2010-11-05, 11:40
Medlem
mightyscoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinan
" Jag Ska Bli Pappa!!!"

Ja, den är klockren. Speciellt när personen i fråga inte förstår det förrän några dagar senare, då reda ryktet spridit sig
Det är rätt kul att ändra något i presentationen, typ att offrets läggning är homosexuell eller något annat larvigt. Om man gör statusuppdateringar så fattar ju folk direkt. Däremot om man typ blir fan av Adolf Hitler eller något i den stilen lär ju inte offret inse det på ett bra tag = more damage done
Citera
2010-11-05, 11:46
Medlem
Det kanske redan är nämnt, men den bästa Facerapen man kan göra är att få den att låta så trolig som möjligt samtidigt som den är väldigt rolig och smått pinsam för själva offret. Dock ska man inte göra något annat än att bara skriva en status, tycker det är lågt att t.ex gå in och läsa personen PM eller driva med någon speciel kontakt.

Ett exempel som jag hade var att jag på fyllan fick reda på min kompis lösenord, så jag kom ihåg det (hur jag nu lyckades då det både var siffror och bokstäver). Sedan så skrev jag jämnt och ständigt om hur h*n gillade thailändska småpojkar, tillslut efter 1 månad så var det nästan folk som trodde på faceraperna.

Min kompis bytte aldrig lösenord då h*n antagligen inte visste att jag kunde lösenordet...

EDIT: Man kan aldrig hitta på den "perfekta facerapen" utan man måste göra något speciellt från person till person...
Citera
2010-11-05, 17:48
Medlem
iPatjos avatar
Vore kul att gå in på tjejers profilbilder där alla håller på och skriver "åååh va söt du är" osv och typ skriva "Jag tycker att jag också är rätt snygg, eller vad säger ni? " fast få det att låta som om man är seriös.
Citera
2010-11-05, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iPatjo
Vore kul att gå in på tjejers profilbilder där alla håller på och skriver "åååh va söt du är" osv och typ skriva "Jag tycker att jag också är rätt snygg, eller vad säger ni? " fast få det att låta som om man är seriös.

Gör du detta ska tjejen helst inte vara snygg, kommer det vara en snygg tjejs facebook kommer någon kille bara skriva "ahhhhh"
Citera
2010-11-05, 19:18
Medlem
EHellstens avatar
Min favorit är att ställa in Sverigedemokraterna som politisk åsikt. Chansen finns att dem inte upptäcker det förän efter ett ganska bra tag.

Och det är verkligen stört rolig att skriva "Skriv <3 om ni verkligen bryr er om mig" som status.
Citera
2010-11-05, 23:12
Medlem
Bamsebjorns avatar
Fick denna mot mig,riktigt bra och riktigt tung

Lurade nyss mamma att snyta sig i mitt runkpapper
Citera
2010-11-06, 02:49
Medlem
Föredrar också facerapes som är trovärdiga.

Jag gjorde t.ex denna på en av mina kompisar;

"Då var det klart, flyttar till Göteborg den 31 maj."

Alla blev helt chockade och kommenterade massor i stil med: Näää vad synd

Och folk började ringa upp henne etc! Rätt roligt
Citera
2010-11-06, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EHellsten
Min favorit är att ställa in Sverigedemokraterna som politisk åsikt. Chansen finns att dem inte upptäcker det förän efter ett ganska bra tag.

Och det är verkligen stört rolig att skriva "Skriv <3 om ni verkligen bryr er om mig" som status.

Har haft SD sedan valet men har fortarande alla vänner kvar och inte en enda har kommenterat detta.
Citera
2010-11-08, 01:12
Medlem
covereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HertigeMorris
Föredrar också facerapes som är trovärdiga.
Jag gjorde t.ex denna på en av mina kompisar;
"Då var det klart, flyttar till Göteborg den 31 maj."
Alla blev helt chockade och kommenterade massor i stil med: Näää vad synd
Och folk började ringa upp henne etc! Rätt roligt

Haha exakt, så otroligt komiskt att få seriös respons på ett skapat facerape och det fungerar ofta om man är trovärdig. För att vara trovärdigast möjligt brukar jag använda väldigt bra svenska med korrekt utsatta kommatecken etc, precis som du gjorde. Haha, härförleden gjorde jag en på min kvinnliga väninna som har massor av macho-killar som fbvänner. Jag gjorde den rätt lång också för att öka sanningshalten.
"Feminismen bör vara en av de förnuftigaste rörelserna jag på senare tid har intresserat mig för, det vore som pricken över i:et att ta en kaffe med Schyman på tisdag. Och just det; ska nog ha som en ny och lite förhastad målsättning att gå ner 5 kg inom ca 1 vecka! :-)

Haha, det sista var inte så trovärdigt men jag ville bara skapa en motsägelsefull ton i facerape:et, feminister är ju ofta inte de som förespråkar vikthets utan anser att alla kvinnor är bra just för att de äger en fitta. Hur som helst så genererade detta ett flertal kommentarer i likhet med: "bitterfitta på ingång eller?" "5 kg är teoretiskt omöjligt att tappa på den tiden! :S" "de ingrodda könsrollerna är sociala konstruktioner, bra val att inrikta dig på feminismen N****" "Hahah lek inte ful nu"

Kan tilläggas att jag är god vän med den jag utsatte detta för och vi förstår varandras humor på ett bisarrt nära plan.
Citera
2010-11-08, 13:32
Medlem
draken116s avatar
Min brutalaste facerape är nog när jag gick in och gillade allt på en tjejs vägg, stackars hon fick över 200 notifications.
Citera
2010-11-08, 15:30
Medlem
Bäver_s avatar
Körde den här i fredags på en polare:

" Fan! Polisen har blockat Motherless.com, men jag vet hur man kommer runt snutspärren på sidan. Pm för info"

Sen när jag var snorpackad skrev jag:

" Knullade syrran nyss, hon var soft, alla vet. "

Den första var bättre...
Citera
2010-11-08, 16:42
Medlem

Vad fick du för svar på den sista?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto