2010-01-12, 19:56
Medlem
ercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Nope, inte han som flyger med hangglidern.
Han spelar mobbaren.
http://www.youtube.com/watch?v=oySqF40Z3lY

Om jag minns filmen rätt så är det ju mobbaren som köper hangglidern, kanske uttryckte mig otydligt
Citera
2010-01-13, 07:05
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ercy
Om jag minns filmen rätt så är det ju mobbaren som köper hangglidern, kanske uttryckte mig otydligt

Korrekt, men "mobboffret/huvudrollen" lurar till sig hangglidern när den levereras och flyger med den i slutet på filmen.
Jag ville inte att det skulle bli en förväxling med huvudrollen bara.
Citera
2010-02-05, 11:04
Bannlyst
Så när släpps fittungen fri? Kommer han byta namn då tro? Vart kommer han bo? Jag och några till ska i så fall söka upp fittan och hämnas lite
Citera
2010-02-07, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olga22
Varför är det bara DU som förstår hur sjuk han är?
Hur vet DU att han lever på en helt annan planet?
Varför ska vi tro DIG?

Jag tror inte man förstår hur sjuk Joel är om man vill straffa honom genom att döda honom, strypa honom, lemlästa honom etc. Jag vet att han lever på en helt annan planet för att jag har pratat med honom många, många gånger. Tro på mig eller skit i det.
Citera
2010-02-14, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpist
ni förstår inte hur sjuk denna killen är. Ta ner killen på jorden? Han lever i en helt annan värld, tro mig.

Citat:
Känner du han?

Citat:
Nej, jag känner inte honom.

Citat:
Jag tror inte man förstår hur sjuk Joel är om man vill straffa honom genom att döda honom, strypa honom, lemlästa honom etc. Jag vet att han lever på en helt annan planet för att jag har pratat med honom många, många gånger. Tro på mig eller skit i det.

Så, hur ska du ha det egentligen?
Känner du han eller inte?
Citera
2010-02-14, 15:35
Medlem
Citat:
Så, hur ska du ha det egentligen?
Känner du han eller inte?

Jag har pratat med honom men känner honom inte på ett personligt plan. Är det så svårt att förstå?

Det jag vet om killen är att han är riktigt, riktigt sjuk. Förstår han ens vad han gör i alla lägen? Jag tvivlar på det. Jag anser att om man vill hämnas på en så pass sjuk person så är man inte riktigt stabil själv.
Citera
2010-02-23, 05:12
Medlem
GSE_s avatar
Sicket jävla psycho... Tur att idiotjäveln blev häktad osv ialla fall så slipper vi kanske framtida illdåd från hans sida. F.ö tror jag att jag har skymtat honom IRL vid nåt tillfälle då ett ex bodde i närheten av honom. Synd att man inte visste vad han häll på med då
Citera
2010-02-24, 20:10
Medlem
Vad fick denna råtta för straff? Finns det en dom man kan läsa? Hoppas någon vänlig person kan svara orkar inte läsa igenom alla sidor
Citera
2010-02-25, 02:28
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av numsinome
Vad fick denna råtta för straff? Finns det en dom man kan läsa? Hoppas någon vänlig person kan svara orkar inte läsa igenom alla sidor
Rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning.

https://www.flashback.org/sp19423674
Citera
2010-03-26, 17:03
Bannlyst
Känner honom jävligt bra har känt han i 5-6 år !
Citera
2010-03-26, 18:05
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakoz
Känner honom jävligt bra har känt han i 5-6 år !
Jaha och vad vill du säga med det?
Citera
2010-04-06, 01:35
Bannlyst
nä att han är en hygglig kille fast det var lite dåligt gjort det där med katterna ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in