Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-18, 11:31
  #1093
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TonyMontane
Mycket heroin. Tror inte folk går dit för nåt annat, kanske sub då.

Intressant, är det stabila hårskranar eller mestadels utbud för "desperata" jonkare?
Undrar mest för att jag aldrig sett plattan som ett första alternativ för någon människa med brett kontaktnät...
Citera
2017-05-18, 23:22
  #1094
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Komsevaduvill
Intressant, är det stabila hårskranar eller mestadels utbud för "desperata" jonkare?
Undrar mest för att jag aldrig sett plattan som ett första alternativ för någon människa med brett kontaktnät...
Jag vet faktiskt inte, jag brukar inte hänga där själv. Jag har dock hört att kvaliteten är hyffsad och många horsare hänger väl där av en anledning.
Citera
2017-05-19, 00:45
  #1095
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komsevaduvill
Intressant, är det stabila hårskranar eller mestadels utbud för "desperata" jonkare?
Undrar mest för att jag aldrig sett plattan som ett första alternativ för någon människa med brett kontaktnät...
Det hänger ofta missbrukare där som ska sälja sin sub som du kan fråga om de kan hjälpa dig att styra ett par bollar mot att han får lite själv. Annars är det bara fråga mörka män som hänger i klunga och pratar engelska
Citera
2017-05-20, 11:26
  #1096
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedballen
Finns väl bara sub där nu? Möjligtvis lite H, men inte i ngn större utsträckning.

Sub går o handla, resten blir mn blåst på.
Finns tonvis med Heroin på plattan..,. Flödar
Citera
2017-05-22, 12:51
  #1097
Medlem
buprenorfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x-bend
har ni nå tips på hur man ska göra om det är första gången man vill handla på plattan. brukar det finnas mycket horse?
Ja, det gör det. Men det är mycket blåsbollar också. Jag (tjej) ber alltid om att få gå en bit bort och alltid klippa upp bollen med en nageltång innan jag betalar, då jag blivit blåst tidigare. De märker om man är ny. Det är många som gör så, och får jag inte göra det så köper jag av någon annan. Om det ser bra ut, ta numret. Om du ska fortsätta, repetera samma sak ett par gånger tills de ser att du stannar. Då minimerar du risken att bli blåst.
Citera
2017-05-22, 16:37
  #1098
Medlem
Finns väl alltid droger där? Kommer och går hur mycket det är, men alltid något.
Citera
2017-05-24, 16:41
  #1099
Medlem
FiffelMonas avatar
Var där nyss då jag var tvungen att fixa sub. Fullt av svarta som erbjöd heroin men många som sålde sin sub och benso.

Längesen jag såg så många h försäljare samtidigt
Citera
2017-05-26, 18:12
  #1100
Medlem
såg på nyheterna att heroin via danamark å Öresundsbron hade ökat med 1300% sen för 2 år sen . hehe sjukt mycket



stackars kids
Citera
2017-06-15, 11:21
  #1101
Medlem
Danlos avatar
Jag ställde mig o rökte (vanlig cigarett) där för några veckor sen, efter halva ciggen kom en kille fram o bad om en cigg och när han fått den så frågade han om jag ville ha nåt, haha, 3 minuter på plattan! Han såg dock väldigt "knarkig" ut så gissningsvis hade han bara tyngre grejer och jag är bara intresserad av trams om jag ska festa
Citera
2017-06-16, 22:51
  #1102
Medlem
Fick bli plattan som nödlösning igår faktiskt och det fungerade alldeles utmärkt. Bra pris och kvalité på bollen så inget att klaga över alls direkt.
Citera
2017-06-28, 00:00
  #1103
Medlem
FiffelMonas avatar
Idag krisande det och blev plattan. Var där tidig eftermiddag och stötte ihop med en äldre svensk missbrukare och köpte en svensk 8a för 200 spänn, orkade inte tjafsa om priset där och då. Märkte dock att det står väldigt många som säljer h lite mer utspritt nu. Runt Åhléns, på tvärgator och inne på centralen. Vet såklart inte om alla jag såg sålde h, men de såg suspekta ut, sökte ögonkontakt och såg ut att vara från Gambia
Citera
2017-06-28, 12:29
  #1104
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Idag krisande det och blev plattan. Var där tidig eftermiddag och stötte ihop med en äldre svensk missbrukare och köpte en svensk 8a för 200 spänn, orkade inte tjafsa om priset där och då. Märkte dock att det står väldigt många som säljer h lite mer utspritt nu. Runt Åhléns, på tvärgator och inne på centralen. Vet såklart inte om alla jag såg sålde h, men de såg suspekta ut, sökte ögonkontakt och såg ut att vara från Gambia
Japp. Extremt många H säljare nuförtiden. Minst 6 Pers som står runt BK
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback