2010-11-08, 20:46
Medlem
0bbAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av covered
Haha exakt, så otroligt komiskt att få seriös respons på ett skapat facerape och det fungerar ofta om man är trovärdig. För att vara trovärdigast möjligt brukar jag använda väldigt bra svenska med korrekt utsatta kommatecken etc, precis som du gjorde. Haha, härförleden gjorde jag en på min kvinnliga väninna som har massor av macho-killar som fbvänner. Jag gjorde den rätt lång också för att öka sanningshalten.
"Feminismen bör vara en av de förnuftigaste rörelserna jag på senare tid har intresserat mig för, det vore som pricken över i:et att ta en kaffe med Schyman på tisdag. Och just det; ska nog ha som en ny och lite förhastad målsättning att gå ner 5 kg inom ca 1 vecka! :-)

Haha, det sista var inte så trovärdigt men jag ville bara skapa en motsägelsefull ton i facerape:et, feminister är ju ofta inte de som förespråkar vikthets utan anser att alla kvinnor är bra just för att de äger en fitta. Hur som helst så genererade detta ett flertal kommentarer i likhet med: "bitterfitta på ingång eller?" "5 kg är teoretiskt omöjligt att tappa på den tiden! :S" "de ingrodda könsrollerna är sociala konstruktioner, bra val att inrikta dig på feminismen N****" "Hahah lek inte ful nu"

Kan tilläggas att jag är god vän med den jag utsatte detta för och vi förstår varandras humor på ett bisarrt nära plan.
Har tappat 6 kilo på 6 dagar...
Citera
2010-11-08, 20:51
Medlem
tripletss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notumlord
It's not rape if you yell surprise first!
Citera
2010-11-10, 23:22
Medlem
Inget jag gjorde själv... men det var likväl kul.

En kompis laddade ner en bild på en kvinnas ryggslut med en tatuering, en riktig trampstamp var det (tror till och med det var den här). Den laddade han upp som profilbild för en tjejkompis och skrev något i stil med, nu var det äntligen gjort. Den var uppenbart in snygg, men kommentarerna hon fick.
Oj, men har du tatuerat dig?
Fin tatuering
Coolt, snygg tatuering

Kul när hennes föräldrar fick se det.

Annars är det roligast när man skriver något som faktiskt skulle kunna vara sant eller iaf låter seriöst.
Citera
2010-11-11, 09:46
Medlem
Bamsebjorns avatar
Kan påpeka om de sämsta facerapesen, alla fantasilösa människor skriver något i stil med JAG VILL HA KUUK!!1!1!!. Ingen människa tar ju sådant på allvar! Den bästa är någorlunda trolig,så att folk tar inlägget på allvar
Citera
2010-11-11, 10:01
Medlem
****** är världen bästa älskare; jag ligger här helt misshandlad i underlivet; alla kvinnor borde ha sin egna ****** deras liv skulle bli så mkt bättre,

skrev detta i min älskarinnas facebook ruta, resulterade i att hennes ex började gråa och hotade ta livet av sig, avbröt vänskapen, fem av hennes manliga vänner sluta försöka limma på henne och 3 av hennes vänninor kontaktade mig ...
Citera
2010-11-11, 17:43
Medlem
H.Tourlfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EHellsten
Min favorit är att ställa in Sverigedemokraterna som politisk åsikt. Chansen finns att dem inte upptäcker det förän efter ett ganska bra tag.

Och det är verkligen stört rolig att skriva "Skriv <3 om ni verkligen bryr er om mig" som status.
Klockrent! Det sistnämnda alltså
Citera
2010-11-11, 19:13
Medlem
MortalChaosiums avatar
"Fan, sämre latexgrisar får man leta efter " xD
Citera
2010-11-12, 06:51
Medlem
SportquattroS1s avatar
Mitt bästa facerape var när jag ändrade en polares födelsedag. Förvirringen var omfattande.
Citera
2010-11-12, 09:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bamsebjorn
Kan påpeka om de sämsta facerapesen, alla fantasilösa människor skriver något i stil med JAG VILL HA KUUK!!1!1!!. Ingen människa tar ju sådant på allvar! Den bästa är någorlunda trolig,så att folk tar inlägget på allvar

Word.
Citera
2010-11-12, 13:21
Bannlyst
Bästa som jag o lite andra har gjort X'D

- Fasen, jag är så lös i magen :s
- (på msn till ett ex) Jag ska pumpa dig så hårt så du får sitta i rullstol efter
- Jävla ungjävel jag hatar dig din jävla flata!!! :@ Hur kan du göra såhär mot mig??
- Du är det sexigaste som finns (random namn)<3
- Jaha nu har man blivit anmäld för våldtäckt....
- Såklart addar man alla mohamed ali och abdullah
- till dem som sällan är inne på faacebook kan man skriva inbjudningar till stora hemmafyllefester
det finns ju mer men orkar inte skriva
Citera
2010-11-12, 14:52
Medlem
pennerborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abruzzi
Som rubriken lyder: vad gör ni, vad skriver ni osv i den ultimata facerape:en på facebook?

Ville bara komma ut med att jag har fått klamydia... Alla som har haft sex med mig bör antingen ringa mig eller till ungdomsmottagningen, hon doktorn som kollade på mig sa att det var det värsta hon sett i hela sitt liv, hon sa att jag behöver operera mig.

Rätt arg blev han
Citera
2010-11-12, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pennerborn
Ville bara komma ut med att jag har fått klamydia... Alla som har haft sex med mig bör antingen ringa mig eller till ungdomsmottagningen, hon doktorn som kollade på mig sa att det var det värsta hon sett i hela sitt liv, hon sa att jag behöver operera mig.

Rätt arg blev han
a för man förstår ju inte direkt att det är en facerape.

Håller med tidigare talare att en facerape ska inte vara uppenbar som den här. Förstår inte det roliga i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in