Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-06, 15:11
  #1
Medlem
Hej, Jag skulle vilja hitta kakeldekor i färgerna vit och röd till ett badrum. Jag behöver ca. 570st i storleken 15x20. fast problemet ligger inte i att hitta de utan i hur mycket det kostar. De antalet jag vill ha kostar mellan 7000-8000kr.

Någon som vet vart jag kan hitta billigare (gärna runt 4-5 tusen). Eller kanske om det finns någon typ av metervara som man på ett lätt sätt kan montera(?) upp?

Tacksam för svar!
Citera
2009-08-06, 15:18
  #2
Medlem
Får du vattenskador när du lägger det själv, så kommer det svida ordentligt i plånboken din. Eftersom du måste ha våtrumscetifikat för få ut något på färsäkringen. Så skulle nog hellre få det bra gjort och att det kostar. För i slutändan kommer du nog stå där med många fler tusenlappar du ska punga ut.
Citera
2009-08-06, 16:34
  #3
Medlem
8222s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borta_med_vinde
Får du vattenskador när du lägger det själv, så kommer det svida ordentligt i plånboken din. Eftersom du måste ha våtrumscetifikat för få ut något på färsäkringen. Så skulle nog hellre få det bra gjort och att det kostar. För i slutändan kommer du nog stå där med många fler tusenlappar du ska punga ut.

Vattenskada av att sätta upp kakeldekor?
Citera
2009-08-06, 17:33
  #4
Medlem
pythonxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borta_med_vinde
Får du vattenskador när du lägger det själv, så kommer det svida ordentligt i plånboken din. Eftersom du måste ha våtrumscetifikat för få ut något på färsäkringen. Så skulle nog hellre få det bra gjort och att det kostar. För i slutändan kommer du nog stå där med många fler tusenlappar du ska punga ut.

vattenskador av kakelklistermärken? Är du mobbad?
Citera
2009-08-07, 01:34
  #5
Medlem
otec_sates avatar
Hör med en skylt/dekorfirma. Borde inte bli så fasligt dyrt där.
Citera
2009-08-07, 07:56
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borta_med_vinde
Får du vattenskador när du lägger det själv, så kommer det svida ordentligt i plånboken din. Eftersom du måste ha våtrumscetifikat för få ut något på färsäkringen. Så skulle nog hellre få det bra gjort och att det kostar. För i slutändan kommer du nog stå där med många fler tusenlappar du ska punga ut.

Är du utvecklingsstörd?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback