Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-08-15, 21:04
  #1
Medlem
Jag har blivit drabbad av en sjukdom som kallas ibs. Det är en sjukdom som förstör mag/tarmsystemet funktionellt. Mitt liv är förstört av sjukdommen.

Jag ska nu köra en kur med hgh som medicinskt experiment på mig själv för att se om det kan hjälpa mot sjukdommen och när jag ändå är igång ska jag börja träna igen och köra en kur sammtidigt.

Vad och i vilka doser skulle ni kunniga rekomendera att jag kombinerar hgh med? Samt vilka doser hgh ska jag använda för en nybörjar kur.

hgh + trenbolone + testo - låter det vettigt?

Jag kan lite om doping, men vet att trenbolone är bra, en kompis kör det.

Jag kommer läsa på innan kuren, men vill veta vilka preparat jag ska köra först så jag vet vad jag ska läsa på om.


Mina mål med träning är styrka/kondition 50/50.
Citera
2009-08-15, 21:07
  #2
Medlem
Spejnars avatar
Får se vad SC+SLC säger när han ser tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av http://www.articlesbase.com/medicine-articles/sytropin-human-growth-hormone-review-the-main-advantages-of-sytropin-hgh-sprays-713049.html
Of course, there are more than just physical signs when it comes to getting older. Age makes the body's tissues more fragile. HGH therapy can allow them to repair themselves more easily, in addition to increasing a person's overall energy levels. It can also help with certain digestive problems, such as Crohn's disease, irritable bowel syndrome (also known as IBS), and various ulcerative problems. In addition, human growth hormone can also strengthen the cardiovascular system, making for a healthier heart and lungs.

Funkar det borde du ligga på året runt och då behöver du få läkare att skriva ut HGH för billigt är det inte.
__________________
Senast redigerad av Spejnar 2009-08-15 kl. 21:11.
Citera
2009-08-15, 21:12
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Får se vad SC+SLC säger när han ser tråden.



Funkar det borde du ligga på året runt och då behöver du få läkare att skriva ut HGH för billigt är det inte.

Shit tack för det svaret, den artikeln styrker min teori. Nu ska jag definitivt testa. =)

edit : Är det inte farligt att ligga på året runt? Tror du läkare kan skriva ut det om jag kommer och säger att det hjälper? :O
Citera
2009-08-15, 21:21
  #4
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abcdefg12
Shit tack för det svaret, den artikeln styrker min teori. Nu ska jag definitivt testa. =)

edit : Är det inte farligt att ligga på året runt? Tror du läkare kan skriva ut det om jag kommer och säger att det hjälper? :O

Kan väldigt lite om AAS men jag tror nog att du kan ligga på HGH året runt utan problem. Pengarna brukar vara problemet.

Ett tips är att inte blanda in testo m.m då du ska göra ett experiment som faktiskt kan förändra hela ditt liv.
Citera
2009-08-15, 21:22
  #5
Medlem
luciapokalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abcdefg12
Jag har blivit drabbad av en sjukdom som kallas ibs. Det är en sjukdom som förstör mag/tarmsystemet funktionellt. Mitt liv är förstört av sjukdommen.

Jag ska nu köra en kur med hgh som medicinskt experiment på mig själv för att se om det kan hjälpa mot sjukdommen och när jag ändå är igång ska jag börja träna igen och köra en kur sammtidigt.

Vad och i vilka doser skulle ni kunniga rekomendera att jag kombinerar hgh med? Samt vilka doser hgh ska jag använda för en nybörjar kur.

hgh + trenbolone + testo - låter det vettigt?

Jag kan lite om doping, men vet att trenbolone är bra, en kompis kör det.

Jag kommer läsa på innan kuren, men vill veta vilka preparat jag ska köra först så jag vet vad jag ska läsa på om.


Mina mål med träning är styrka/kondition 50/50.


Nej det låter inte alls vettigt, din sjukdom blir inte bättre med doping. Det kan jag lova dig. Trenbolone är ett vetrinär medicin och den stänger ner din egenproduktion kraftigt. Jag lovar dig att din sjukdom blir inte bättre med steroider.

Hitta en annan lösning.
Citera
2009-08-15, 21:24
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luciapokalen
Nej det låter inte alls vettigt, din sjukdom blir inte bättre med doping. Det kan jag lova dig. Trenbolone är ett vetrinär medicin och den stänger ner din egenproduktion kraftigt. Jag lovar dig att din sjukdom blir inte bättre med steroider.

Hitta en annan lösning.

Ovan är en medicinskt studie postad som säger att doping kan hjälpa mot ibs. Iaf hgh.
Citera
2009-08-15, 21:38
  #7
Medlem
Fråga din läkare istället för att fråga här.

Många som trollar bla LP.

/V&S
Citera
2009-08-15, 22:11
  #8
Medlem
Om jag nu kör en hgh kur, bara hgh alltso för att se om det hjälper min sjukdom, och skippar dom övriga preparaten. Kan jag träna kondition/kampsport ihop med hgh?
Citera
2009-08-15, 22:16
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abcdefg12
Om jag nu kör en hgh kur, bara hgh alltso för att se om det hjälper min sjukdom, och skippar dom övriga preparaten. Kan jag träna kondition/kampsport ihop med hgh?

Det går bra.

/V&S
Citera
2009-08-15, 22:25
  #10
Medlem
Fint, finns det något jag bör komplettera med? t.ex mediciner mot biverkninger.

Vet att det finns doping som ökar återhämtningen samt stärker leder osv. Kan det vara bra att kombinera det med hgh?

edit : Om vi ändrar kuren så jag skiter totallt i min muskeltillväxt och vi bygger istället en hgh baserad "hälsosam" kur. dvs jag gör allt för att återhämtning,leder,ben osv ska stärkas och bli bättre.

Hur skulle en sådan kur se ut, vilka preparat samt dosering? Så ska jag läsa på om dom.

Jag har 15-20k att lägga på kuren.
__________________
Senast redigerad av abcdefg12 2009-08-15 kl. 22:32.
Citera
2009-08-15, 23:49
  #11
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abcdefg12
Fint, finns det något jag bör komplettera med? t.ex mediciner mot biverkninger.

Vet att det finns doping som ökar återhämtningen samt stärker leder osv. Kan det vara bra att kombinera det med hgh?

edit : Om vi ändrar kuren så jag skiter totallt i min muskeltillväxt och vi bygger istället en hgh baserad "hälsosam" kur. dvs jag gör allt för att återhämtning,leder,ben osv ska stärkas och bli bättre.

Hur skulle en sådan kur se ut, vilka preparat samt dosering? Så ska jag läsa på om dom.

Jag har 15-20k att lägga på kuren.
Är inte så insatt men tror att man inte kommer långt på 20k på en kur med hgh.. Satsa långvarigt istället för att hålla på i några månader..
Citera
2009-08-16, 00:38
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Är inte så insatt men tror att man inte kommer långt på 20k på en kur med hgh.. Satsa långvarigt istället för att hålla på i några månader..

Är det så pass dyrt. Trode man kunde köra något halvår iaf när man är nybörjare.

Hur menar du med att jag ska satsa långvarigt samtidigt som du säger att 20k inte räcker långt?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback