2010-04-22, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LallePruttsson
Enligt Melin så kan man knulla runt om man inte är förlovad. Så tydligen är det inte otrohet och inte skandalöst att knulla en annan kvinna och man har en flickvän som inte har en ring på fingret.

Jag reagerade också på det. Jag är inte förlovad med min flickvän, så jag skulle inte vara otrogen om jag låg med någon annan? Tror knappast att hon skulle hålla med om det i så fall!

Det kanske är dags att jag börjar knulla runt nu efter att ha varit trogen min käresta i över fyra år. Det är ju ingen skandal, enligt Lena Mellin!

(För övrigt undrar jag hur mycket Lena Mellin egentligen vet om relationer. Hon har alltid stått som singel eller ensamstående när man läst personlig information om henne. Skulle i och för sig kunna misstänka att hon är flata...)
Senast redigerad av Oilkink 2010-04-22 kl. 11:53.
Citera
2010-04-22, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Jag reagerade också på det. Jag är inte förlovad med min flickvän, så jag skulle inte vara otrogen om jag låg med någon annan? Tror knappast att hon skulle hålla med om det i så fall!

Det kanske är dags att jag börjar knulla runt nu efter att ha varit trogen min käresta i över fyra år. Det är ju ingen skandal, enligt Lena Mellin!

(För övrigt undrar jag hur mycket Lena Mellin egentligen vet om relationer. Hon har alltid stått som singel eller ensamstående när man läst personlig information om henne. Skulle i och för sig kunna misstänka att hon är flata...)

Melin har kanske fullt upp att knulla sambos och gifta så hon inte hinner ha nåt förhållande?
Citera
2010-04-22, 12:25
Medlem
Bellossoms avatar
Expressens pappersupplaga idag (men inget på nätet):
Kungen lär vara "rosenrasande" och har kallat till familjeråd igår fm, även krävt enskilt möte med Jonas Bergström senare i veckan. Han skall enligt Expressen anse att Bergström har skämt ut hela kungafamiljen.
En sedan länge planerad medaljutdelning ställdes in pga "katastrofläget".
Händer nog mer i första familjen än vad Ms Eldh vill påskina.
Senast redigerad av Bellossom 2010-04-22 kl. 12:28.
Citera
2010-04-22, 12:59
Bannlyst
Den stora frågan är vad Madeleine gjort för att situationen skulle bli som den blev. Var hon bara en kärring ja då ligger ansvaret otvetydligt på JB. Han visste väl vad för sorts person hon var innan de förlovade sig? Eller är det värre? Har Madeleine genom att ligga runt med "kompisar" i berusat tillstånd bäddat för den uppkomna situationen där JB gjort samma sak tillbaka?

Att sammankalla familjeråd hade ju inte behövts om det inte hade varit så att de båda är lika skyldiga. Ett familjeöverhuvud oavsett av vilken dignitet, sammankallar väl inte familjeråd om det bara finns en att lasta? Det går ju faktiskt att utläsa att Madeleine har ansvar i det här genom det beslutet. Att Nina Eldh som faktiskt inte verkar särskilt bra på sin uppgift, ostrategiskt svarat att "de är fortfarande ett par" måste ju innebära att de båda är på samma nivå rent ansvarsmässigt och att det därför anses kunna gå att reda ut.

Om den ena varit skyldig och den andra helt oskyldig hade ju situationen varit en helt annan. Då hade ju förtroendet och skadan varit irreparabel. Nu är det tydligen mer en försoningsfråga. Otrohet är ju inte vilken fadäs som helst i ett förhållande utan den värsta tänkbara. Madeleine är nog samtidigt knappast den som vill höra till andrasorteringen hos sin äkta hälft så av den anledningen där hon nog, om hon varit oskyldig, varit totalt oförsonlig,så har hon nog gjort sig skyldig till något motsvarande annars hade det nog inte funnits något utrymme överhuvudtaget för att ens diskutera. Nu finns det uppenbarligen det och då är båda ansvariga. Annars hade Nina Eldh ju inte svarat för båda , utan förmodligen haft något annat att säga.

