Nu spekulerar jag bara. Men det kan ju vara så att det är tillfälligt serverstrul bara och att teknikerna som har ansvar för Skunk kanske är på semester?
Sen verkar dom vara allmänt slöa när det gäller att serva och supporta Skunk överhuvudtaget numera, särskilt sen RX (grundaren) sålde hela skiten till Spray.
De (få) medlemmar som fortfarande är aktiva tog det knappast med ro, utan är redan igång med nåt projekt i still med att ladda ned och spara hela Skunk för att sedan koda ihop ett identiskt community med samma data, som helst ska stå färdigt när Spray drar ur sladden
Urcommunityt! Startade 1998. Skunk var nästan före sin tid, skunkdagböckerna var bloggar, både till innehåll och format, fem år innan folk började tala om bloggar.
Skunk minns jag väl. Är detta slutet på Chat&community eran? Vad tror ni om detta Då både Lunar och skunk och pleyahead har lagt ner hoppas att Kamrat.com läggs ner snart också.
De (få) medlemmar som fortfarande är aktiva tog det knappast med ro, utan är redan igång med nåt projekt i still med att ladda ned och spara hela Skunk för att sedan koda ihop ett identiskt community med samma data, som helst ska stå färdigt när Spray drar ur sladden
Fyfan vad bra! Nu flyttades mitt hjärta ned några centimeter från halsgropen.
Om någon här är intresserad av att få med sitt konto automatiskt till den nya sajten www.sknuk.nu, bör ni snarast gå in på skunkgruppen.blogspot.com och följa instruktionerna.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!