2010-04-23, 17:44
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svittigneger
Vinge är ingen toppbyrå. Att värva JB dit är enbart en PR-grej i ett desperat försök att spetsa på varumärkret lite.

Det är väl för fan inget direkt fel på den i alla fall. Det finns massor med byråer men bara en toppbyrå. Du anser att Vinge inte är en sådan. Det kanske beror på att Jonas inte var en toppstudent, utan fick nöja sig med Vinge. Eller han kanske vill jobba på just Vinge och inte den byrån som du anser vara bäst, och kanske till och med fick ett erbjudande från din toppbyrå. Alla väljer inte av status, och du är larvig.

Heja Jonas!
Citera
2010-04-23, 17:44
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namgreb
Vad fan snackar du om? Bergström har inte sjukskrivit sig, han tar väll ut sina semesterdagar och varför skulle någon ringa till F-kassan och tjalla på honom?
Så många veckor som han semestrat det senaste året torde alla semesterdagar vara slut för länge sedan.
Citera
2010-04-23, 17:45
Medlem
Källa: http://www.expressen.se/Nyheter/1.1960755/fler-an-var-tredje-svensk-tycker-att-madeleine-ska-dumpa-jonas

25 procent av svenskarna tycker att Jonas Bergström är ett sänke för monarkin. Och 37 procent ger prinsessan Madeleine rådet: dumpa honom! Det visar en unik undersökning från Expressen och Demoskop.
- Jonas Bergström framstår just nu som ett sänke för monarkin, säger Anders Lindholm, vd för Demoskop.
37 procent, ger prinsessan rådet att inte gifta sig med stjärnadvokaten från Djursholm.

Det ser kärvt ut för Jonas nu. Antagligen är det helt kört redan.
Har ni några bra råd att ge honom?
Citera
2010-04-23, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Det är väl för fan inget direkt fel på den i alla fall. Det finns massor med byråer men bara en toppbyrå. Du anser att Vinge inte är en sådan. Det kanske beror på att Jonas inte var en toppstudent, utan fick nöja sig med Vinge. Eller han kanske vill jobba på just Vinge och inte den byrån som du anser vara bäst, och kanske till och med fick ett erbjudande från din toppbyrå. Alla väljer inte av status, och du är larvig.

Heja Jonas!

JB är en liten fjant. Dock ska jag ge honom credit att han står ut att umgås med socialfall som kungafamiljen och att han har en bra utbildning. Men Vinge är inte en toppbyrå utan en slavbyrå för nyexade jurister. JB behöver inte ens visa betyg eller något annat. Han får jobb direkt för han är ett varumärke som Vinge törstar efter. Jag hade också gärna anställt JB i min verksamhet, enbart för PR.
Citera
2010-04-23, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2006

Det ser kärvt ut för Jonas nu. Antagligen är det helt kört redan.
Har ni några bra råd att ge honom?

Don't let the door hit your ass on the way out!
Citera
2010-04-23, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSkumberg

Som du redan har sagt är det är bara en tidsfråga innan tillkännagivandet kommer.
Citera
2010-04-23, 17:58
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:

Tänker du fåna dig och skriva grejer som att "kom ihåg var du läste det först" och "vad var det jag sa - först" och annan idioti?

Vi vet allihopa att det är slut. Allt annat blir bara konstigt. Och jätteroligt!
Citera
2010-04-23, 18:05
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006

Som du redan har sagt är det är bara en tidsfråga innan tillkännagivandet kommer.

Ja exakt, klart att han har legat.

Va fan, lätt hänt.
Jag e en en Svensson, men råkat ligga med en ganska känd utländsk rocksångare,som då tydligen var förlovad. Hade fan ingen aning.
Shit happens.

edit la till text
Senast redigerad av Fortunae 2010-04-23 kl. 18:11.
Citera
2010-04-23, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Tänker du fåna dig och skriva grejer som att "kom ihåg var du läste det först" och "vad var det jag sa - först" och annan idioti?

Vi vet allihopa att det är slut. Allt annat blir bara konstigt. Och jätteroligt!
Din fårskalle - jag skrev det långt tidigare och alltså bara inte idag.

Och som sagt, pressmeddelandet kommer inom några dagar.
Citera
2010-04-23, 18:11
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Din fårskalle - jag skrev det långt tidigare och alltså bara inte idag.

Och som sagt, pressmeddelandet kommer inom några dagar.
Jaha, det blir bara ett ynka pressmeddelande. Men det är klart -- man vill väl inte slå på trumman nu.
Citera
2010-04-23, 18:11
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Går inte barnen före? De är ju de som är inraddade i tronföljden.
Jo, Victoria vikarierar för sina pappa kungen, medan han leker scout i Marocko.
Citera
2010-04-23, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Ja vem vet, jag är inte ens säker på att Jonas satt på en norska ibland. Hon kanske är mytoman. Fast å andra sidan borde inte hovet ha tagit tag i det och försökt stämma de som skriver det?

Asså ja visst hovet kan göra det. men det är inte direkt att dom har några bevis mot den där pengakåta blondinjäveln!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in