2020-03-10, 13:31
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicketsomgorenglad
Du får mer för pengarna i Sthlm än online inrikes. Ska man röka det så skulle jag säga att online är bättre för det heroin som måste spädas med askorbinsyra för att injiceras är godare att röka och den sorten finns det gott om online men den är inte så vanligt förekommande irl i Sthlm.
Risken för att bli blåst är större irl.
Alla varor i sthlm är redan färdigbankat med askorbinsyra. Varor a i sverige är brunt heroin blandat med askorbinsyra, därav färgen beige/ljusbrunt.
Citera
2020-03-17, 02:33
Medlem
Är det tomt på plattan nu när corona härjar?
Citera
2020-03-17, 09:03
Medlem
nicketsomgorenglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Alla varor i sthlm är redan färdigbankat med askorbinsyra. Varor a i sverige är brunt heroin blandat med askorbinsyra, därav färgen beige/ljusbrunt.

Är det verkligen hundra på det? Köper nämligen ägg, hela som halva som kommit sådan in i landet. Det finns ju olika skalor för att bedömma heroin men jag hoppar dem för jag kan dem inte utantill men ifall vi säger vitt heroin som genomgått den sista reningsfasen den löser sig ju ytan syra.
Sedan har jag har att man på vissa håll i afghanistan t.ex. redan vid processen drygar ut heroinet med en opibas. Hellre det i såna fall än att betala dyrt för askorbinsyra. Den jag köper ofta av har en stark doft ättisksyra när är genom alla lager av plast.
Citera
2020-03-17, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Är det tomt på plattan nu när corona härjar?

Nej, det faktumet borde inte spela in men utbudet har ju breddats geografiskt och är inte längre lika centrerat till plattan som tidigare. Plattan är trots en magnet för att stråla samman oavsett var man gjort sina businesses. Har man tur finner man nån hjälpsam horsare som kan ta en med till nån safe:are plats efter att de ringt en kran. De brukar ofta vilja ha nån form av kompensation för hjälpen och det är inte mer än riktigt. Ibland får de även nån eller några kabbar av langaren som tack för hjälpen med en ny kund.
Fast för det mesta vill man inte dela med sig av den bästa kranen man har för ju mer kunder desto större risker för langaren. Vi får väl se hur Coronan med tiden minskar inflödet i landet beroendes på om flyget stängs ned.
Citera
2020-03-18, 20:18
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicketsomgorenglad
Är det verkligen hundra på det? Köper nämligen ägg, hela som halva som kommit sådan in i landet. Det finns ju olika skalor för att bedömma heroin men jag hoppar dem för jag kan dem inte utantill men ifall vi säger vitt heroin som genomgått den sista reningsfasen den löser sig ju ytan syra.
Sedan har jag har att man på vissa håll i afghanistan t.ex. redan vid processen drygar ut heroinet med en opibas. Hellre det i såna fall än att betala dyrt för askorbinsyra. Den jag köper ofta av har en stark doft ättisksyra när är genom alla lager av plast.
100%. Doften av ättiksyra har du på både vitt & brunt heroin, pga det är Ättiksyraanhydrid som används vid syntes.

Vitt heroin har inget med renhet o göra.. Kanske lite till viss del, men vitt heroin är att man gjort den bruna heroinbasen till ett vitt heroinsalt.

Därför varorna här i sthlm är ljusbrunt/beige.
Mörkbrunt + Vitt = Ljusbrunt/Beige.
Citera
2020-03-19, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
100%. Doften av ättiksyra har du på både vitt & brunt heroin, pga det är Ättiksyraanhydrid som används vid syntes.

Vitt heroin har inget med renhet o göra.. Kanske lite till viss del, men vitt heroin är att man gjort den bruna heroinbasen till ett vitt heroinsalt.

Därför varorna här i sthlm är ljusbrunt/beige.
Mörkbrunt + Vitt = Ljusbrunt/Beige.

Aha, fast när man ändrat basen till salt är väl det i sig en förädling? Varför gör man annars så.
Då är det bara tillfälligheter att det har varit starkare ättiiksdoft de gånger jag fått saltvarianten.
Citera
2020-03-19, 15:41
Medlem
Ranknfiles avatar
Va precis där å blev blåst på 600 spänn för 4 bollar av en mörkhyad utanför BK, tänkte göra ett försök till men ska nog satsa på T-banan denna gång.. några tips för att inte bli blåst?
Citera
2020-03-19, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranknfile
Va precis där å blev blåst på 600 spänn för 4 bollar av en mörkhyad utanför BK, tänkte göra ett försök till men ska nog satsa på T-banan denna gång.. några tips för att inte bli blåst?
Kanske säga att du blev blåst och vill se o lukta på varorna innan du köper?
Citera
2020-03-19, 18:12
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:

Hur blåste han dig? Fick du inte kolla grejerna innan du köpte?
Citera
2020-03-20, 15:00
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:

Varför i hela friden köper du 4 bollar på första vändan? Man tar ju en för att säkra att det verkligen finns varor och att det är värt stålarna. Taskigt läge oavsett, du får ju hoppas på att du stöter på herrn igen så att du ka kräva tillbaka vad som är ditt, och lite därtill.
Citera
2020-03-23, 19:31
Medlem
Citat:

Ta med en sån där liten nagelsax och säg att du vill klippa upp den lite försiktigt för att se att det är rätt saker i innan du ger pengarna.
Senast redigerad av x-bend 2020-03-23 kl. 19:33.
Citera
2020-03-24, 18:28
Medlem
Yrkesks avatar
Hur ser det ut såhär på kvällspasset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in