäkta att jag är sen men min syster fastnade i 2an. Sagt av en vän till cykeln.
OnT. Vi var ett gäng som tittade på en p-rulle i tonåren. En av oss (inte jag) försvann och blev borta. Efter en stund gick vi för att se vart han tog vägen. Vi hade våra misstankar. Jojomensan... vi fann honom på dass med olåst dörr och ett stadigt tag om kuken som stod rakt upp mot zenit:

- MEN VA FAN!!! STÄNG DÖRREN NÄR JAG PISSAR!!

Wermland
Citera
2009-08-18, 03:12
Medlem
Brukade alltid skita i halva bildlektionerna på i 1an på gymnasiet och då brukaed bortförklaringen bli.
Var tvungen att lussa för grannarna.
Farmade primals.
Köred daily BG.
Körde Dailys.
Var tvungen att klippa gräset.
Syrran rostade bröd hela natten så kunde inte sova.
Citera
2009-08-18, 04:24
Medlem
DannyDannyDannys avatar
Det var motvind i korridoren.
Citera
2009-08-18, 18:14
Avslutad
En liten unge på ca. 14-15 bast var före mig i kön i en kiosk. Han skulle köpa cigaretter.

"Ett paket Marlboro röda tack.."
"Har du legitimation?"
"Aa visst, här är det, men det är gammalt. Jag är äldre än så!"

Kunde fan inte hålla mig för garv. Sicken jävla idiot
Citera
2009-08-18, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av batcat
Brukade alltid skita i halva bildlektionerna på i 1an på gymnasiet och då brukaed bortförklaringen bli.
Var tvungen att lussa för grannarna.
Farmade primals.
Köred daily BG.
Körde Dailys.
Var tvungen att klippa gräset.
Syrran rostade bröd hela natten så kunde inte sova.
hahaha vad i helvete!

brukar sällan bortförklara, å andra sidan brukar jag hamna i skiten rätt ofta, om jag väl bortförklarar så blire:
"Eh... var tvungen o hjälpa en kompis med en grej"
"jasså vadå?"
"En grej bara, inget speciellt."
"okej" (här vet motparten att jag ljuger såklart"

varje gång man försov sig var det såklart "cykeln fick punka"
Citera
2009-08-19, 17:41
Medlem
Haha fan vilken kul tråd, garvar hela tiden

Själv kommer jag inte på nån bra bortförklaring som jag brukar använda men jag brukar säga så här ibland:

- Varför är du sen till lektionen?
- Vadå?
- Ja, varför kom du inte i tid?
- Vadå i tid?
- Ja, i tid till lektionen?
- Va?
- VARFÖR ÄR DU SEN?
- Vad för nått?
Osv..

Blir asroligt efter ett tag ;D
Citera
2009-08-19, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wermland
Ursäkta att jag är sen men min syster fastnade i 2an. Sagt av en vän till cykeln.
Ursäkta att jag är sen, men jag fastnade med cykeln i 2an. Sagt av en syster till en vän.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in