2010-01-07, 15:07
Medlem
Ansiktsvargs avatar
om man ska köpa dop på plattan vilka ska man satsa på ? är det negrerna eller?
Citera
2010-01-08, 00:22
Medlem
mrsQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Tycker också tidpunkten spelar stor roll, ibland går det rätt snabbt och smidigt att fixa, men jag har varit med om att det varit torrt eller tomt också. Kom precis tillbaka till stan så ska ner imorgon och försöka få tag i något.
Någon som vet om det fortfarande säljs gott om dom "vanliga" subutexen, eller har dom nya tagit över?

Var och handlade under julhelgen och då fanns det vanliga subutex. Det var flera som hade dom.. Nog tror jag att dom kommer hänga med ett bra tag framöver..
Citera
2010-01-08, 01:12
Medlem
Kapillärs avatar
Vill gärna veta så mycket som möjligt om heroin på plattan, om någon vänlig själ kan tänka sig att skriva lite fritt om det.
Citera
2010-01-15, 01:11
Medlem
dronezones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Du får ringa 11414 och fråga om hur det verkligen ligger till.

Förklara att du ska till plattan och inhandla lite "förkylningsmedecin" och vill ha en muntlig redovisning om hur läget ser ut och vid vilken tidpunkt det kan tänkas ha lägst bemaning på plattan och runt omkring!

Det är ju en medveten risk att köpa droger och att hålla på som vi gör, så bli inte förvånad om det står tre kortklippta killar och förklarar att de är poliser och att du misstänks för köp av otilllåtna medeciner! Först så börjar de att mjuka upp dig med några välplacerade örfilar i bästa kvinnostil för att sedan förgripa sig på dig sexuellt. De drar låt i vilken tur de ska ta dig i tvåan, när detta sedan är klart och de tre männen har fått sin homosexuella läggning tillfredställd så om du har tur så släpper de dig för att hota dig med en upprepning om analt intrång som de motiverar om att det är en rektal undersökning för om att du möjligtvis gömmer "medeciner" djupt inne i din pojkfitta! Nästa gång så kanske de är modiga nog för att låta dig tillfredställa dem oralt. Skulle du bita dem så blir det en runda på häktet där de har en helt annan jargong som kan resultera i de mest fantasifulla smärtor. Skulle dock det komma in en "snällpolis" så kanske han andvänder sig av en vattenbaserad glidkräm ifrån rsfu!

Så var försiktiga när ni rör er i dessa krestar!
hahaha underbart
Citera
2010-04-13, 19:45
Medlem
Var ett tag sedan någon skrev här nu, men försöker ändå. huserar i trekterna kring sundsvall för tillfället, men även en del i sthlm (boende i husby eller hökarängen). Hur ser det ut i Husby och hökarängen? Något spec ställe där "pundarna" hänger?

Annars blir det väl en tripp till burger vid plattan om ingen har förslag där man kan hitta "utslagna" (ursäkta uttrycket) i slutet på april? :P

MVH
Citera
2010-04-13, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Superm4n
Var ett tag sedan någon skrev här nu, men försöker ändå. huserar i trekterna kring sundsvall för tillfället, men även en del i sthlm (boende i husby eller hökarängen). Hur ser det ut i Husby och hökarängen? Något spec ställe där "pundarna" hänger?

Annars blir det väl en tripp till burger vid plattan om ingen har förslag där man kan hitta "utslagna" (ursäkta uttrycket) i slutet på april? :P

MVH

Det kommer gå snabbare för dig att åka in till TC och fixa det än att fråga pundare/alkisar i husby, garanterat. Saken är ju den att på plattan vet man vad som finns, frågar man slumpmässigt valda personer så ökar ju risken för att få en smäll. "Ser jag ut som nån jävla knarklangare eller?"
Men oroa dig inte, du ser direkt vilka du ska prata med.

Hittar du ingen utanför burgerking kan du testa stora ingången till åhlens
Citera
2010-04-13, 22:28
Medlem
Lånar tråden lite, någon som vet priserna på cb ?
Citera
2010-04-13, 23:30
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spanare
Lånar tråden lite, någon som vet priserna på cb ?

Det är inte svårt att hitta om man kollar i rätt forumsdel. Hittar du inte det ändå så finns det en stor "noob-tråd" som jag tror passar för ändamålet.

Hade kanske egentligen bara kunnat tala om för dig vad det kostar, men någon gång så måste man lära sig att kunna hitta informationen själv. Du tror väl inte på allvar att du är den första som frågar den frågan?
Citera
2010-04-14, 19:59
Medlem
Chris26s avatar
Att metadon ska vara så svårt att få tag i, i Sverige numera. Tänker inte bara på plattan utan rent allmänt.
Var inte hemma över påsken men kan tänka mig att det skulle funka om man ställde sig utanför Mariakliniken på skärtorsdagsförmiddagen då de som går på programmet hämtade ut sitt att ha under långhelgen.

Men tillbaka till plattan. Tog en runda ner dit för några dar sen men det gick inte att få tag på nån metta, nej,nej,nej inte ens ett mobilnr fick man. Bara,sub,sub,sub och åter sub. Och så lite H. Men nej tack!

Svenska metadontabletter är ju väldigt ovanliga så vitt jag vet används dom uteslutande till smärtpatienter.

Hur många liter ungefär brukar en flaska metadon ha ? Och ett ungefärligt pris på en sån ?
Citera
2010-04-15, 14:44
Medlem
Bertil85s avatar
Fan när jag är där finns det bara en massa kassa snubbar som inte verkar vilja sälja.

Rör mig runt lite konstiga tider men ser inte snuten, varken civil eller i uniform men trots detta inga langare...
Citera
2010-04-15, 18:25
Medlem
Chris26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris26
Att metadon ska vara så svårt att få tag i, i Sverige numera. Tänker inte bara på plattan utan rent allmänt.
Var inte hemma över påsken men kan tänka mig att det skulle funka om man ställde sig utanför Mariakliniken på skärtorsdagsförmiddagen då de som går på programmet hämtade ut sitt att ha under långhelgen.

Men tillbaka till plattan. Tog en runda ner dit för några dar sen men det gick inte att få tag på nån metta, nej,nej,nej inte ens ett mobilnr fick man. Bara,sub,sub,sub och åter sub. Och så lite H. Men nej tack!

Svenska metadontabletter är ju väldigt ovanliga så vitt jag vet används dom uteslutande till smärtpatienter.

Hur många liter ungefär brukar en flaska metadon ha ? Och ett ungefärligt pris på en sån ?

En rättelse:
Var mer än några några dar sen,var över 1 v sen jag tog en omväg via plattan när jag var inne i stan i ett ett annat ärende.
Den nya buprenotexen börjar väl så smått konkurera ut subutexen? Rätta mig om jag har fel?

Skrev liter på hur mkt en flaska metadon brukar ligga på,menar givetvis ml.
Citera
2010-04-16, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chris26
En rättelse:
Var mer än några några dar sen,var över 1 v sen jag tog en omväg via plattan när jag var inne i stan i ett ett annat ärende.
Den nya buprenotexen börjar väl så smått konkurera ut subutexen? Rätta mig om jag har fel?

Skrev liter på hur mkt en flaska metadon brukar ligga på,menar givetvis ml.

De brukar ligga på 100-130mg metadon per flaska ungefär. Se här: http://www.fass.se/LIF/home/soktraffar_all.jsp?searchtext1=metadon&searchtext2 =

Priset ligger väl runt 250-300 skulle jag säga. Såklart billigare om du gått ned dig mycket och har bättre kontakter

Ja buprenotex börjar bli vanligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in