2014-11-10, 18:36
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aspsusa
Tack för påminnelsen! Eftersom eternussermo klagade över samma sak (& sade sig ha rensat allt) ganska precis samtidigt som jag började märka av problemet var jag litet för lat
Jag tyckte det fungerar bättre efter att jag loggade ut/in ur flashback. Kan vara en tillfällighet, men enkelt att lägga till.
2014-11-10, 19:04
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Ett "gammalt" problem har återuppstått, slumpmässiga trådar visas inte som lästa, trots att de är det.

Visst går det att gå in i "Markera forum som lästa", men det borde ju funka?

Har kört CCleaner som rensar kakor och annat.

Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Jag tyckte det fungerar bättre efter att jag loggade ut/in ur flashback. Kan vara en tillfällighet, men enkelt att lägga till.

Jag har samma problem med jämna mellanrum att trådar förblir olästa trots att man varit in i dem, för mig räcker det med att logga ut och sedan logga in igen för att det ska fungera igen.
2014-11-10, 19:45
Medlem
Aspsusas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Jag har samma problem med jämna mellanrum att trådar förblir olästa trots att man varit in i dem, för mig räcker det med att logga ut och sedan logga in igen för att det ska fungera igen.

Tenderar att aldrig logga ut, men nu kastade jag (manuellt) alla kakor med anknytning till flashback, och vips verkar allt funka hyfsat igen.

Ber om ursäkt för dåligt minne och onödig fråga!
2014-11-10, 20:13
Moderator
Arne.Ankas avatar
Enda gången jag har problem med olästa trådar är när firefox av nån orsak avslutas abrupt, inloggad permanent med firefox 29.
2014-11-10, 21:14
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aspsusa
Tenderar att aldrig logga ut, men nu kastade jag (manuellt) alla kakor med anknytning till flashback, och vips verkar allt funka hyfsat igen.

Ber om ursäkt för dåligt minne och onödig fråga!
Funktionen för olästa trådar hanteras via cookies och när det strular är det oftast den lokala webbläsaren som hittat på några dumheter. Vissa webbläsare blir t ex lite förvirrade när en cookie blir för stor.
2014-11-20, 10:05
Bannlyst
Jag undrar varför jag har fått problem med att komma in på Flashback nu en halvtimme frammåt? Jag känner mig frustrerad då jag försöker att skriva inlägg och ibland funkar det.
2014-11-20, 10:32
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Jag undrar varför jag har fått problem med att komma in på Flashback nu en halvtimme frammåt? Jag känner mig frustrerad då jag försöker att skriva inlägg och ibland funkar det.

Framåt? Kan du se in i framtiden? Ser du att du lär dig stava nån gång?
Skämt åsido, prova rensa dina kakor. De flesta såna här problem ligger hos användaren, som ChristianX sade
2014-12-02, 01:35
Medlem
Jonblunds avatar
För närvarande visar mina inlägg GMT tid, måste vara något fel hos fb eller i browsern (Firefox, no cookies)
Dess utom verkar sökfunktinen helt oanvändbar (Visar inte alla inlägg under sökkriterierna)

Någon kunnig förklaring?
2014-12-02, 14:25
Bannlyst
när jag har addblock, och elementblocker och blockerar meddelandet om att jag har addblock så försvinner inte den rutan, måste vara en bugg?
2014-12-02, 14:34
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erhhhhh
när jag har addblock, och elementblocker och blockerar meddelandet om att jag har addblock så försvinner inte den rutan, måste vara en bugg?

Hur får du det till en forumbugg och inte ett problem med addblock/elementblocker?
2014-12-08, 03:02
Medlem
micaeles avatar
Prenumerationsmailet som går ut innehåller ett stavfel. Ordet inlägg saknar ett g i meningen ovanför citeringen som medföljer.
2014-12-08, 03:17
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Prenumerationsmailet som går ut innehåller ett stavfel. Ordet inlägg saknar ett g i meningen ovanför citeringen som medföljer.
Ja, det står "Här är inläget som precis blivit postat:". Dessutom, i aviserings-mail om PM står det "Var vänlig och klicka här för att logga in och läsa det:". Det heter "Var vänlig att klicka här för att logga in och läsa det:".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in