2013-11-28, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tack för det. Rapporterat till tekniker.

Är redan rapporterat till en admin tidigare idag.
2013-11-30, 08:57
Medlem
Färglöst hem

När man drar med muspekaren på alla andra kategorier så blir underkategorin man har muspekaren över markerad med färg. När man gör så över "hem"-kategorin är det ingen färg på underkategorierna. FIXA DET FÖR I HELVETE. KÄNNER MIG KRÄNKT. ÅHHHHHHHHH.
2013-11-30, 09:07
Medlem
Min "HEM"-knapp blir röd då jag stryker över den.
2013-11-30, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoMute
Min "HEM"-knapp blir röd då jag stryker över den.
HEM-knappen ja, men inte underkategorierna på "hem". Om du drar muspekaren över underkategorier på alla andra kategorier där uppe flyttar sig färgen över kategorin du håller över.
2013-11-30, 09:20
Medlem
Evaristos avatar
Helt jävla jävel-jävligt! Jag ger Flashback 30 sekunder att fixa detta, annars blir det andra bullar!
2013-11-30, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evaristo
Helt jävla jävel-jävligt! Jag ger Flashback 30 sekunder att fixa detta, annars blir det andra bullar!
Håller helt med! Oerhört skamligt att de inte redan fixat till detta. Skönt att höra att jag inte är ensam om att vara upprörd över detta!
2013-11-30, 13:21
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Teknikerna är redan införstådda med att de kommer att avsättas och förmodligen även landsförvisas för det här, och dessutom överväger vi att tvinga dem att visa sig offentligt i Onepiece, men under tiden sammanfogar jag det här med den generella buggtråden.

// Mod
2013-12-01, 01:17
Medlem
.Chloes avatar
Menyn till höger kommer inte fram om man inte har fullscreen i webbläsaren. Förstorar man sedan webbläsaren så flyttar sig menyn. exempel
Först trodde jag att det endast var Chrome som spelade mig ett spratt men jag har samma problem i övriga webbläsare.
2013-12-01, 01:20
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Menyn till höger kommer inte fram om man inte har fullscreen i webbläsaren. Förstorar man sedan webbläsaren så flyttar sig menyn. exempel
Först trodde jag att det endast var Chrome som spelade mig ett spratt men jag har samma problem i övriga webbläsare.
Det är väl i det närmaste fullständigt omöjligt att navigera via den menyn om inte Flashback körs i fullskärmsläge. Mig veterligen har det varit så ganska länge.

Menyerna slängs om huller om buller, och flyttar sig hela tiden.

Kanske vore på tiden att få en fix för det om det går?
2013-12-01, 01:26
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Det är väl i det närmaste fullständigt omöjligt att navigera via den menyn om inte Flashback körs i fullskärmsläge.
Hela Flashback behöver endast 1000 pixlar för det ska kunna gå och se allting. En modern skärm har nästan det dubbla.

Jag har nyligen träffat på detta problem, men det kan säkert stämma som du säger att problemet funnits under en längre tid.
2013-12-01, 09:43
Medlem
Quarrels avatar
Jag bytte avatar nyss. Efter att ha laddad upp den nya och konstaterat att jag såg bilden i formuläret för avatarbyte tryckte jag "Spara ändringar". Då kom ett felmeddelande: "Upload of file failed". Men avataren sitter där den ska.
2013-12-02, 10:11
Medlem
Iloveludas avatar
Är det bara hos mig som ikonen med flashback katten har försvunnit nu på morgonen i öppna flikar ?Den fungerar som vanligt på exempelvis Youtube.Bild.http://www.pictures.se/bild/IRk
Senast redigerad av Iloveluda 2013-12-02 kl. 10:18.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in