Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
AB är högsta möjliga.
Men lägg ner kukmätartävlingen om byråer, jävligt ointressant.
Tack för det! Jag kan inte annat än att hålla med, vilket naturligtvis inte hindrar en misslyckad jurist några inlägg efter dig säga att hellre valt någon annan byrå med längre namn.
Så vi har alltså Jonas med hyfsade, 4.0, betyg från gymnasiet, och nästan toppbetyg från Juristlinjen. Han sket i att sitta Ting, vilket han med de betygen absolut skulle få, och går till en av toppbyråerna i stan.
Vinge har uttalat sig angående den senaste tidens rabalder, och säger ungefär att Jonas är duktig och arbetssam, och att de inte har med att göra vad deras anställda har för sig utanför arbetstiden.
Det är naturligtvis inte sant. De ska uppföra sig. De förväntas inte bada nakna i fontänen på Plattan, eller knallfulla köra golfbil på Stureplan. Vad vi förstår av uttalandet är det okej att i Åre sätta på en norska. Möjligen till och med en danska, men där får jag reservera mig.
Vad han säger med uttalandet är att de fortfarande har förtroende för honom, och att de inte kommer att göra sig av med honom på grund av detta. Om det senare kommer fram att han givit hela norskans handbollslag bus i busken, kanske de får behov av att revidera sin ståndpunkt.
På det hela taget verkar det som att Vinges pondus väger tyngre än en hetlevrad Knug. Det tackar vi vänner av ordning för!
Heja Jonas!