2016-05-17, 09:35
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabinol
Varning!

Mötte en kontakt vid plattan, vi gick iväg en bra bit - gjorde affären. Köpte 2 bollar, tog en annan väg till en annan tunnelbana - vart haffad av 2 snutar!

Åkte dit med 2 bollar! Kom precis ut från ett 2 årigt straff, har villkorligt.

Åker väl in igen! Jävla skit!

Tråkigt, jävla snutar som jagar fel folk. När jag varit i 08 området så köpte vi alltid (utan nått undantag) i förorterna.

Är man dålig så är man men fy fan plattan suger!!!
Citera
2016-05-18, 11:16
Medlem
Citat:
Varning!

Mötte en kontakt vid plattan, vi gick iväg en bra bit - gjorde affären. Köpte 2 bollar, tog en annan väg till en annan tunnelbana - vart haffad av 2 snutar!

Åkte dit med 2 bollar! Kom precis ut från ett 2 årigt straff, har villkorligt.

Åker väl in igen! Jävla skit!
Jaha, man kan ju undra vad samhället och rådande narkotikapolitik ville uppnå med detta. Du åker in på kåken igen = stora kostnader för samhället.

Sen att man ska jaga knarkare är ju så jävla konstigt så att jag smäller av. Jag är inte nån jävla liberal i allmänhet, men när det kommer till narkotika så tror jag det är enda vägen, man måste vara pragmatisk.
Citera
2016-05-24, 16:34
Medlem
boredomss avatar
Alltså om man vill ha en boll, är det bara att gå dit tidigt på dagen, ställa sig utanför BK och söka ögonkontakt osv? Finns det alltid tillgängligt där?
Citera
2016-05-25, 03:10
Medlem
Relentless666s avatar
Negrerna har i princip alltid. Men som sagt. Civilsnuten kan åka efter dig/er flera stationer och haffa er plötsligt. Själv blev jag tagen idag på söder när jag gick på gatan och hade rökt en joint. Tre jävla snutar för att haffa en snubbe som inte hade något på sig, endast i blodet.
Citera
2016-05-26, 06:04
Medlem
cannabinols avatar
Alltså, jag kan inte understryka hur jävla farligt det är att handla där!

Varit där en, två gånger i mitt liv och åkte fast andra gången!

Snutarna gör verkligen sitt jobb där nere ska ni veta! Samma sak på söder där vid parken, minns inte vad fan den nu heter, är ingen 08a!

Ja ang nark. politiken så anser jag också att den skadar mer än vad den faktiskt hjälper. Den är lika jävla skruvad som Sveriges invandringspolitik!

Exakt vad är bra i det här sunkhålet till land? Värderingarna är helt upp och ner! Liberala där de borde vara konservativa, och konservativa där man är liberal!

Jävla Kalle Anka land!
Citera
2016-05-26, 09:01
Medlem
Bongmeisters avatar
Citat:

Snutarna gör verkligen sitt jobb där nere ska ni veta! Samma sak på söder där vid parken, minns inte vad fan den nu heter, är ingen 08a!

Ja ang nark. politiken så anser jag också att den skadar mer än vad den faktiskt hjälper. Den är lika jävla skruvad som Sveriges invandringspolitik!

Exakt vad är bra i det här sunkhålet till land? Värderingarna är helt upp och ner! Liberala där de borde vara konservativa, och konservativa där man är liberal!

Jävla Kalle Anka land!
Kan inte annat än att hålla med
Citera
2016-05-26, 19:23
Medlem
Citat:

Jävla Kalle Anka land!
Snälla, kan du inte beskriva parken?
Citera
2016-05-27, 15:45
Medlem
Hur ser det ut efter 22:00?
Citera
2016-06-07, 20:36
Medlem
Alltid poliser runt plattan.
Citera
2016-06-09, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Alltid poliser runt plattan.

såg ett gäng stå i en cirkel häromdagen där en person skjöt upp helt öppet precis vid ingången till t-banan.. händer detta ofta och varför går man inte in på toaletterna som ligger ca 50m bort
Citera
2016-06-17, 18:27
Medlem
Verkar vara en del räder idag, sett 2 st bli gripna
Citera
2016-06-19, 20:45
Medlem
Hur pass lätt/säkert är det att skaffa pix på plattan? Tänker mest på benso men även Tramadol, Sub. Ska till Stockholm nu på måndag och har inte möjlighet att beställa online och känner heller inga kranar personligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in