2010-08-10, 15:51
Medlem
Ska i och för sig inte läsa Juridik heller utan samhällsplanering. Tror också den utbildningen är ny men man blir lite nojjig när man inte fått någon info alls. Men de väntade väl kanske till urval 2 var klart så borde komma i veckan
Citera
2010-08-10, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Har inte heller fått något fast jag skall inte studera juridik. Läser kriminologi och hör till samhällsvetarna, kan vara för att det är ett nytt program och det inte finns några rutiner än men det börjar ju bli ont om tid tycker man. Polaren som skall läsa till logoped fick all information några dagar efter han fick reda på att han blev antagen i urval 2.
Jag har också fått information och jag ska läsa till läkare.
Citera
2010-08-10, 21:49
Medlem
Fick min inloggningsinformation till StiL men ingenting annat? Ser prognoserna ganska dystra ut för mig eller kommer det kanske i veckan? Hittills är jag antagen till en kurs och mina sen anmälningar håller på att handläggas.

Bara jag som inte kommer åt e-posten på StiL eller?
Citera
2010-08-10, 21:53
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Har inte heller fått något fast jag skall inte studera juridik. Läser kriminologi och hör till samhällsvetarna, kan vara för att det är ett nytt program och det inte finns några rutiner än men det börjar ju bli ont om tid tycker man. Polaren som skall läsa till logoped fick all information några dagar efter han fick reda på att han blev antagen i urval 2.

Citat:
Ursprungligen postat av doeskallen
Ska i och för sig inte läsa Juridik heller utan samhällsplanering. Tror också den utbildningen är ny men man blir lite nojjig när man inte fått någon info alls. Men de väntade väl kanske till urval 2 var klart så borde komma i veckan

Hmm... Menar ni info från skolan om själva utbildningen, eller väntar ni på någon sorts nollningsinfo? Någon nollning känner jag inte till för de kurserna, tror inte det finns något officiellt. Möjligtvis om de äldre studenterna har något planerat!

Kontakta studievägledare eller studierektor om du vill ha informationen och inte har fått den om någon dag. Har de inte något klart, så är ett samtal till Samhällsvetarkåren på sin plats. Enligt rättighetslistan ska litteratur, scheman och kursplan vara tillgänligt en månad innan kursstart.
Citera
2010-08-10, 22:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Not_me
Hmm... Menar ni info från skolan om själva utbildningen, eller väntar ni på någon sorts nollningsinfo? Någon nollning känner jag inte till för de kurserna, tror inte det finns något officiellt. Möjligtvis om de äldre studenterna har något planerat!

Kontakta studievägledare eller studierektor om du vill ha informationen och inte har fått den om någon dag. Har de inte något klart, så är ett samtal till Samhällsvetarkåren på sin plats. Enligt rättighetslistan ska litteratur, scheman och kursplan vara tillgänligt en månad innan kursstart.

Någon information borde man få, för mig spelar det ingen roll ifall det äger rum en nollningen eller ej men det skulle vara härligt att ha ett komplett schema, kursplan, litteraturlista osv. Sista mailet jag fick var 16de juli och det innehöll ett halvfärdigt schema och sen dessa har det vart tyst. Känner mig liiiite avis när polaren får hem ett stort fint kuvert med massa rolig information och jag får sitta här och vänta som ett barn på julafton. Än så länge är det ju lugnt men efter denna veckan är slut så vill man ju ha lite information iallafall.
Citera
2010-08-10, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Not_me

Jag tänkte mest på när man behöver infinna sig för upprop och sånt. Har inte fått något alls än så får nog ta och ringa och höra så man har lite pejl på läget
Citera
2010-08-10, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doeskallen
Jag tänkte mest på när man behöver infinna sig för upprop och sånt. Har inte fått något alls än så får nog ta och ringa och höra så man har lite pejl på läget
Jag fick en väldans massa papper om hur nollningen ska gå till (vilka tider), när uppropet är, var vi ska träffas och sedan ett häfte om vilka kurser som vi ska läsa osv. Har jag tur eller stod jag bara först i kön?
Citera
2010-08-10, 22:28
Medlem
Citat:

Kom han in på betyg eller hp? =)
Citera
2010-08-10, 23:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pavens

Tror det var betyg, kan fråga honom när jag pratar med honom.
Citera
2010-08-11, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winterfall
Jag fick en väldans massa papper om hur nollningen ska gå till (vilka tider), när uppropet är, var vi ska träffas och sedan ett häfte om vilka kurser som vi ska läsa osv. Har jag tur eller stod jag bara först i kön?

ska du gå samhällsplanering? I så fall är det ganska konstigt att en får det men någon annan ingenting
Citera
2010-08-11, 12:16
Medlem
Nä iofs medicin. Man man tycker att alla både få information samtidigt.
Citera
2010-08-11, 17:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pavens

Det var HP han kom in på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto