2011-06-11, 00:23
Medlem
eddiepeddies avatar
Brukar ofta köpa Subutex eller Metadon på plattan när det inte går annan stans. Har köpt ett gäng bens ett par gånger också. Fick kontakt med en kille som hade FM1r för 30 - 35/styck. Köpte av han på plattan första gången och fick hans nummer så åkte ut till en förort och träffade han där några gånger. Var alltid lugnt. Gäller som sagt att man träffar rätt folk där alltså när man ska köpa något. Och att man är försiktig och noggran så man inte blir blåst.
Däremot tycker jag det är sjukt svårt att få tag i varor (heroin) på plattan alltså! Blivit blåst ett par gånger, och fick bara någon jävla koffazon eller något som bara rann och rann när jag rökte det. Kickade inget alls. Och en annan gång fick jag varor, var mörkbrunt/svart i färgen och kletigt som fan. Inget vidare för den delen heller. Tycker det är jävligt segt att det är så svårt att få tag i varor där alltså, då det oftast är det jag är ute efter.
Någon som scorat bra grejer där sista tiden eller?
Citera
2011-06-11, 01:23
Medlem
Madgunners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streetmann
Var det bra tryck i det som snubben sa?

Någon för övrigt som vet om heroinet på plattan är schysst eller om det bara är utblandat?

Ha det bra
/Streetmann

Det är ju som att gå på djungelsafari. Det är stor risk att du blir blåst eller får utblandat. Men hade turen att hitta rött säljare. Varit där två gånger efter men nobbat att handla då jag inte hittade honom
Citera
2011-06-11, 12:11
Medlem
Streetmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decaman
Högst troligt att det är ut blandat en del. Gäller att man får kontakt med rätt personer där på plattan.
Men i övrigt så är det ganska så bra priser.

//
Jaså, vad är det för priser som gäller på plattan?
Skulle vilja veta pris på en kabbe, en boll och ett gram heroin.

Ha det bra
/Streetmann
Citera
2011-06-11, 14:00
Medlem
Tjacktorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Brukar ofta köpa Subutex eller Metadon på plattan när det inte går annan stans. Har köpt ett gäng bens ett par gånger också. Fick kontakt med en kille som hade FM1r för 30 - 35/styck. Köpte av han på plattan första gången och fick hans nummer så åkte ut till en förort och träffade han där några gånger. Var alltid lugnt. Gäller som sagt att man träffar rätt folk där alltså när man ska köpa något. Och att man är försiktig och noggran så man inte blir blåst.
Däremot tycker jag det är sjukt svårt att få tag i varor (heroin) på plattan alltså! Blivit blåst ett par gånger, och fick bara någon jävla koffazon eller något som bara rann och rann när jag rökte det. Kickade inget alls. Och en annan gång fick jag varor, var mörkbrunt/svart i färgen och kletigt som fan. Inget vidare för den delen heller. Tycker det är jävligt segt att det är så svårt att få tag i varor där alltså, då det oftast är det jag är ute efter.
Någon som scorat bra grejer där sista tiden eller?

Vad pröjsa du för metadonet?
Och vad är "normala" priser för metadon på plattan?
Citera
2011-06-11, 16:17
Medlem
NitrousAcids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlstross
Jag håller mer om att man aldrig ska ge pengar i förväg men är det en skolkamrat sen 15 år tillbaks så räknar man inte att bli blåst i första taget! Det höll ju i ett par månader ju!
Om det handlar om tunga drugz så kunde han lika gärna varit din bror, folk tar och drar.
Citera
2011-06-12, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Streetmann
Jaså, vad är det för priser som gäller på plattan?
Skulle vilja veta pris på en kabbe, en boll och ett gram heroin.

Ha det bra
/Streetmann

Det är nog svårt att säga ett exakta pris för någon här tror jag ? Är nog helt olika beroende på om det finns mycket av det, och vem som säljer det tex.

Mvh
Citera
2011-06-13, 11:57
Medlem
Tlagnojs avatar
"Dagens plattan (sthlm)" sammanfogat med denna tråd

/Mod
Citera
2011-07-14, 04:17
Bannlyst
Någon som vet hur det ser ut med Metadon på plattan i dessa dagar? Vissa säger det finns, vissa säger det är svårt. Sen undrar jag om det är saft som gäller, eller om det finns möllehjul (20mg tabletter) eller metadon i tablettform öht.
Citera
2011-07-14, 05:54
Medlem
Sirmesss avatar
Vet att det finns en webcam över stället

http://webbkameror.se/webbkameror/sergelstorg/index.php

Mvh
Citera
2011-07-14, 08:58
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullion
Någon som vet hur det ser ut med Metadon på plattan i dessa dagar? Vissa säger det finns, vissa säger det är svårt. Sen undrar jag om det är saft som gäller, eller om det finns möllehjul (20mg tabletter) eller metadon i tablettform öht.
Jag hör att det finns någon gång i månaden kanske, men jag har aldrig sökt det aktivt å andra sidan, mig veterligen är det saft oftast såvida ingen vart iväg till danmark.
Citat:
Ursprungligen postat av Sirmess
Vet att det finns en webcam över stället

http://webbkameror.se/webbkameror/sergelstorg/index.php

Mvh
Perfekt att du hittade den, där uteserveringen är (med gult/orange tak) är där pundarna hänger för dom som inte är från sthlm.

Inte för att man kan missa det när man väl är där, men då vet man vart man ska.
Citera
2011-07-19, 21:59
Medlem
Någon som har varit där nyligen och kan berätta hur tillgång på sub är i dagsläget?

Min vanliga kran har åkt dit så nu får man gå ut och jaga i Stockholms skithål

och för dom som är med i programmet, är det inte så att man kan hämta ut sin dos på både förmiddag och eftermiddag? då borde det ju finnas en del lite senare på eftermiddan också.
Citera
2011-07-19, 22:04
Medlem
Kom på nu att borde itne en fredag vara den bästa dagen för att hitta sub? då dom i programmet får sina helgdoser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in