• 1
  • 2
2003-12-09, 12:09
Medlem
magnus211s avatar
jag har en liten nyfiken fråga till er som är lite mer erfarna och kunninga inom ´lagliga´droger.
hur många kapslar är över dos och rent av farligt att ta av ephedra supercaps och xtension?
Citera
2003-12-09, 12:35
Medlem
Psykomans avatar
599662 kapslar har jag hört är överdos men det kanske bara är ett rykte..
Citera
2003-12-09, 12:35
Medlem
Unbalanceds avatar
Svårt att svara på bara sådär på rak arm, men diverse Siter som
säljer Ephedra & xtenzion brukar skriva Max dos, men dessa kan man
överskrida ganska kraftigt utan att det brukar vara någon direkt fara.
Sen skiljer sig ju begreppen "farligt" och "överdos" också..
Visst kan ephedra vara farligt för organ vid högre doser, men
direkt någon fara på överdos och dödsfall är nog minimal.

Bara några tankar .

Mvh
Citera
2003-12-09, 12:40
Medlem
magnus211s avatar
ok! har ni prövat ngn av dessa?
Citera
2003-12-09, 14:20
Medlem
Jag har som mest käkat 400mg rent, det är ca 5st Supercaps II kapslar. Rekommenderad dos för Efedrin är väl typ 50-100 tror jag. Blev lite för speedad, är knappast bra för hjärtat, max 3 per gång skulle jag nog vilja säga. Och ät inte det för ofta..
Citera
2003-12-09, 15:55
Medlem
JA lyssna på grapparna! Det är lysande!
Citera
2003-12-12, 06:23
Medlem
Dj_Slimmes avatar
doseringen stämmer allt för dåligt på förpackningarna från naturensdroger.nu eftersom det står att man ska ta en xtenzion, max 2 åt gången (men absolut inte om det är första gången) jag tog en.....kännde inget, nästa gång tog jag 2 + en halv Pure E II... inget alls. nån som vet hur man ska dosera?
Citera
2003-12-12, 09:05
Medlem
Nemesis1s avatar
En hur mycket effedrin man tål beror väl på hur starkt hjärta man har... Om man dessutom tar t.ex. koffein bör inte ta like mycket effedrin som om man tog det ensamt...
Citera
2003-12-12, 10:36
Medlem
cocksuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dj_Slimme
doseringen stämmer allt för dåligt på förpackningarna från naturensdroger.nu eftersom det står att man ska ta en xtenzion, max 2 åt gången (men absolut inte om det är första gången) jag tog en.....kännde inget, nästa gång tog jag 2 + en halv Pure E II... inget alls. nån som vet hur man ska dosera?

Ja du ska inte köpa varken xtension eller pure E, de e bara skit. Köp ephedra supercaps i såna fall, antingen ettan eller tvåan beroende på ekonomi. Sen tar du mellan 1-4 tabletter beror på hur pigg du vill bli och hur hög puls du vill ha fast knapra som sagt inte för ofta. För det första måste kroppen vila men framför allt så slutar skiten funka.
Citera
2003-12-12, 11:43
Medlem
aurvang_s avatar
Jag köpte Xtension för ett år sen. Jag blev halvnöjd. När jag ville bli "lite" piggare tog jag 2 kapslar, delade dem, hällde innehållet i en kopp kaffe....
Pigg som attan blev man, dock smakar kaffe koppen skit (sockra gärna), "hårrysningar" samt lite kåtare än vanligt. Men jag fick en FET jävla ågren när effekten börjar ta slut.
Detta är min redogörelse...
Citera
2003-12-12, 14:02
Medlem
cocksuckers avatar
Fan vad skumt. Tog typ 4 som mest och jag kände ingenting förutom hjärtklappning. Ma Haung har aldrig funkat (bra) på mig men ephedra funkar hur fint som helst.
Nån som vet hur det kan komma sig med tanke på att det blir ephedrine av båda grejerna. Det är väl bara procentdelen som skiljer typ 8% mot 10% av vad som verkligen blir ephedrine i kroppen. Eller är det nån annan skillnad??
Citera
2003-12-13, 09:09
Medlem
Dj_Slimmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocksucker
Ja du ska inte köpa varken xtension eller pure E, de e bara skit. Köp ephedra supercaps i såna fall, antingen ettan eller tvåan beroende på ekonomi. Sen tar du mellan 1-4 tabletter beror på hur pigg du vill bli och hur hög puls du vill ha fast knapra som sagt inte för ofta. För det första måste kroppen vila men framför allt så slutar skiten funka.

det 'r ju lätt när alla säger olika.....men jag högg xtenzion eftersom många sa att den var finfin...men inte fan fungerade den...... Pure E II fick jag lite hjärtklappning iaf......
men jag vill ha saker som verkligen fungerar, men man vet aldrig vad som är skit eller inte.
jag provade salvia divinorum igår förresten..ingen effekt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in