Citat:
Ursprungligen postat av Ravekommissionen
Bästa Flashback-tråden genom tiderna?
Det är väl snarare så att denna tråd har gått i mot allt det som Flashback står för, i synnerhet när det gäller rätten till anonymitet?!
Ni har lyckats med att outa en snubbe och sedan gått till polisen för att sätta dit honom...
Jag förstår. Gillar inte heller Kattmördare och whatsoever. Kanon att han stoppades. Men ska man se till ett större perspektiv kan det här vara dödsstöten för Flashback. Det här forumet bygger på rätten till anonymitet och yttrandefrihet. Om medlemmar riskerar att outas kommer det snart att vara ett forum i mängden där endast PK-åsikter kommer att komma till tals. Och det låter inte så lyckat i mina öron.
Om en medlem outar sig själv, som det här aset gjorde får man skylla sig själv. Det här är kanske inte den bästa tråden i FBs historia men det är garanterat en av dom tio som påverkat Sverige mest. I min bok ligger Monarkistens "
Skvaller om en viss statsskereterares närvaro på Regeringskansliet" fortfarande överst på listan.
Jag tycker alla inblandade gjort ett förbannat bra jobb och förhoppningsvis kommer kattplågaren få adekvat vård så vi slipper se honom i media för nya barbariska saker. Faktum är att de pådrivande FB-medlemmarna som med sin iver och nit såg till att ringa in det här fanskapet gjorde en så fin insats att jag öppnade en Littlemill från 1965 enbart för att skåla för er ära.