Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-13, 17:21
  #1
Medlem
chiricos avatar
Ja det är dåliga tider, man börjar bli lite desperat.

Nu är jag desperat nog att jobba med typ vad som helst, men jag fattar inte hur man får de där riktigt konstiga jobben som ingen vill ha. Det låter smart att samla alla såna tips i en tråd.

Medicinskt försöksobjekt? Liksanerare? Fluffer? Porrklubbsstädare?

Jag kan tänka mig vad som helst men de där riktigt oönskade jobben verkar inte dyka upp på platsbanken. Tips på hur man lyckas få dem?
Citera
2009-08-13, 17:30
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av chirico
Ja det är dåliga tider, man börjar bli lite desperat.

Nu är jag desperat nog att jobba med typ vad som helst, men jag fattar inte hur man får de där riktigt konstiga jobben som ingen vill ha. Det låter smart att samla alla såna tips i en tråd.

Medicinskt försöksobjekt? Liksanerare? Fluffer? Porrklubbsstädare?

Jag kan tänka mig vad som helst men de där riktigt oönskade jobben verkar inte dyka upp på platsbanken. Tips på hur man lyckas få dem?

Tror inte det existerar några jobb som ingen vill ha, inte i dessa tider.
Citera
2009-08-13, 17:59
  #3
Medlem
mhns avatar
Sök jobb på en snabbmatsrestaurang. Pröjset är dåligt, och stressen och förnedringen markant, så personalomsättningen är skyhög. Är du inte helt tappad bakom en vagn får du jobb där på nolltid.
Citera
2009-08-13, 18:04
  #4
Medlem
ohernoldsames avatar
Kolla in telemarketing. Det är också rätt hög personalomsättning.
Citera
2009-08-13, 18:15
  #5
Medlem
ke'els avatar
För att bli medicinskt försökobjekt tar du kontakt med läkemedelsbolagen. Kravet är att du är drogfri och fri från sjukdom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback