• 1
  • 2
2009-08-15, 22:58
Bannlyst
Det svenska communitiyt verkar inte finnas längre?
http://skunk.spray.se

(Om det kommer tillbaka, vilket jag innerligen hoppas undrar jag varför man inte kan logga in på det i Safari.)
Citera
2009-08-15, 23:01
Medlem
puckots avatar
Nu spekulerar jag bara. Men det kan ju vara så att det är tillfälligt serverstrul bara och att teknikerna som har ansvar för Skunk kanske är på semester?

Sen verkar dom vara allmänt slöa när det gäller att serva och supporta Skunk överhuvudtaget numera, särskilt sen RX (grundaren) sålde hela skiten till Spray.
Citera
2009-08-15, 23:11
Medlem
HejHopp1s avatar
aldrig hört talas om det
Citera
2010-06-20, 15:14
Medlem
videocolas avatar
Skunk försvann aldrig, men i fredags gick Spray ut med ett pressmeddelande där de skrev att de skulle stänga ned Skunk den 30 juni:

http://www.resume.se/nyheter/2010/06...yat-for-skunk/

De (få) medlemmar som fortfarande är aktiva tog det knappast med ro, utan är redan igång med nåt projekt i still med att ladda ned och spara hela Skunk för att sedan koda ihop ett identiskt community med samma data, som helst ska stå färdigt när Spray drar ur sladden
Citera
2010-06-20, 15:20
Medlem
åh skunk, typ de första com vi använde.
Citera
2010-06-20, 15:25
Medlem
videocolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sessish
åh skunk, typ de första com vi använde.

Urcommunityt! Startade 1998. Skunk var nästan före sin tid, skunkdagböckerna var bloggar, både till innehåll och format, fem år innan folk började tala om bloggar.
Citera
2010-06-20, 19:28
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Det svenska communitiyt verkar inte finnas längre?
http://skunk.spray.se

(Om det kommer tillbaka, vilket jag innerligen hoppas undrar jag varför man inte kan logga in på det i Safari.)

Skunk finns kvar, jag var in så sent som igår och kollade.

skunk.nu har jag för mig jag använde som adress istället för den långa spray adressen.
Dock ska ju skunk som redan nämts i tråden läggas ner inom kort
Citera
2010-06-20, 19:34
Medlem
drdracula141s avatar
Skunk minns jag väl. Är detta slutet på Chat&community eran? Vad tror ni om detta Då både Lunar och skunk och pleyahead har lagt ner hoppas att Kamrat.com läggs ner snart också.
Citera
2010-06-20, 19:36
Medlem
en kopp kaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av videocola
De (få) medlemmar som fortfarande är aktiva tog det knappast med ro, utan är redan igång med nåt projekt i still med att ladda ned och spara hela Skunk för att sedan koda ihop ett identiskt community med samma data, som helst ska stå färdigt när Spray drar ur sladden

Fyfan vad bra! Nu flyttades mitt hjärta ned några centimeter från halsgropen.
Citera
2010-06-20, 22:15
Medlem
videocolas avatar
Om någon här är intresserad av att få med sitt konto automatiskt till den nya sajten www.sknuk.nu, bör ni snarast gå in på skunkgruppen.blogspot.com och följa instruktionerna.
Citera
2010-06-28, 22:03
Bannlyst
Om man saknade grupperna Skunk hade kan man tydligen fortsätta med dom här.
Citera
2010-06-28, 22:47
Medlem
JojjE_s avatar
Frågan är vad fan som hände med humla.nu ? Haha, nostalgi !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in