2003-12-13, 14:32
Medlem
Peter Pungs avatar
Ephedra ÄR Ma Huang
Citera
2003-12-13, 17:09
Medlem
Nemesis1s avatar
Jepp, ephedra = ma huang
Efedrin = den aktiva kemikalien i ephedra...
Citera
2003-12-14, 04:33
Medlem
Jack Daws avatar
Jag vet inte riktigt vad symptomen för en överdos är men jag kan tala om att jag käkade tre supercaps från azarius i fredags och när jag kom hem efter festen och skulle försöka sova så fick jag ligga i två timmar med bultande hjärta och ligna ner mig innan jag ens kunde slumra till. Jag hade druckit en himla massa också iofs. och jag brukar bara käka efedrin på helgerna men min erfarenhet kan kanske bidra till att skapa en måttstock för var som är lagom iaf.
*däcka*
Citera
2003-12-14, 16:03
Medlem
cocksuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Jepp, ephedra = ma huang
Efedrin = den aktiva kemikalien i ephedra...

ok.. men varför får jag sån skillnad på supercaps och pure E då??
vad är det för skillnad??
Citera
2003-12-14, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocksucker
ok.. men varför får jag sån skillnad på supercaps och pure E då??
vad är det för skillnad??
Det är ingen skillnad.. men jag får olika fyllor på öl och sprit, även om folk säger att det är omöjligt.
Citera
2003-12-14, 23:16
Bannlyst
ephedra!

Citat:
Ursprungligen postat av magnus211
jag har en liten nyfiken fråga till er som är lite mer erfarna och kunninga inom ´lagliga´droger.
hur många kapslar är över dos och rent av farligt att ta av ephedra supercaps och xtension?

Det är i stort sett omöjligt att överdosera ephedra (endast en iddiot skulle klara av det eller försöka göra det) Däremot kan kombination av överdriven konsumtion av olika preparat leda till överdosering men då kanske ephedra har 20% invärkan alkohol 50% ect etc...

Tar du för många ephedra kapslar som din kropp inte kan hantera så spyr du upp dem omedelbart!

Det ända sättet att överdosera är att ta två i kvarten 10 timmar i streck! Då får du i dig 80 kasplar! Och det är inte så häslosamt... men hur många gör det egentligen?

Du kan ta i stort sett upp till 10 kasplar på ett dygn utan att behöva söka läkarhjälp... överskrider du det och blandar alkohol så är du inte bara dum utan korkad... Allt handlar i vilka tids intervaller man konsumerar på.

Vill man vara vaken eller träna så bör man andvända ehpedra preparat på olika sätt...

Nu vet du din lilla tub!
Citera
2003-12-14, 23:27
Medlem
Nemesis1s avatar
Ta några ephedra kapslar, drick lite red bull och alkohol, gå och styrketrena i några timmar utan och dricka vatten så ska du se supercaps kan vara påfrästande för hälsan det med...
Citera
2003-12-14, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Ta några ephedra kapslar, drick lite red bull och alkohol, gå och styrketrena i några timmar utan och dricka vatten så ska du se supercaps kan vara påfrästande för hälsan det med...

Jo det är ungefär som att skita i att dricka i ett par dygn... Fast man snabbar på processen. Så vem gör det egentligen? Skiter i att dricka vatten på flera dygn eller gör det du nyss skrev?
Citera
2003-12-14, 23:43
Medlem
cocksuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elite
Det är ingen skillnad.. men jag får olika fyllor på öl och sprit, även om folk säger att det är omöjligt.

Ja det är ju jävligt sant iofs..
Citera
2003-12-15, 00:44
Medlem
Unbalanceds avatar
Var på rave i Linköping nu i helgen, började med att dricka 3st starköl sedan ta 2st supercaps vid 7.
Sedan vid 8 så tog jag 2st koffein tabletter ifrån apoteket.
Vid denna tidpunkt kände jag mig lite rastlös.
Väl framme i Linköping och stället vi skulle till drack jag 2st till öl, sedan 2 supercaps .

Sen kanske det tog 1-2 timmar sen fick jag rysningar och e-känslor i kroppen
och speciellt i käken, jag ville bara tugga tänder, dock inte så mycket energi har nog med ölen att göra .

Mvh U
Citera
2003-12-15, 15:37
Medlem
Mazter_Ms avatar
vart får man tag på efedrin då???
Citera
2003-12-15, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazter_M
vart får man tag på efedrin då???

Efedrintabletter är olagliga i Sverige men naturlig efedrin i form av Supercaps, Pure, Ztenzion m.m finns på de flesta smartdrugssidorna, naturensdroger, smartbar t.ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in