2009-10-23, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abc123def
Ärligt talat så skiter jag fullständigt i hur hans familj har det. Dom borde ju för fan misstänkt nåt när det började rapporteras i media. Antar att du är en vän till familjen eller till Joel.

]

nej, jag är inte vän till hans familj eller till han, ditt svar tyder mer på vilken idiot du är, tror du dina föräldrar misstänker dig så fort det är ngt makabert brott som begåtts i er närhet? Förresten...det kanske dom gör...kanske därför du svarade så...
Citera
2009-10-23, 08:30
Bannlyst
Citat:

Skicka ett mejl till alingsas.tingsratt@dom.se och be att få en kopia av mål nr B 1771-09 så mejlar dom den gratis.

Schysst! Mailar på en gång.
Citera
2009-10-23, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
nej, jag är inte vän till hans familj eller till han, ditt svar tyder mer på vilken idiot du är, tror du dina föräldrar misstänker dig så fort det är ngt makabert brott som begåtts i er närhet? Förresten...det kanske dom gör...kanske därför du svarade så...

Lilla gubben, nu är det så att jag inte haft ett våldsamt eller psykotiskt förflutet, jag har inte nån autistisk störning, mina föräldrar har heller inte försökt få mig intagen på psyket och jag har aldrig glorifierat seriemördare.
Citera
2009-10-23, 09:23
Medlem
Tydligen har ytterligare ett rikspucko torterat en hund i askim. kanske en av joels kompisar?
Tydligen blev hunden stulen utanför en affär. Någonstans.. om man är så dum så man ställer en hund utan uppsyn har man idiotisk omdöme, speciellt i ett område som askim.

Och ja han skicka/fick brev när han var i häktet, en kompis på bilddagboken la upp information om detta. Detta framkom tidigare i tråden. Kompisen var oerhört suspekt och visa stor sympati med joel på olika sätt.
Senast redigerad av Ankan23 2009-10-23 kl. 09:27.
Citera
2009-10-23, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan23
Tydligen har ytterligare ett rikspucko torterat en hund i askim. kanske en av joels kompisar?
Tydligen blev hunden stulen utanför en affär. Någonstans.. om man är så dum så man ställer en hund utan uppsyn har man idiotisk omdöme, speciellt i ett område som askim.

Och ja han skicka/fick brev när han var i häktet, en kompis på bilddagboken la upp information om detta. Detta framkom tidigare i tråden. Kompisen var oerhört suspekt och visa stor sympati med joel på olika sätt.

Finns redan en tråd om det.
Citera
2009-10-23, 09:51
Medlem
Citat:
Finns redan en tråd om det.
Absolut men alla här kanske inte visste.
Citera
2009-10-23, 10:01
Medlem
Tror nästan han har plågat några av katterna hemma. Verkar som det.
Citera
2009-10-23, 10:49
Bannlyst
Vad tror ni kommer hända när joel släpps fri?

Vad vill ni ska hända honom? En sak är ju ganska säker. Vi bör hålla ögonen på honom...

Jag verkligen avskyr joel. Förstår ni? Föraktar honom så in i helvete.
Citera
2009-10-23, 12:44
Medlem
nämndes någonstans här om hästar som plågats och att någon dömts för detta.något som vet något mer om detta?kan det vara samma person?
tusen tusen tack för att ni fick fast honom, all heder åt er!!!
Citera
2009-10-23, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agatonsax16
nämndes någonstans här om hästar som plågats och att någon dömts för detta.något som vet något mer om detta?kan det vara samma person?
tusen tusen tack för att ni fick fast honom, all heder åt er!!!

Var det denna du tänkte på?

Citat:
Ursprungligen postat av Mortsbo Slim
"Ett exempel på en våldsman som plågat djur är den så kallade "Helen-mannen" Ulf Olsson som enligt en tidigare flickväns vittnesmål ska ha plågat och dödat sin hund. Efter många år på fri fot fälldes han för morden på 10-åriga Helen Nilsson och 26-åriga Jannica Ekblad.
- Varje olöst fall betyder att en potentiellt mycket farlig person går lös i samhället, säger Helena Striwing."

Förhoppningsvis har en ny "Ulf Olsson" just stoppats. Men man undrar ju hur många "Jens Ander" det går omkring på våra gator och torg? "Varje år rapporteras från olika håll i landet om hästar som blir skurna med kniv." Undrar förresten om det finns fall av knivade hästar i närheten av Lerum?

http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=75427

(Det finns en sökfunktion lite längre upp. )
Senast redigerad av abc123def 2009-10-23 kl. 19:19.
Citera
2009-10-23, 22:23
Medlem
Någon som kan ge en kort resumé om den här Jens. Det verkar ju vara en riktigt sjuk person och skulle gärna vilja veta mer om honom men orkar inte läsa igenom över 2500 inlägg (som dessutom är modererade på viktiga detaljer). Några uppgifter om honom som person, typ efternamn eller bild?
Citera
2009-10-23, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av suffe
Någon som kan ge en kort resumé om den här Jens. Det verkar ju vara en riktigt sjuk person och skulle gärna vilja veta mer om honom men orkar inte läsa igenom över 2500 inlägg (som dessutom är modererade på viktiga detaljer). Några uppgifter om honom som person, typ efternamn eller bild?

Han heter Joel Ander, bosatt i Lerum. 20 bast, ful som fan i ansiktet och djupt störd.

Här finns mer att läsa:

http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/08/18/kattmordaren-i-lerum-gripen-och-outad-las-hans-sjuka-brev/

Och här finns han på ett klipp:

http://www.youtube.com/watch?v=oySqF40Z3lY&feature=related

Och:

http://www.imdb.com/name/nm1200376/
Senast redigerad av Devilseed 2009-10-23 kl. 22:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in