2015-09-24, 23:10
Bannlyst
Tog en extra sväng vid plattan lite senare, fick tag i både sub och kokain! Dock vetifan vilka priser dom har där, trodde jag köpte 1g per boll men var mer 0,5g per boll. Satan i gatan vad dom hade slagit in skiten med så skulle testa det innan för man är ju inte dum direkt. Så tog säkert 10min att få upp bollen.

800kr grammet för kokain som höll bra nivå är helt rimligt. Men nu blev det 1,5g till priset om 2400kr istället vilket är väldigt dyrt! Men var väldigt akut denna gång så fick betala priset och är väl nöjd med det men galet överpris, vet inte om han själv förstod att det är 0,5 eller om dom säljer det så??

Var antagligen en gambian i alla fall. Har våg så vägde så fort jag kom hem 0,5 + 0,5 + 0,6 vägde dom MED plasten.
Citera
2015-09-25, 09:20
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fralleee
Tog en extra sväng vid plattan lite senare, fick tag i både sub och kokain! Dock vetifan vilka priser dom har där, trodde jag köpte 1g per boll men var mer 0,5g per boll. Satan i gatan vad dom hade slagit in skiten med så skulle testa det innan för man är ju inte dum direkt. Så tog säkert 10min att få upp bollen.

800kr grammet för kokain som höll bra nivå är helt rimligt. Men nu blev det 1,5g till priset om 2400kr istället vilket är väldigt dyrt! Men var väldigt akut denna gång så fick betala priset och är väl nöjd med det men galet överpris, vet inte om han själv förstod att det är 0,5 eller om dom säljer det så??

Var antagligen en gambian i alla fall. Har våg så vägde så fort jag kom hem 0,5 + 0,5 + 0,6 vägde dom MED plasten.

Bättre lycka nästa gång eller vad man ska säga.
Senast redigerad av Bertil85 2015-09-25 kl. 09:32.
Citera
2015-10-02, 03:40
Medlem
muipoaldos avatar
Hur är det me benso i dagsläget? Dyrt, lätt att bli blåst?
Ska dit idag o pröva!
Citera
2015-10-02, 05:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av muipoaldo
Hur är det me benso i dagsläget? Dyrt, lätt att bli blåst?
Ska dit idag o pröva!

Finns benzo iaf. Kör hårt!
Citera
2015-10-02, 17:42
Medlem
Baskiluskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PartyByMyself
Finns benzo iaf. Kör hårt!
Exakt hur gick det till för dig? Var du inte rädd för att bli blåst eller haffad av nån civilsnut?

Några åtgärder man ska ta för att undvika dessa?
Citera
2015-10-03, 07:02
Bannlyst
Ska dit idag o kolla H, oxy. Har 20 grymma tram oxå, och sen 1 karta ikto och 15-20 bensrdine.

som sagt dy ser vilka sin säljer och vsr inte grön
Citera
2015-10-03, 15:25
Medlem
bilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fralleee

MED plasten?? Då kan det inte ha varit mycket du fick... i en sån där förpackning brukar bara plasten väga 0.2g
Citera
2015-10-03, 17:14
Medlem
nokos avatar
Haha köpte också kokain häromdagen, samma historia. 700 för ett gram sade han, men ändrade sig till att det var 0.8 gram efter ett tag. Har inget uppskattningen över hur mycket det egentligen vägde. Drog hur som helst i mig allt och kände ingen effekt att tala om, mer än bedövning i näsa och tandkött. Har dock aldrig tagit kokain förut och var påtänd på sub vid tillfället, men kändes jävligt ovärt.
Citera
2015-10-04, 10:51
Medlem
ThaliaModestos avatar
Du som för några veckor sedan irrade omkring runt sergels med en "I don't do drugs I AM DRUGS"-tisha med ett absat och desperat ansiktsuttryck. Du är en hjälte!
Citera
2015-10-06, 06:43
Bannlyst
Jag bad min kontakt ta med sig en våg (detta var långt från plattan, men ja, det gjorde han gladeligen).

Båda vägde 1.1g vilket kan mkt stämma då det var 2 lager bara.
Citera
2015-10-09, 15:02
Medlem
muipoaldos avatar
Verkar vara svårt att få tag i nå benso..iaf idag!
Citera
2015-10-09, 16:46
Medlem
Transmissons avatar
Besökte plattan idag. Var där strax innan 11 och skaffade sub.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in