Finns det några bra ställen som säljer begagnade cyklar i Lund?
Var på cykelverkstaden på bankgatan idag och det var äckligt dyrt.
Tusen kronor för en cykel utan stöd.
Om du inte är morgontrött och pallar ta dig till Malmö verkar man kunna göra ett klipp imorgon:
"På torsdag den 27 oktober kl.07:00 öppnar USports i Stora Bernstorp i Malmös utkant. De första 50 kunderna kommer att kunna köpa en cykel för 8 kr"
Kom tänka på det här med nationslunch, är det bara att uppsöka random nation och betala för maten eller behöver man visa upp sitt studentkort eller till och med måste besöka den nation man är medlem i?
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkan100
Om du inte är morgontrött och pallar ta dig till Malmö verkar man kunna göra ett klipp imorgon:
"På torsdag den 27 oktober kl.07:00 öppnar USports i Stora Bernstorp i Malmös utkant. De första 50 kunderna kommer att kunna köpa en cykel för 8 kr"
Kom tänka på det här med nationslunch, är det bara att uppsöka random nation och betala för maten eller behöver man visa upp sitt studentkort eller till och med måste besöka den nation man är medlem i?
Fel.
Har bara käkat lunch på nation tre ggr här, har inte behövt visa upp studentleg på något av ställena. Antar dock att man ska kunna visa upp det om de frågar?
Du får besöka vilken nation du vill, oavsett var du är med. Oftast kollar dom inte studentleg men ibland kan någon få för sig att vilja titta på ditt leg. Så det är alltid säkrast att ta med det.
Känner ni till något bibliotek/datorsal där det finns tillgång till scanner? Gärna på LTH. Har för mig att studiecentrum har, men sist jag provade där fungerade den inte.
Jag kommer flytta ner till Lund utan mitt älskade piano Finns det någonstans man kan gå när fingrarna krampar och sätta sig och klinka lite planlöst? Typ någon sal på universitetet man kan slinka in i om ingen är där eller så. Snälla...
Jag kommer flytta ner till Lund utan mitt älskade piano Finns det någonstans man kan gå när fingrarna krampar och sätta sig och klinka lite planlöst? Typ någon sal på universitetet man kan slinka in i om ingen är där eller så. Snälla...
Det finns ett piano högst upp i Kårhuset. Brukar sitta folk och klinka på tangenterna där emellanåt.