Citat:
Ursprungligen postat av Descending
Börjar bli lite nervös nu. Det ska bli skitkul att se vilka andra människor som man kommer plugga med. Hur mycket av nollningen behöver man vara med på förresten? Jag jobbar t.ex. tisdag o torsdag kväll, missar man mycket då eller? (jag ska gå F för övrigt) Hur är det med plugget? Det kör igång direkt? Jag känner mig rejält ringrostig med matten men det måste väl alla göra.
När det gäller transport in från malmö, är det tåget som går fortast eller?
Vad bör man ha med sig första dagen där?
Det där med nationerna lät ju svårt, men man kan gå och se fotboll på Hallands även om man är medlem i en annan nation? Det blir nog Malmö i så fall för min del.
Beror på var i Malmö du bor!

Kan mycket väl vara att bussen är snabbare för din del, om man räknar med att du måste ta dig till och från din hållplats!
Ja, du kan gå in på vilka nationer som helst så länge du är medlem i en och det inte är Smålands.
Du kan vara med på så mycket eller så lite av nollningen som du vill. Nollningen tenderar att dra folk som kommer direkt från gymnasiet, de lite äldre har varit med ett tag och skiter i det. De "lite mognare" eller vad man ska säga.
Plugget brukar dra igång direkt med undantag för uppropsdagen som brukar vara ganska soft.