2014-09-20, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Kollar man Flugsvamp så finns det en säljare som säljer i större mängder, och då ligger priset på cirka 120:-/st om man köper 100st! Sen ökar priset ju färre man köper till cirka 200:-/st vid köp av en eller två!

50:-/st är väl vad man kan tänka sig att de som importerar betalar sina kontakter!

Jo, men på Flugsvamp blir man i stort sett rånad. Väldigt dyrt... 150 kr styck är standard om man har en normal kran, går för det mesta att få 150 kr styck på plattan också om man pressar dom på priset. Nu tänker jag inte göra en sån här deal med någon som jag inte har haft kontakt med ett längre tag, men funderar lite på vad man ska ge för prisförslag vid ett sådant köp. Någon som har erfarenhet?
Citera
2014-09-21, 07:20
Medlem
buprenorfins avatar
Ett tips till er som tänker köpa varor på plattan, ta alltid med en "nagelknips" (nagelsax) och be att få klippa upp bollen när du visat att du tänker betala. Alla jag frågat har gått med på detta, och då blir man heller inte blåst. Bara man går en sväng, så klart.
Senast redigerad av buprenorfin 2014-09-21 kl. 07:22.
Citera
2014-09-22, 23:49
Medlem
Jag har en annan fråga.. Nån som hänger mycket på plattan och känner mycket folk där? Försöker nå min polare men d e mobsvar... Om nån har koll på folket där så pma mig snälla
Citera
2014-10-06, 00:35
Medlem
vad kostar heroinet på plattan?
Citera
2014-10-08, 19:44
Medlem
Plattan fungerar fortfarande ypperligt. Trevliga och hjälpsamma snubbar bara man är lite streetsmart. Subben är faktiskt ganska billig, 250krst fick jag betala. Ikto ganska så dyrt med en nödlösning. Ingen aning om hur mycket horset kostar dock, någon som vet?
Citera
2014-10-08, 20:31
Medlem
This_is_me_s avatar
Min erfarenhet är att det cirkulerar mycket dåligt knark på denna plats. Att det sedan finns mycket snutar där gör det inte bättre. Jag minns när jag och en heroinist hade kommit i varandras väg och han skulle ta sig en fix. Hans händer var skitiga så jag vet inte vad. Jösses att hålla på med intravenös administration när man har sådana händer är fan inte utan risker. Några enstaka tänder och heroin i venerna. Det är fint det. Hmm, detta kanske var på ett dass i Malmö förresten. Ähh.
Citera
2014-10-08, 20:34
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldstone
vad kostar heroinet på plattan?

Åk till Malmö istället. Mycket billigare knark där enligt mig.
Citera
2014-10-08, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Åk till Malmö istället. Mycket billigare knark där enligt mig.

Nu har jag ingen möjlighet att helt sonika åka till Malmö. så du vet inte vad priset brukar ligga på horset på plattan? Ang kvalitén på de andra drogerna som jag köpt sub och ikto kan jag inte klaga öht.
Citera
2014-10-08, 21:54
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PCCROM
Nu har jag ingen möjlighet att helt sonika åka till Malmö. så du vet inte vad priset brukar ligga på horset på plattan? Ang kvalitén på de andra drogerna som jag köpt sub och ikto kan jag inte klaga öht.

Nej det förstås. Det är inte alltid man har möjlighet att färdas genom landet hur som helst.

Jag har inte jättebra koll på priset för heroin på plattan. Men jag skulle gissa på 500 kronor för en kabbe. Möjligtvis kan du hitta billigare.
Citera
2014-10-09, 09:55
Medlem
Citat:
Nej det förstås. Det är inte alltid man har möjlighet att färdas genom landet hur som helst.

Jag har inte jättebra koll på priset för heroin på plattan. Men jag skulle gissa på 500 kronor för en kabbe. Möjligtvis kan du hitta billigare.

Det är bollar som säljs på 0.2-0.3g. Dessa får du för 2-300 riksdaler. Detta är vad jag stött på i alla fall. Köpte 2g och ett till någon dag senare av något halvfint vitt heroin, men det fungerade helt klart. Har alltid velat testa varorna från silkroad som sägs vara riktigt rena, måste kännas guld att koka upp 0.075 när man inte är tolerant och bli helt åt helvetes sänkt
Citera
2014-10-10, 15:09
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke
Det är bollar som säljs på 0.2-0.3g. Dessa får du för 2-300 riksdaler. Detta är vad jag stött på i alla fall. Köpte 2g och ett till någon dag senare av något halvfint vitt heroin, men det fungerade helt klart. Har alltid velat testa varorna från silkroad som sägs vara riktigt rena, måste kännas guld att koka upp 0.075 när man inte är tolerant och bli helt åt helvetes sänkt

Vilken lycka du haft med mängd, kvalité och pris. Inget jag haft som haft samma erfarenhet av. Dock var det en tid sedan jag befann mig på denna plats. Inga planer på att återbesöka denna plats heller. Heroin köper jag när detta humör finns på säkrare ställen. Svenskt Heroin är helt klart överskattat enligt mig. Om det inte är det där heroinet som "Nämen gud (pust och stön) huchs mmmh litet leende. Ögonen åker sakta igen. Mhh mhh vaknar till lite mhh mhhh" sedan kliar det lite på näsan ibland och platsen röven är placerad på känns underbar. Alla tankar känns angenäma. Detta heroin som ger denna upplevelse när det gäller svenskt heroin är kass. Där man finner sig återdoserande stup i kvarten och pengarna lika gärna kunna spenderats på några helflaskor konskenkorva och fått mer rus för pengarna. Nej då jag driver bara. Alkohol vad ska man med det till när det finns knark?!
Citera
2014-10-10, 18:27
Medlem
Citat:
Vilken lycka du haft med mängd, kvalité och pris. Inget jag haft som haft samma erfarenhet av. Dock var det en tid sedan jag befann mig på denna plats. Inga planer på att återbesöka denna plats heller. Heroin köper jag när detta humör finns på säkrare ställen. Svenskt Heroin är helt klart överskattat enligt mig. Om det inte är det där heroinet som "Nämen gud (pust och stön) huchs mmmh litet leende. Ögonen åker sakta igen. Mhh mhh vaknar till lite mhh mhhh" sedan kliar det lite på näsan ibland och platsen röven är placerad på känns underbar. Alla tankar känns angenäma. Detta heroin som ger denna upplevelse när det gäller svenskt heroin är kass. Där man finner sig återdoserande stup i kvarten och pengarna lika gärna kunna spenderats på några helflaskor konskenkorva och fått mer rus för pengarna. Nej då jag driver bara. Alkohol vad ska man med det till när det finns knark?!

Senaste vändan beställde jag heroinet i förväg, skulle aldrig spontanköpa gram från någon random.
Ja alltså jag tappar ju helt självbevarelsedriften på H, sitter bara och dunkar i mig firre efter firre. Mår inte speciellt bra inte, men väck är man i alla fall. Första fixen när man inte tagit på länge är alltid bäst, sen går det bara utför. Man blir apatiskt euforisk. Perfekt för oss trasiga jävlar, gärna några pix till sen bryr man sig inte om man aldrig vaknar upp igen, hitintills har jag alltid orkat med ett till skott i alla fall
Blivit jävligt känslig på senaste tiden dessutom, är riktigt avig nu efter fjärde dagen från varorna. Snorig, disträ, restless legs från helvetet, ont i leder, känns som att jag blir våldtagen när jag gör numero2 på dasset...

Fyfan vilket fuckup jag är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in