När jag försöker starta en ny tråd (i Politik inrikes, osäker på övriga forum) får jag just nu sporadiskt (men de flesta gångerna) "du har inte behörighet till den här sidan" när jag försöker förhandsgranska.
Efter några försök med att backa och börja om helt från början fungerade det plötsligt att förhandsgranska, men när jag var nöjd och klickade på "Skicka nytt ämne" blev det samma sak igen, och nu kan jag återigen varken förhandsgranska eller skicka.
Nu testade jag att gå till FBs förstasida, sedan direkt till Politik inrikes, nytt ämne, klistra in det jag skrev tidigare och förhandsgranska = fungerade.
Att skicka ämnet fungerade också nu.
Testar att köra "nytt ämne" igen ... skriver lite nonsens och testar förhandsgranskning utan minsta problem, förhandsgranskar 20 ggr utan fel... Irriterande.
Nånting VAR uppenbarligen fel för 3 minuter sen, men kan som sagt inte återskapa det just nu.
Upptäckte förresten att uppsättningen av smileys till höger om skrivrutan varierar ibland, kul! Trodde de satt i en given ordning varje gång.