• 1
  • 2
2009-08-08, 17:51
Medlem
Hade sex med min sambo och invigde en liten analplugg genom införa den i röven på henne i samband med att jag tog henne bakifrån, men den försvann in i röven på henne då handtagen tydligen var för små...

Hur länge vågar man vänta på den kommer ut av sig själv? känns ju inte bara lite pinsamt att besöka vårdcentralen för en sån här sak.

Och NEJ jag är inget troll.
Citera
2009-08-08, 17:53
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Man vågar nog vänta.

Hon behöver väl släppa ut restprodukter någon gång, då bör hon kunna krysta ut pluggen.
Citera
2009-08-08, 17:53
Medlem
IsabellaJSs avatar
Jag tycker ni borde söka upp en läkare ändå, jag vet inte direkt hur pluggen såg ut osv. Men hon kan ju skador och liknande i tarmen, sedan kan det bli jobbigt att gå på toaletten.
Citera
2009-08-08, 17:54
Medlem
walkaboutss avatar
hahaha fan va bra gjort!

Du får be henne bajsa ut den då?
Citera
2009-08-08, 17:55
Medlem
KryddAs avatar
Bajsa ut den?
Citera
2009-08-08, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IsabellaJS
Jag tycker ni borde söka upp en läkare ändå, jag vet inte direkt hur pluggen såg ut osv. Men hon kan ju skador och liknande i tarmen, sedan kan det bli jobbigt att gå på toaletten.

Denna var det
http://www.morethanlove.se/shop/?artnr=314716
Citera
2009-08-08, 17:59
Medlem
StrongBads avatar
Har TS bild på hur modellen såg ut? Kan vara lättare att estimera hur lätt det kan vara att "bajsa" ut den då.
Citera
2009-08-08, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klasklätter
Vibrerar den fortfarande?

Haha, nä den slutade efter ett tag och nu har den kommit ut vid toabesök, jävligt slugt av tillverkaren att ha en silikonplugg där till och med flärparna är av silikon..

Den åkte i papperskorgen nu i alla fall
Senast redigerad av karlstaden 2009-08-08 kl. 18:07. Anledning: stavade fel
Citera
2009-08-08, 18:08
Medlem
csts avatar
Fan att denna tråd redan var slut, den hade ju potenial att bli en klassisk FB-tråd. Rubriken var ju fantastisk.

OnT, vad skönt att det löste sig för er!
Citera
2009-08-08, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Fan att denna tråd redan var slut, den hade ju potenial att bli en klassisk FB-tråd. Rubriken var ju fantastisk.

OnT, vad skönt att det löste sig för er!

Värre är att mitt nick nu är förknippat med denna pinsamma tråd
Citera
2009-08-08, 18:11
Medlem
IsabellaJSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Denna var det
http://www.morethanlove.se/shop/?artnr=314716

hjälp! :S Jag tycker det ser lite farligt ut, längd 9 cm och de där handtagen ser vassa ut. Jag förstår verkligen att det är pinsamt att gå till läkare, men läkare har väl varit med om alla möjliga fall.

Det jag är orolig över är om den där mojängen skulle ge några allvarliga skador. Om hon verkligen vill vänta och eventuellt försöka få ut den själv så är det väll upp till henne, men jag tycker ni borde åka in och koll vid minsta verk, blödning eller tecken som tyder på att något är fel.
Senast redigerad av IsabellaJS 2009-08-08 kl. 18:12. Anledning: Oj! Ni fick ut den innan jag hann posta:) då kan mitt råd ligga kvar till nästa gång:P
Citera
2009-08-08, 18:13
Medlem
Det var lika bra att ni inte åkte in, den hade ändå inte platsat i "rumplådan". Varje akutmottagning med självaktning samlar eller fotar lustiga ting som folk gömt i mumindalen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in