Tog en extra sväng vid plattan lite senare, fick tag i både sub och kokain! Dock vetifan vilka priser dom har där, trodde jag köpte 1g per boll men var mer 0,5g per boll. Satan i gatan vad dom hade slagit in skiten med så skulle testa det innan för man är ju inte dum direkt. Så tog säkert 10min att få upp bollen.
800kr grammet för kokain som höll bra nivå är helt rimligt. Men nu blev det 1,5g till priset om 2400kr istället vilket är väldigt dyrt! Men var väldigt akut denna gång så fick betala priset och är väl nöjd med det men galet överpris, vet inte om han själv förstod att det är 0,5 eller om dom säljer det så??
Var antagligen en gambian i alla fall. Har våg så vägde så fort jag kom hem 0,5 + 0,5 + 0,6 vägde dom MED plasten.
Tog en extra sväng vid plattan lite senare, fick tag i både sub och kokain! Dock vetifan vilka priser dom har där, trodde jag köpte 1g per boll men var mer 0,5g per boll. Satan i gatan vad dom hade slagit in skiten med så skulle testa det innan för man är ju inte dum direkt. Så tog säkert 10min att få upp bollen.
800kr grammet för kokain som höll bra nivå är helt rimligt. Men nu blev det 1,5g till priset om 2400kr istället vilket är väldigt dyrt! Men var väldigt akut denna gång så fick betala priset och är väl nöjd med det men galet överpris, vet inte om han själv förstod att det är 0,5 eller om dom säljer det så??
Var antagligen en gambian i alla fall. Har våg så vägde så fort jag kom hem 0,5 + 0,5 + 0,6 vägde dom MED plasten.
Bättre lycka nästa gång eller vad man ska säga.
Senast redigerad av Bertil85 2015-09-25 kl. 09:32.
MED plasten?? Då kan det inte ha varit mycket du fick... i en sån där förpackning brukar bara plasten väga 0.2g
Haha köpte också kokain häromdagen, samma historia. 700 för ett gram sade han, men ändrade sig till att det var 0.8 gram efter ett tag. Har inget uppskattningen över hur mycket det egentligen vägde. Drog hur som helst i mig allt och kände ingen effekt att tala om, mer än bedövning i näsa och tandkött. Har dock aldrig tagit kokain förut och var påtänd på sub vid tillfället, men kändes jävligt ovärt.
Du som för några veckor sedan irrade omkring runt sergels med en "I don't do drugs I AM DRUGS"-tisha med ett absat och desperat ansiktsuttryck. Du är en hjälte!