2011-05-01, 21:39
Medlem
telepatis avatar
Bump

Hur ser det ut på plattan i nuläget? Fortfarande enkelt att styra sub?
Citera
2011-05-01, 22:47
Medlem
flygandApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Bump

Hur ser det ut på plattan i nuläget? Fortfarande enkelt att styra sub?

Har du läst tråden eller?
Citera
2011-05-03, 22:37
Medlem
Sichtis avatar
Som stockholmare har jag köpt droger på plattan en gång för några år sedan. Hade varit ute på krogen, var rätt så dragen och därför det skumma beslutet att dra till plattan för första gången i mitt liv för att handla droger med polaren jag var ute på krogen med.

Vi skulle handla braj och klockan var ca 4 på natten och det tog inte lång tid innan vi kom i kontakt med en ung kille(etnicitet = arab) i dryga 20 års åldern. Vi köpte en "femma" standard men fick typ 3 gram. Vi kände oss ändå nöjda eftersom det räckte gott och väl att bli höga på.

Sen när vi skulle vänta på nattbussen så hörde vi samma snubbe som vi köpt brasset av skrika till oss lite längre ner på gatan. Snabbt hoppade vi in i en taxi för någon mer "djupare" kontakt med denna kille ville vi inte ha.

Jag vill inte veta vad han ville oss efter köpet!
Citera
2011-05-04, 11:44
Medlem
telepatis avatar
Träffade på en lagom slirig arab (åt valium som godis) som snackade runt bland sina polare, och fem minuter senare hade jag en sub i handen.
Pyntade 250, då klockan var 18 och dom flesta hade slut.

Oväntat smidigt.
Citera
2011-06-06, 13:40
Bannlyst
Dagens plattan (sthlm)

Morssning grabbs!

Tänkte höra här nu lite enkelt. Angående plattan i Stockholm. Hur ser det ut där nu för tiden ? Funderar nämligen på att dra förbi där nu om någon dag för att köpa loss ett par Subutex. Men vet inte riktigt, har aldrig varit där tidigare på själva plattan och letat. Så att det känns lite onödigt att slösa en halv/hel? dag för att bara glida omkring där och inte hitta något om det nu är så att det inte är som förr där vill säga.

Så undrar hur tillgången ser ut där just nu för dagen, är det lätt att knyta till sig Subutex eller hur ser det ut ?

Var där i vintras men då lyckades jag knyta till mig en kontakt i förväg, och då behövdes det inte leta omkring på plattan. Dock var jag där för att få en "bild" över det hela och såg inte så "bra" ut som jag anade innan.

Tacksam för svar!

Mvh //W
Citera
2011-06-06, 16:42
Bannlyst
Som jag skrivit i tidigare tråd så har jag hört att gambianerna kan tugga grillad kykling samtidigt som de har käften full med heroin kvartingar!

Jag har aldriig sett detta själv men jag har blivit försäkrad att så är fallet!

Jag bor inte i stockholm men väl i sveriges tredje största stad. Skulle jag gå fram till en jonkare som jag inte känner så skulle han "be mig dra åt helvete"!

Största chansen att lyckas är om du får tag i någon som går i god för dig som kan säga att du är lugn, men det vet man ju inte förrän du suttit i arresten eller häktet först!

Skulle jag inte ha suttit i arresten/häktet så hade jag inte fått tiden på dagen av langarna! Nu vet de vem jag är och att jag inte pratar skit och att jag alltid köper i bulk för det är billigare!

Något jag aldrig vänjer mig med är när gambianen tar ut kycklingklubban ifrån munnrn och spottar ut 4-8 kvartingar i handen på mig! Får en direkt inpuls att slå till killen men är tvungen att dämpa mig för annars så har jag ett helt fotbollslag mot mig!

Så jag tror att du har liten chans att lyckas på plattam, vad är det du söker? Är det jonk eller tabletter?
Citera
2011-06-06, 17:12
Bannlyst
Blev blåst på 1200kr på plattan av en kille jag känner. Tyckte det var okej att ge honom pengarna först då det altid fungerat innan utan problem, dock inte denna gång!

Det tog cirka 8 månader innan vi stötte på honom igen, vi tog av oss jackorna och gjorde oss redo. Förvisso två mot en men man vet ju aldrig!

Han skrek ut sin oskyldighet, han hade varit på avgiftning i 6 månader. Och förvisso såg han friskare ut och med finare kläder än innan så han hade ryckt upp sig på något vis. Han hade ett papper om ett rum på hemlösashus där han skulle bo ett tag innan man fick en träningslägenhet osv!

