2009-08-21, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bratten88
För det 2:a så måste det väl höras när en katt blir stucken med kniv mitt i natten,just thinking......

Kattjäklarna skriker som tusan om nätterna där jag bor. Grannkatter slåss med varandra så jag skulle nog inte reagera.
Citera
2009-08-21, 21:58
Bannlyst
jag tror han har tagit med sig djuren till nåt avlägset ställe, någon sjö med närhet till vatten etc,
Citera
2009-08-21, 22:01
Medlem
bratten88s avatar
Okej,jag ger mig :
Citera
2009-08-21, 22:02
Medlem
Cask Strengths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravekommissionen
Bästa Flashback-tråden genom tiderna?
Det är väl snarare så att denna tråd har gått i mot allt det som Flashback står för, i synnerhet när det gäller rätten till anonymitet?!
Ni har lyckats med att outa en snubbe och sedan gått till polisen för att sätta dit honom...

Jag förstår. Gillar inte heller Kattmördare och whatsoever. Kanon att han stoppades. Men ska man se till ett större perspektiv kan det här vara dödsstöten för Flashback. Det här forumet bygger på rätten till anonymitet och yttrandefrihet. Om medlemmar riskerar att outas kommer det snart att vara ett forum i mängden där endast PK-åsikter kommer att komma till tals. Och det låter inte så lyckat i mina öron.

Om en medlem outar sig själv, som det här aset gjorde får man skylla sig själv. Det här är kanske inte den bästa tråden i FBs historia men det är garanterat en av dom tio som påverkat Sverige mest. I min bok ligger Monarkistens "Skvaller om en viss statsskereterares närvaro på Regeringskansliet" fortfarande överst på listan.

Jag tycker alla inblandade gjort ett förbannat bra jobb och förhoppningsvis kommer kattplågaren få adekvat vård så vi slipper se honom i media för nya barbariska saker. Faktum är att de pådrivande FB-medlemmarna som med sin iver och nit såg till att ringa in det här fanskapet gjorde en så fin insats att jag öppnade en Littlemill från 1965 enbart för att skåla för er ära.
Citera
2009-08-21, 22:05
Medlem
bratten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cask Strength
Om en medlem outar sig själv, som det här aset gjorde får man skylla sig själv. Det här är kanske inte den bästa tråden i FBs historia men det är garanterat en av dom tio som påverkat Sverige mest. I min bok ligger Monarkistens "Skvaller om en viss statsskereterares närvaro på Regeringskansliet" fortfarande överst på listan.

Jag tycker alla inblandade gjort ett förbannat bra jobb och förhoppningsvis kommer kattplågaren få adekvat vård så vi slipper se honom i media för nya barbariska saker. Faktum är att de pådrivande FB-medlemmarna som med sin iver och nit såg till att ringa in det här fanskapet gjorde en så fin insats att jag öppnade en Littlemill från 1965 enbart för att skåla för er ära.

Jajjemän,själv ska jag knäppa upp en Sofiero 5,2% för att fira,kanske det blir 2....
Citera
2009-08-21, 22:07
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av contraption
Precis, och de där testen såg särskilt opålitliga ut. Det skulle heller inte förvåna mig om han gjorde dem flera gånger, vilket helt och hållet ogiltigförklarar resultatet. Jag kan inte riktigt se något som tyder på intelligens hos den mannen. Att hans IQ skulle ligga på 118, som jag tror är strax över det normala intervallet, är osannolikt.

Har jag också tänkt på. Gjorde han test flera gånger vet vi ju inte vad han fick på det första.
Citera
2009-08-21, 22:08
Medlem
HerrRobots avatar
Hans etik, moral och synsätt på rätt och fel

Här har han kommenterat och förklarat hur världen funkar. I hans ögon såklart. (Undrar vad han har raderat...)

http://www.youtube.com/watch?v=RIKK3sR3kJE
Citera
2009-08-21, 22:28
Medlem
tomperss avatar
Var det inte en snut som tidigare i veckan sade att det var väldigt osannolikt att Joel var den skyldige. Undrar om han skäms lite nu...
Citera
2009-08-21, 22:34
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Var det inte en snut som tidigare i veckan sade att det var väldigt osannolikt att Joel var den skyldige. Undrar om han skäms lite nu...

Jo fast man får väl hoppas att polisen inte säger vad dem verkligen vet till massmedia...
Citera
2009-08-21, 22:35
Bannlyst
En anledning till att han erkände KAN ha varit att han tog Amandines andra katt. Den har varit försvunnen sen i söndags/måndags och jag tror att det var hans sista chans att göra något och sen kan han gå och anmäla sig själv. Fyfan vad hemskt.
Citera
2009-08-21, 22:37
Medlem
DeBalys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrRobot
Här har han kommenterat och förklarat hur världen funkar. I hans ögon såklart. (Undrar vad han har raderat...)

http://www.youtube.com/watch?v=RIKK3sR3kJE

Synd att de missade den här något mer rättvisande bilden på Ted Bundy:

http://z.hubpages.com/u/28063_f520.jpg
Senast redigerad av DeBaly 2009-08-21 kl. 22:39.
Citera
2009-08-21, 22:49
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeBaly
Synd att de missade den här något mer rättvisande bilden på Ted Bundy:

http://z.hubpages.com/u/28063_f520.jpg

En bild säger mer än tusen ord.
Man får fram det budskap man vill med hjälp av vilken bild man väljer i ett visst sammanhang. Vanligt i t.ex. tidningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in