Citat:
Ursprungligen postat av
This_is_me_
Vilken lycka du haft med mängd, kvalité och pris. Inget jag haft som haft samma erfarenhet av. Dock var det en tid sedan jag befann mig på denna plats. Inga planer på att återbesöka denna plats heller. Heroin köper jag när detta humör finns på säkrare ställen. Svenskt Heroin är helt klart överskattat enligt mig. Om det inte är det där heroinet som "Nämen gud (pust och stön) huchs mmmh litet leende. Ögonen åker sakta igen. Mhh mhh vaknar till lite mhh mhhh" sedan kliar det lite på näsan ibland och platsen röven är placerad på känns underbar. Alla tankar känns angenäma. Detta heroin som ger denna upplevelse när det gäller svenskt heroin är kass. Där man finner sig återdoserande stup i kvarten och pengarna lika gärna kunna spenderats på några helflaskor konskenkorva och fått mer rus för pengarna. Nej då jag driver bara. Alkohol vad ska man med det till när det finns knark?!

Senaste vändan beställde jag heroinet i förväg, skulle aldrig spontanköpa gram från någon random.
Ja alltså jag tappar ju helt självbevarelsedriften på H, sitter bara och dunkar i mig firre efter firre. Mår inte speciellt bra inte, men väck är man i alla fall. Första fixen när man inte tagit på länge är alltid bäst, sen går det bara utför. Man blir apatiskt euforisk. Perfekt för oss trasiga jävlar, gärna några pix till sen bryr man sig inte om man aldrig vaknar upp igen, hitintills har jag alltid orkat med ett till skott i alla fall
Blivit jävligt känslig på senaste tiden dessutom, är riktigt avig nu efter fjärde dagen från varorna. Snorig, disträ, restless legs från helvetet, ont i leder, känns som att jag blir våldtagen när jag gör numero2 på dasset...
Fyfan vilket fuckup jag är