2015-01-05, 23:12
Medlem
Hej, ville bara säga att jag gick till plattan idag för första gången. Stog där för 15 minuter, men inget hände. Sen frågade jag omm dom hadde sub, och han sa ja. Då gick vi till den nära parken och han sa att han har 2 men ville bara sälja 1. Fick en orange pill med bara ett B i mitten av den, utan blister dock inte säker på vad den är. Någon som vet??
På väg tillbaka till plattan komm en annan fram och frågade mej omm jag ville köpa sub. Självklart jag ville ha mer och han hadde riktiga franska subutex b8or och pruta ner priset lite och fick 3 för 500! Efter jack köpte och stog där och ventade på min fru att träffa mig nära burger king och i 5 minuter hadde 3 mer kom framm och frågade om jag ville ha något.

Allt gick bra och smidigt, frågan är bara omm den oranga pillen med bara ett B på den (ser ut som en b8 men är orange i färg och bara har ett B på en side) är verkligen en subutex eller suboxone...
Citera
2015-01-06, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOpiates1987
Hej, ville bara säga att jag gick till plattan idag för första gången. Stog där för 15 minuter, men inget hände. Sen frågade jag omm dom hadde sub, och han sa ja. Då gick vi till den nära parken och han sa att han har 2 men ville bara sälja 1. Fick en orange pill med bara ett B i mitten av den, utan blister dock inte säker på vad den är. Någon som vet??
På väg tillbaka till plattan komm en annan fram och frågade mej omm jag ville köpa sub. Självklart jag ville ha mer och han hadde riktiga franska subutex b8or och pruta ner priset lite och fick 3 för 500! Efter jack köpte och stog där och ventade på min fru att träffa mig nära burger king och i 5 minuter hadde 3 mer kom framm och frågade om jag ville ha något.

Allt gick bra och smidigt, frågan är bara omm den oranga pillen med bara ett B på den (ser ut som en b8 men är orange i färg och bara har ett B på en side) är verkligen en subutex eller suboxone...

Jo de e sub, från Actavis och är väl den billigaste sorten från apoteket.
Citera
2015-01-06, 16:04
Medlem
Krehs avatar
Tror ni det går att styra en boll H på plattan för 450 spänn eller är det definitiv blås då? Har bara köpt sub och bens på plattan förut och H bara av kranar men de går för 600.. Har bara 450.
Citera
2015-01-07, 00:54
Medlem
Kan alltid fråga men om han kommer överens för enkelt eller för snabbt så vet du at "something is fishy".
Bäst att gå upp från trappan och gå in till den där lilla parken och fråga att öppna påsen först före att du betalar. Om det är riktiga varor så ska det ju inte vara ett problem. Annars rekommenderar jag att du köper horse på nätapotek för att det är billigare och bättre kvalite.

Sorry my swedish is not the best, I'm American :-)

DJUNGLE, tack för svaret, nu vet jag iaf, känns mycket bättre att veta. Skulle bara fråga om deras 2mg ser lika ut eller ser dom helt annorlunda ut? Altså kan detta pill också vara en 2 mg eller om det är en Activis sub så är den 100% en 8mg?
Citera
2015-01-10, 09:38
Medlem
Tankar kring om tillgång till tramadol där eller i närheten?
Citera
2015-01-16, 23:14
Medlem
Despised66s avatar
Hur ser det ut med tjack, kola, benso på plattan nu? Vart där ett antal gånger idag men bara kikat läget. Nu för en timma sen när jag väl skulle leta stid det en pike buss med 5-6 snutar där så tog tunnelbanan tillbaka..

Vilka ska man kolla me för uppåt?
Citera
2015-01-17, 16:00
Medlem
någon som genomfört en affär gällandes oxycontin där?`

mvh
Citera
2015-01-17, 18:44
Medlem
Eller Lyrica för den delen.
Citera
2015-01-18, 00:49
Medlem
M__s avatar
Ginfaxi, oxy har jag aldrig försökt köpa men lyrica kan finnas om man frågar runt, men se till att köpa i blister isf. Varor/sub finns 7 dagar i veckan om man är ute i någorlunda god tid.
Citera
2015-01-19, 06:06
Medlem
Despised66s avatar
Hur bär jag mig åt om jag vill köpa bens o sub på plattan? Bra tider? Fråga svarta eller bruna folk? Snabba svar uppskattas
Citera
2015-01-19, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Despised66
Hur bär jag mig åt om jag vill köpa bens o sub på plattan? Bra tider? Fråga svarta eller bruna folk? Snabba svar uppskattas

Negrerna brukar väl mest ha heroin? Annars så vet jag ej tider. Dagtid helt enkelt prova kör förmiddag? Sub är standard, där tror jag du kan fråga vem som helst.

I bensoform, tror jag det finns stavar och ikto, det verkar vara det som ciruklerar. riktigt dyrt är det dock..
Citera
2015-01-20, 14:13
Medlem
Despised66s avatar
Hur bär man sig åt då, bara står där som ett fån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in