Citat:
Ursprungligen postat av
Skyldig1
Plattan har blivit väldigt farlig nu om man inte har lust att åka dit av farbror polis. Var där idag kl 12 och var kvar till 16.00 och det fanns inte en enda Sub under hela tiden. Tror det till slut var 20 personer som gick runt och letade sub men ingen hade. Och jag är inte färsk, jag vet hur man hittar Sub på plattan, har säkert gjort det äver 50 gånger nu och det brukar alltid gå att hitta på under 2 minuter. Polisen verkar dock göra storstädning där just nu. Det var 200 gripningar igår och idag när jag gick upp för rulltrappan såg jag en polare nästan åka fast för att han försökte köpa benz. Han kom undan dock men inte kranen. Så plattan har blivit rätt så värdelös nu, är inte som det var för 4 veckor sedan. Polisen är där ständigt med bussarna och det kryllar av civilare. Om ni inte har en kran som ni kan ringa skulle jag rekommendera att köpa online. Inte värt att bli haffad av polisen eller att vänta 4 timmar utan att fixa något.
Citat:
Ursprungligen postat av
Knasbas
Va samma sak på mariatorget, precis när jag fått mina sub utanför bolaget så attackerar 3 civare mig... Alltid när man ska köpa över 2st så har man blivit haffad senaste tiden.. Ta de lugnt rekomenderar att ha en kran man kan ringa.. Kan bli billigare på detta sätt med!
Knasbas
+1 akta er! Jag blev tagen 30 sekunder efter överlåtelse för några dagar sedan.
Om man ska göra affärer vid plattan, så kom överens där, men gå långt därifrån och se till att ingen följer efter er innan ni gör affären. Att gå till kyrkogården (st klaras?) brukar vara bra, men det är sällan säljarna vill gå dit.