2009-08-23, 16:03
  #265
Medlem
Hjortronsylts avatar
Jo. Visst fan börjar man känna lite nerver. Med liksom stajn så är det mer över hela studietiden. Morgondagen kommer nog bli slapp.

Sitter mest just nu och försöker klura ut vad jag ska packa ner för de första dagarna. Åker redan ikväll för att slippa behöva gå upp vid 5tiden imorgon.
Citera
2009-08-23, 16:21
  #266
Medlem
Artygs avatar
Imorgon smäller det för oss LTH:are!
Citera
2009-08-23, 16:28
  #267
Medlem
Lepiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stajn747
Jag börjar känna lite nervositet ja, kanske inte så mycket inför just imorgon utan mer inför de kommande 5 åren.. ehe. Vad ska du läsa för något?

Väg och Vatten. Jo visst är det väl själv studietiden som man är mest nervös för. Men är även lite nervös för att jag ska lyckat missa uppropet imorgon eller något liknande.
Citera
2009-08-23, 16:33
  #268
Medlem
Kallekools avatar
yeees, då blir de LTH imorrn Nån maskinare här?
Citera
2009-08-23, 17:11
  #269
Medlem
litenbondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgi
Viggos vore också nice.

Någon som är munch-sugen!?

OnT: Ska bli otroligt skönt att sätta igång det här...
Citera
2009-08-23, 17:36
  #270
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekool
yeees, då blir de LTH imorrn Nån maskinare här?

Maskinteknik? Min kompis ska börja på det... Han hoppas att det finns tjejer i ert program =) haha...
Citera
2009-08-23, 17:48
  #271
Medlem
Någon som vet om de plockar in så många reserver som inte dyker upp på uppropet eller om hela överintaget måste försvinna först?
Citera
2009-08-23, 18:13
  #272
Medlem
Dest88s avatar
Åkte ner idag. Har kollat runt lite i stan; sett hur de olika studentområdena ser ut. Sparta såg minst sagt lite ruffigt ut, men det som verkar bra är att det ligger väldigt nära LTH. Får se om man hittar till kårhuset imorgon
Citera
2009-08-23, 18:32
  #273
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dest88
Åkte ner idag. Har kollat runt lite i stan; sett hur de olika studentområdena ser ut. Sparta såg minst sagt lite ruffigt ut, men det som verkar bra är att det ligger väldigt nära LTH. Får se om man hittar till kårhuset imorgon

Kårhuset borde vara rätt lätt att hitta. Det ligger mitt i smeten och har stor text på sig där det står "kåraula" eller typ nåt sånt...
Citera
2009-08-23, 18:47
  #274
Medlem
Hjortronsylts avatar
Säg inte det. Var nere i Lund i fredags för att se mig om och för att försäkra mig om att jag skulle hitta till kårhuset när det väl gällde. Gick åt skogen. Började ösregna och jag tappade på något sätt min karta. Irrade runt vid fysikum (eller vad det heter) typ en timme innan jag jag lyckades fråga mig fram

Var får man förresten tag på sitt antagningsbesked? Hört att man skulle få det via mail men det enda jag fått är besked om att antagningen är gjord och att jag har tackat ja. Måste man ha med det?


Förresten. Någon som vet vad ingenjörsfärdigheter handlar om? Verkar vara det enda jag har föreläsning om under första veckan?

Och viktigaste frågan. När får vi börja dricka? Blir det någon öl imorgon eller måste jag vänta till på tisdag då det är Lära känna pub?
Citera
2009-08-23, 18:47
  #275
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baxus
Kårhuset borde vara rätt lätt att hitta. Det ligger mitt i smeten och har stor text på sig där det står "kåraula" eller typ nåt sånt...

Nej, Kårhuset har en stor text på sig där det står "Kårhuset"!
Citera
2009-08-23, 19:09
  #276
Medlem
Dest88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortronsylt
Var får man förresten tag på sitt antagningsbesked? Hört att man skulle få det via mail men det enda jag fått är besked om att antagningen är gjord och att jag har tackat ja. Måste man ha med det?

I infot som jag fick till min utbildnings står det att man ska ta med leg och antagningsbesked till uppropet. Antagningsbeskedet går att tanka hem på studera.nu i pdf-form.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in