Citat:
Ursprungligen postat av HertigeMorris
Föredrar också facerapes som är trovärdiga.
Jag gjorde t.ex denna på en av mina kompisar;
"Då var det klart, flyttar till Göteborg den 31 maj."
Alla blev helt chockade och kommenterade massor i stil med: Näää vad synd
Och folk började ringa upp henne etc! Rätt roligt

Haha exakt, så otroligt komiskt att få seriös respons på ett skapat facerape och det fungerar ofta om man är trovärdig. För att vara trovärdigast möjligt brukar jag använda väldigt bra svenska med korrekt utsatta kommatecken etc, precis som du gjorde. Haha, härförleden gjorde jag en på min kvinnliga väninna som har massor av macho-killar som fbvänner. Jag gjorde den rätt lång också för att öka sanningshalten.
"Feminismen bör vara en av de förnuftigaste rörelserna jag på senare tid har intresserat mig för, det vore som pricken över i:et att ta en kaffe med Schyman på tisdag. Och just det; ska nog ha som en ny och lite förhastad målsättning att gå ner 5 kg inom ca 1 vecka! :-)
Haha, det sista var inte så trovärdigt men jag ville bara skapa en motsägelsefull ton i facerape:et, feminister är ju ofta inte de som förespråkar vikthets utan anser att alla kvinnor är bra just för att de äger en fitta. Hur som helst så genererade detta ett flertal kommentarer i likhet med: "bitterfitta på ingång eller?" "5 kg är teoretiskt omöjligt att tappa på den tiden! :S" "de ingrodda könsrollerna är sociala konstruktioner, bra val att inrikta dig på feminismen N****" "Hahah lek inte ful nu"
Kan tilläggas att jag är god vän med den jag utsatte detta för och vi förstår varandras humor på ett bisarrt nära plan.