Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-08-14, 00:27
  #1
Medlem
Thursday, August 13, 2009
by Greg Savage (greg@sherdog.com)

19091
Phil Baroni has verbally agreed to a contract with the UFC, according to a source close to the fighter. The veteran welterweight’s potential signing will undoubtedly raise a few eyebrows as well as shed some light on the brewing feud between the UFC and rival promotion Strikeforce.

According to an MMAJunkie.com report, the UFC has also signed Dennis Hallman, another former Strikeforce fighter. A source close to the UFC intimated more signings might be on the horizon as fighters complete their Strikeforce contracts.

Strikeforce matchmaker Bob Cook confirmed to Sherdog.com that Baroni was released from his Strikeforce contract in the past few days and would be free to sign with another promotion.

Baroni (13-11) dropped a unanimous decision to Joe Riggs in St. Louis in June. He had won three bouts in a row before the loss.

Jeff Sherwood contributed to this report.


http://www.sherdog.com/news/news/bar...k-to-ufc-19091

Bästa nyheterna på länge.

Jag bjuder på två episka videos med mannen själv.

http://www.youtube.com/watch?v=8oXpFxkypXQ

http://www.youtube.com/watch?v=ij_TGe-mb_U
Citera
2009-08-14, 00:34
  #2
Medlem
Danolocos avatar
Killen som beter sig som en WWE-Wrestler och har hjärnkapacitet som RonaldoUtd är äntligen tillbaka.

Kul att det kommer ngn till WW som man likt Brock i HW verkligen hoppas blir krossad/mosad/massakrerad/våldtagen/avrättad osv...

Nä, nu var jag lite väl hård mot "New York Bad Ass", och detta var verkligen en glad nyhet.
Citera
2009-08-14, 00:51
  #3
Medlem
RonaldoUtds avatar
Tycker inte alls han håller för UFC. Förstår inte vad man ska göra med honom.
Citera
2009-08-14, 00:54
  #4
Avstängd
Håller med, vad ska UFC med den sopan till? Jag tror UFC kommer använda honom som eventuell "jobber" för up and comers.
Citera
2009-08-14, 00:56
  #5
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danoloco
Killen som beter sig som en WWE-Wrestler och har hjärnkapacitet som RonaldoUtd är äntligen tillbaka.

Kul att det kommer ngn till WW som man likt Brock i HW verkligen hoppas blir krossad/mosad/massakrerad/våldtagen/avrättad osv...

Nä, nu var jag lite väl hård mot "New York Bad Ass", och detta var verkligen en glad nyhet.

Hahaha, tycker dom kan slänga in han till Thiago Alves så får vi se lite sluggfest.
Citera
2009-08-14, 01:18
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMunch
Håller med, vad ska UFC med den sopan till? Jag tror UFC kommer använda honom som eventuell "jobber" för up and comers.

han kan onekligen snacka upp en match
Citera
2009-08-14, 01:24
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Happy
han kan onekligen snacka upp en match

Jo men han är i klass med Ken Shamrock, jag trodde vi var förbi den eran.
Citera
2009-08-14, 01:25
  #8
Medlem
Res-Qs avatar
Tänk om Baroni o farfar Coleman hade varit i samma viktklass, vilken match xD
Citera
2009-08-14, 01:26
  #9
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happy
han kan onekligen snacka upp en match
Dessvärre ska man kunna slåss också. Hans record är väl det sämsta i UFC.
Citera
2009-08-14, 01:27
  #10
Medlem
Res-Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danoloco
Killen som beter sig som en WWE-Wrestler och har hjärnkapacitet som RonaldoUtd är äntligen tillbaka.

Citera
2009-08-14, 01:32
  #11
Medlem
Vad ni hatar, killen kommer aldrig bli ett hot mot någon men underhållande (dock ofta ofrivilligt) är han
Citera
2009-08-14, 11:04
  #12
Medlem
Fillemans avatar
Tycker han är underhållande dom 2 första minuterna innan han är slut. sen är det bara tragiskt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback