2019-11-20, 19:26
Medlem
Yrkesks avatar
Hur ser det ut på bollplanen för närvarande?
Citera
2019-11-22, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Hur ser det ut på bollplanen för närvarande?
Det finns en jävla massa fakebollar, dessvärre.
Citera
2019-11-25, 17:22
Medlem
Niggalangelos avatar
Är det fortfarande de mörka man ska söka vid plattan och tips för att inte bli blåst? Ska dit 29 november
Citera
2019-11-25, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggalangelo
Är det fortfarande de mörka man ska söka vid plattan och tips för att inte bli blåst? Ska dit 29 november

Ingen 100 %-ig garanti, men när du fått ögonkontakt, å ni har närmat er varann å utbyter ord. Han kommer ju fråga hur många du vill ha.

Säg ”1 (eller max 2) just nu, vill kolla om det är okej kvalitet, ifall det är okej så kan jag ringa dig om ett par timmar så kan vi mötas upp någon annanstans så köper jag fler”

Å så tar du upp luren å ber om numret, tar numret, ringer upp medan ni står där eller medan ni promenerar runt lite. Så ser du att det är rätt nummer.

Om det är blåsning brukar det ofta bli stress för blåsaren när numret ska tas å ringas osv. Å alla seriösa brukar vilja ge ut sitt nummer så han kommer inte tycka det är drygt eller konstigt att du ber om det.
Citera
2019-11-29, 23:05
Medlem
Niggalangelos avatar
Kom dit runt 14 och efter ca 10 min så var en fransk båt löst. Fick direkt hjälp av araberna som även följde med en bit och växlade nr för att inga gambianer verkade ha något.

Var skeptisk i början men efter att betalat 300 så fick jag en 0.4 och även fast jag tänkte att min tolerans skulle stå i vägen för mig så var jag alldeles chockad på bara 0.1 i.v!

5 timmar senare så noddar jag till och från fortfarande.

Varnar för styrkan till er som ska ut o hämta. Jag har använt höga doser i.v nu länge men detta tar priset för varor jag provat
Citera
2019-12-03, 10:28
Medlem
Thisisnotoks avatar
Nu inför jul så skulle det vara roligt att få höra lite historier ifrån denna ökända plats om hur året har varit för er som brukar hänga där...
Citera
2020-01-31, 12:30
Medlem
Hur ser det ut om man åker dit å letar boll nu? lika lätt som förut?
Citera
2020-03-04, 11:09
Medlem
Yrkesks avatar
Hur ser det ut idag? Finns det habbar att köpa eller är det bara varor?
Citera
2020-03-07, 13:42
Medlem
hejsan finns det annat att köpa på plattan än heroin idag? eller är det uteslutande det som säljs?
Citera
2020-03-08, 00:48
Medlem
stora_ostens avatar
Hur bra H är det ungefär på plattan mot darkwebb markets inrikes grejer. Är det bättre eller samma som medlen eller toppen av deras eller helt upp å ner.

Hur funkar det att gå på grejer man får från utländska langares trutar? Är det mer infektioner så eller är heroin på vår marknad jämt hitsmugglad i röven på Mohammed å skitigt?

Kom å tänka på varför det är bättre å köpa där än beställa bortsett från leverans direkt å slippa PostNords jävla dåliga leveranser då.
Citera
2020-03-10, 06:35
Medlem
nicketsomgorenglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stora_osten
Hur bra H är det ungefär på plattan mot darkwebb markets inrikes grejer. Är det bättre eller samma som medlen eller toppen av deras eller helt upp å ner.

Hur funkar det att gå på grejer man får från utländska langares trutar? Är det mer infektioner så eller är heroin på vår marknad jämt hitsmugglad i röven på Mohammed å skitigt?

Kom å tänka på varför det är bättre å köpa där än beställa bortsett från leverans direkt å slippa PostNords jävla dåliga leveranser då.

Du får mer för pengarna i Sthlm än online inrikes. Ska man röka det så skulle jag säga att online är bättre för det heroin som måste spädas med askorbinsyra för att injiceras är godare att röka och den sorten finns det gott om online men den är inte så vanligt förekommande irl i Sthlm.
Risken för att bli blåst är större irl.
Citera
2020-03-10, 06:37
Medlem
nicketsomgorenglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggalangelo
Kom dit runt 14 och efter ca 10 min så var en fransk båt löst. Fick direkt hjälp av araberna som även följde med en bit och växlade nr för att inga gambianer verkade ha något.

Var skeptisk i början men efter att betalat 300 så fick jag en 0.4 och även fast jag tänkte att min tolerans skulle stå i vägen för mig så var jag alldeles chockad på bara 0.1 i.v!

5 timmar senare så noddar jag till och från fortfarande.

Varnar för styrkan till er som ska ut o hämta. Jag har använt höga doser i.v nu länge men detta tar priset för varor jag provat

Ja man kan komma över sjukt potent heroin irl i Sthlm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in