Jag är nu övertygad om att det ligger någonting i ryktena om att Madeleine mer har sex med andra i bekantskapskretsen, det spelar tydligen inte så stor roll vem det är, när hon är dragen, vilket det finns uppgifter om. Det hålls dock inom kretsen och det tycks även vara något som inte är en ovanlighet. Dvs det har hänt ett antal gånger.

Jonas kanske beslöt sig för att ge tillbaka med samma mynt? Frågan är vem det var som började? Det kanske till slut blivit till ett utnötningskrig de två emellan, för att se vem som bryter ihop först av allt lägrande? Det har nog varit utom kontroll i alla fall om det nu stämmer att kungen skall ha blivit arg, vilket jag tror inte är så vanligt. Situationen är ju trots allt den värsta skandalen under hans tid som regent. Jag tror att det räcker med att kungen talar med en speciell ton, så blir stämningen helt plötsligt väldigt tryckt. Där har förmodligen kungen en betydligt större pondus, avsevärt mer än något av statsråden t ex, än vad de flesta tror. Det verkar ju som det.
Senast redigerad av Supermarine 2010-04-22 kl. 13:03.
Citera
2010-04-22, 13:05
Medlem
Mr Coffees avatar
Madde gjorde väl ingen hemlighet av att hon åkte till USA för att få lite vältränad hockey-kuk?
Citera
2010-04-22, 13:11
Medlem
bosvens avatar
Kod:
– Vi hade en affär på hotellet. Han följde mig hem i taxi klockan fyra på natten. Innan vi skildes åt gav vi varandra telefonnumren och jag fick en kram av honom, berättar 21-åriga Tora Uppstrøm Berg från Trøndelag i Norge om sin kärleksnatt med Jonas Bergström på hotell Tott i Åre för ett år sedan.
Tora var ute och festade med sina väninnor. Jonas var tillsammans med sitt grabbgäng som planerat den här resan tillsammans sedan lång tid tillbaka. Det var på den populära nattklubben Bygget som de möttes. Han stod utanför och rökte. Så också Tora. När han fick syn på henne förslog han att de skulle gå lite åt sidan och prata.

ska man ligga runt i smyg lär detta vara det sista man gör,åka taxi tillsammans är något hon själv drömmt har hänt,,I ett land där dom flesta lär känna igen killen,Taxi killen hade gjort allt för höja sin sunkiga lön!!
stämmer att han röker?

Kan hon varit för full för hört hans riktigta namn??

Köper tyvärr inte denna historia,dock hoppas jag Madde hittar ny kille,men denna är för billig och för lite trovärdigt för mig..hon planerar gå ut i press medans hon kan fly till London,blir kvar pga flygen inte går..ja detta är juh larvigt
Citera
2010-04-22, 13:29
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
Den stora frågan är vad Madeleine gjort för att situationen skulle bli som den blev. Var hon bara en kärring ja då ligger ansvaret otvetydligt på JB. Han visste väl vad för sorts person hon var innan de förlovade sig? Eller är det värre? Har Madeleine genom att ligga runt med "kompisar" i berusat tillstånd bäddat för den uppkomna situationen där JB gjort samma sak tillbaka?

Att sammankalla familjeråd hade ju inte behövts om det inte hade varit så att de båda är lika skyldiga. Ett familjeöverhuvud oavsett av vilken dignitet, sammankallar väl inte familjeråd om det bara finns en att lasta? Det går ju faktiskt att utläsa att Madeleine har ansvar i det här genom det beslutet. Att Nina Eldh som faktiskt inte verkar särskilt bra på sin uppgift, ostrategiskt svarat att "de är fortfarande ett par" måste ju innebära att de båda är på samma nivå rent ansvarsmässigt och att det därför anses kunna gå att reda ut.

Om den ena varit skyldig och den andra helt oskyldig hade ju situationen varit en helt annan. Då hade ju förtroendet och skadan varit irreparabel. Nu är det tydligen mer en försoningsfråga. Otrohet är ju inte vilken fadäs som helst i ett förhållande utan den värsta tänkbara. Madeleine är nog samtidigt knappast den som vill höra till andrasorteringen hos sin äkta hälft så av den anledningen där hon nog, om hon varit oskyldig, varit totalt oförsonlig,så har hon nog gjort sig skyldig till något motsvarande annars hade det nog inte funnits något utrymme överhuvudtaget för att ens diskutera. Nu finns det uppenbarligen det och då är båda ansvariga. Annars hade Nina Eldh ju inte svarat för båda , utan förmodligen haft något annat att säga.

