Kod:
– Vi hade en affär på hotellet. Han följde mig hem i taxi klockan fyra på natten. Innan vi skildes åt gav vi varandra telefonnumren och jag fick en kram av honom, berättar 21-åriga Tora Uppstrøm Berg från Trøndelag i Norge om sin kärleksnatt med Jonas Bergström på hotell Tott i Åre för ett år sedan.
Tora var ute och festade med sina väninnor. Jonas var tillsammans med sitt grabbgäng som planerat den här resan tillsammans sedan lång tid tillbaka. Det var på den populära nattklubben Bygget som de möttes. Han stod utanför och rökte. Så också Tora. När han fick syn på henne förslog han att de skulle gå lite åt sidan och prata.
ska man ligga runt i smyg lär detta vara det sista man gör,åka taxi tillsammans är något hon själv drömmt har hänt,,I ett land där dom flesta lär känna igen killen,Taxi killen hade gjort allt för höja sin sunkiga lön!!
stämmer att han röker?
Kan hon varit för full för hört hans riktigta namn??
Köper tyvärr inte denna historia,dock hoppas jag Madde hittar ny kille,men denna är för billig och för lite trovärdigt för mig..hon planerar gå ut i press medans hon kan fly till London,blir kvar pga flygen inte går..ja detta är juh larvigt