Vi blev lite stolta över killlen som lyclats vända sitt liv ordentligt!

Vi tittade på varandra och beslutade att stryka skulden så att han inte behövde tänka på den något mer.

Han verkade nöjd och gick glatt vidare på sin väg, jag hörde 14 dagar senare at han dött i en överdos! Fan, jag skulle ha tagit pengarna!
Citera
2011-06-06, 17:12
Bannlyst
Killen över mig vet uppenbarligen inte vad han pratar om...

På plattan är det busenkelt att fixa subutex. Därimot är det de enda som går att fixa enkelt utan att behöva jaga runt där någon timme eller mer (och bli blåst i slutändan ändå)

Piller finns ibland, dock väldigt dyrt (50spänn för en fm1 eller x2a osv)

Sub ger du 200 för och oxone 150. Det är toklätt att fixa utan kontakter, bara fråga de som ser suspekta ut. Lika lätt som att köpa varmkorv nästan.

Angående svaret ovan:
Man ger aldrig pengar i förväg, oavsett hur många gånger innan man träffat snubben. Det har jag, precis som du, fått lära mig "the hard way". Om han börjar tjaffsa och säger att han inte har grejjerna på sig, be att få följa med eller fråga någon annan. Det finns mängder av sub där en vardag runt 12 på dagen.
Citera
2011-06-06, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Knarkarn-

På plattan är det busenkelt att fixa subutex. Därimot är det de enda som går att fixa enkelt utan att behöva jaga runt där någon timme eller mer (och bli blåst i slutändan ändå)

Sub ger du 200 för och oxone 150. Det är toklätt att fixa utan kontakter, bara fråga de som ser suspekta ut. Lika lätt som att köpa varmkorv nästan.

Angående svaret ovan:
Man ger aldrig pengar i förväg, oavsett hur många gånger innan man träffat snubben. Det har jag, precis som du, fått lära mig "the hard way". Om han börjar tjaffsa och säger att han inte har grejjerna på sig, be att få följa med eller fråga någon annan. Det finns mängder av sub där en vardag runt 12 på dagen.

Jag håller mer om att man aldrig ska ge pengar i förväg men är det en skolkamrat sen 15 år tillbaks så räknar man inte att bli blåst i första taget! Det höll ju i ett par månader ju!
Citera
2011-06-06, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlstross
Som jag skrivit i tidigare tråd så har jag hört att gambianerna kan tugga grillad kykling samtidigt som de har käften full med heroin kvartingar!

Jag har aldriig sett detta själv men jag har blivit försäkrad att så är fallet!

Jag bor inte i stockholm men väl i sveriges tredje största stad. Skulle jag gå fram till en jonkare som jag inte känner så skulle han "be mig dra åt helvete"!

Största chansen att lyckas är om du får tag i någon som går i god för dig som kan säga att du är lugn, men det vet man ju inte förrän du suttit i arresten eller häktet först!

Skulle jag inte ha suttit i arresten/häktet så hade jag inte fått tiden på dagen av langarna! Nu vet de vem jag är och att jag inte pratar skit och att jag alltid köper i bulk för det är billigare!

Något jag aldrig vänjer mig med är när gambianen tar ut kycklingklubban ifrån munnrn och spottar ut 4-8 kvartingar i handen på mig! Får en direkt inpuls att slå till killen men är tvungen att dämpa mig för annars så har jag ett helt fotbollslag mot mig!

Så jag tror att du har liten chans att lyckas på plattam, vad är det du söker? Är det jonk eller tabletter?

Ja jag förstår det. Nej det är Subutex för att vara mera nogran som jag söker. Senast fick jag kontakt med en ganska stor profil här ifrån. Dock så är han inte inne så ofta så kan ta lite tid då och som alla vet så är det inte så kul att vänta.

Hörde att utan för maria kliniken så hade man stor chans att få tag i subutex.
Men jag vet inte riktigt har aldrig testat det tidigare så...

Mvh
Citera
2011-06-06, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Knarkarn-

Angående svaret ovan:

Ja alltså jag hör olika hela tiden angående plattan där av att jag är väldigt osäker.. vill ogärna åka 1 timmes tåg dit för att sedan inte hitta något :/ Har för lite tålamod för att glida omkring i timmar och leta subutex.

Men hoppas på att de löser sig annars på plattan/kliniken.

Mvh
Citera
2011-06-06, 17:47
Medlem
skogsbärets avatar
På plattan är det inga problem att fixa sub, kan ta några timmar om man har otur. Det var ju någon snubbe från norr som åkte ner till plattan i hopp om att kunna köpa 50st+ och det gick hur smidigt som helst för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in