Jag är nu övertygad om att det ligger någonting i ryktena om att Madeleine mer har sex med andra i bekantskapskretsen, det spelar tydligen inte så stor roll vem det är, när hon är dragen, vilket det finns uppgifter om. Det hålls dock inom kretsen och det tycks även vara något som inte är en ovanlighet. Dvs det har hänt ett antal gånger.

Jonas kanske beslöt sig för att ge tillbaka med samma mynt? Frågan är vem det var som började? Det kanske till slut blivit till ett utnötningskrig de två emellan, för att se vem som bryter ihop först av allt lägrande? Det har nog varit utom kontroll i alla fall om det nu stämmer att kungen skall ha blivit arg, vilket jag tror inte är så vanligt. Situationen är ju trots allt den värsta skandalen under hans tid som regent. Jag tror att det räcker med att kungen talar med en speciell ton, så blir stämningen helt plötsligt väldigt tryckt. Där har förmodligen kungen en betydligt större pondus, avsevärt mer än något av statsråden t ex, än vad de flesta tror. Det verkar ju som det.

Hur vet du det? Är det fria spekulationer eller finns en källa?
Citera
2010-04-22, 13:40
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellossom
Expressens pappersupplaga idag (men inget på nätet):
Kungen lär vara "rosenrasande" och har kallat till familjeråd igår fm, även krävt enskilt möte med Jonas Bergström senare i veckan. Han skall enligt Expressen anse att Bergström har skämt ut hela kungafamiljen.
Händer nog mer i första familjen än vad Ms Eldh vill påskina.

"Familjeråd"...hahaha!

Låter som att vi har med nån valfri familj från nått arabland att göra med!
Nu ska "Knugen" ställa Bernadotte-hedern tillrätta och visa vem det är som är tuppen i hönsgården.

Vilken komedi!
Senast redigerad av [Strange Days] 2010-04-22 kl. 13:42.
Citera
2010-04-22, 14:13
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nnc
Jonas borde gå ut med en offentlig förklaring och be Madeleine om ursäkt, samtidigt som hon sparkar ut honom (vilket garanterat kommer hända i slutänden ändå) och blickar framåt.
Jonas var som bekant på väg med en kommentar men belades senare med munkavel av hovet.

Utsparkad har han redan blivit från parets gemensamma lägenhet.
Citera
2010-04-22, 14:17
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellossom
Ja, kungen är rasande. Han har varit arg länge nu. Förståeligt med tanke på att Jonas var hans favorit och en kompensation för den plebejiske Daniel.

Jonas blev uppkallad till hovet för någon vecka sedan, och Daniel har sänts ut för att "bearbeta" honom. Ska bli intressant att se vad som följer när nu kungen själv konfronterar honom.
Citera
2010-04-22, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Madde gjorde väl ingen hemlighet av att hon åkte till USA för att få lite vältränad hockey-kuk?

Vem skulle tacka nej till det? inte jag iallfall
Citera
2010-04-22, 14:37
Medlem
BrunoContis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Ja, kungen är rasande. Han har varit arg länge nu. Förståeligt med tanke på att Jonas var hans favorit och en kompensation för den plebejiske Daniel.

Jonas blev uppkallad till hovet för någon vecka sedan, och Daniel har sänts ut för att "bearbeta" honom. Ska bli intressant att se vad som följer när nu kungen själv konfronterar honom.

Nån som jag tror är mäkta förbannad lär ju vara Jonas föräldrar. Här har dom sett framför sig hur de ska kunna vara kaxigast på hemgatan och på ICA. Att ha en son i kungafamiljen kan jag tänka mig slår ganska högt i Danderyd. Tänkte dom att han skulle få nån najs sommarstuga dom kunde hänga vid och få vara på kungahuset nån gång per år.

Så kan inte ungjäveln inte hålla sig utan fuckar upp det när det var så nära. Istället för en prinsessa som svärdotter får de en norska som gillar att ta kort och kasta boll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in